Lix evde kafayı yemek üzereydi ama 3 ay geçmişti bu nasıl olurdu? İmkansız.
Tüm bu düşüncelerden kapının çalması ile düşünmeyi bırakıp kapıyı açmaya gitti.
"Ah minji sen miydin"
"Birini mi bekliyordun?"
"Hayır, geçsene."Minji içeri geçince kapıyı kapattı.
"Neyin var tatlım ne bu hâl?"
"Anlatsamda inanmazsın."
"Ben mi?? Sana ??"
Haklıydı hep güvenir ve herşeyini anlatırdı ona ama bu konu çok farklıydı."Bak minji ben onu gördüm."
"Kimi?"
"Hyunjin"
"Tatlım yapma ama kaç sene geçti"
"Anlatıcam ama dinle."
"Pekala"Felix herşeyi eksizsiz bir şekilde anlatmıştı mesajıda göstermişti.
"Ciddi olamazsın"
"Son derece ciddiyim"
"Üstün bu yüzden böyle."
Onu onaylarken felix'in telefonuna bir mesaj geldi aynı mesajdı ama bu sefer video idi açıp izledi."Kahretsin sizi pislikler."
"Neler oluyor?"
"Minji burada dur ben hemen döneceğim."
"Hayır bende geliyorum."
"Burada kal."Hızlıca oradan çıktı önceden ona gelen adres ile birlikte oraya gitti, kapıya geldiğinde kafasına sert bir darbe yemişti.
Gözlerini yavaştan açarken etrafına bakındı, o ekip yine ve yine...
"Kaçabileceğini mi zannediyorsun?" Başında sadece minho ve hyunjin vardı ve yerde kanlar halinde yatan jeongin, Felix kendine geldi.
"Siz, neler oluyor?"
"kaçmak ha akıllıca."
"Kaçmadım geldiğim yere geri döndü-"Demeye kalmadan minho felix'in suratına yumruğu geçirmişti affalayan lix hyunjine baktı gram kıpırdamıyordu.
"Bana bak seni serseri bir daha kaçmayı denersen seni gebertirim çekinmem."
"Siz kafayı yemişsiniz." Minho burnundan soluyordu o sinirle karnına tekme attı lix sandalyeden yere düşmüştü minho sertçe saçından tutup yüzüne yine yumruk geçirmişti."Dur ye... Yeter ne istiyorsunuz benden??"
"Ölmeni"
"Ne saçmalıyorsun?" Saçından tutup sertçe kendine çekti minho.
"Sence saçmalıyor muyum? Ölmen herkes için mutluluk olacak."
"Hyunjin"
"Ne hyunjin hâlâ hyunjin diyor."Yine yumruk attı suratına.
"Sakın bir daha kaçmayı deneme!"
Kafasını yere vurarak oradan ayrıldı, Felix hyunjine baktı.
"Böylece duracak mısın?"
"Umrumda mı sanıyorsun yongbok ne halin varsa gör."Oda oradan ayrılırken gözünden bir damla yaş düştü felix'in.
"Jeongin, iyi misin?" Ses vermiyordu ama onun bu hale gelmesinin sebebi felix'ti.
"Varlığın bile bir çöp Lee Felix."
"Ben iyiyim."
"Ah tanrım jeongin"
"Seni aptal geri dönme demiştim."
"Şu halinle bana akıl mı veriyorsun?"
"Ne var halinde hâlâ yakışıklıyım."Felix onun bu lafına gülmüştü, ama karnının sızısıyla gerildi.
"Kalkabilecek misin?"
"Sanırım, evet." Kendini zorladıktan sonra doğruldu esmer çocuk."Beni çözer misin?"
"Tabi bekle" karanlıkta azda olsa görebiliyordu felix, gözünden yaş düşmüştü esmer çocuğun.
"Kendini zorlama jeongin istesekte çıkamayız." Üşüyordu jeongin çok belliydi, üzerinde hiçbir şey yoktu bir depodaydılar normaldi."gidemesek bile kalk üzerimdeki şu ceketi al bunu yap jeongin."
"Canım yanıyor Felix, kıpırdayamıyorum." Sarışın çocuk defalarca denedi kendini çözmeyi, ama başaramadı.
"Hoşlanıyordum ondan" diye girdi söze jeongin.
"Kimden?""Changbin, 1 sene öncesinde falan beraberdik o kadar güzeldi ki, her şeyi... Anlatamam onu sana.
Her zerresi, çok zor bir ikiliydik, o çok sinirli bir adamdı ama bana hiç kızamazdı."Felix dikkatlice jeongini dinliyordu.
"Sonra birgün beni çağırdı bir yere çok önemli dedi heyecanlanmıştım hazırlanıp çıktım benim aksime kafasına şapka ağzına maske takmıştı bir şeyden kaçar gibi oturdu karşıma ayrılalım dedi 1 seneyi öylece attı nefesim kesildi orada ama konuşamadım."
"Sonra, sonra ne oldu?"
"Gitti işte daha sonra bana bir mesaj geldi ben changbin çabuk şu adrese gel diye birde baktım ki o burada ama tanıdığım changbin değildi, o kadar değişmişti ki tanıyamaz oldum artık."
Felix jeongini dinledikçe hyunjin ile kendi hikayesine benzetti onun hikayesini ama söylemedi derin bir nefes aldı Felix.
"Onu özlüyorum felix."
"Unutmayı dene jeon biliyorum kolay değil ama dene"
"Denedim hafızamı bile sildiremeyi düşündüm ama olmadı.
"Geçmiş acı verir jeongin, gecmiş sadece kalbini acıtır."
"Uyumak istiyorum"
"Üşüme tamam mı jeongin sabah seni canlı görmek istiyorum sabah mutlu olacağız""Söz mü Felix?"
"Söz jeongin lix sözü :)"Uzun aradan sonra yeni bölüm depremlerden dolayı piskolojim iyi değil arkadaşlar...
Keyifli okumalar 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODDİNARY//black and red\\{hyunlix}
Randomsevgilisini trafik kazasınsa kaybeden lee felix, onca seneden sonra gelen mesaj ile oraya gider ve orada hiç olmadığı kişler ve olaylarla karşılaşır.