15

2.4K 134 4
                                    

-" Ustaj!"

Dreknuo je iz petnih zila, dok je izvlaci iz kreveta i vezujw ruke iza ledja.

-" sta se desava?"

Pokusala je da se pribere ali je on povuce  za sobom i smjesti u stolicu ispred kamere koju Miler ukljuci cim njene noge budu vezane.

-" U koliko do sjutra u 7 sati  Robert Lonley ne prodje granicu i ne bude pusten bez problema da se krece kroz Meksiko"

Izvadio je pistolj iz svog dzepa, na sta se Zoe presjece, zna sta je pistolj ali nista tako nikada nije imala priliku da vidi ispred sebe i to u rukama coveka kog je do pre 2 minuta sanjala u krevetu. Pistolj je opalio tik pored njene noge, da se samo malo pomjerila zavrsio bi u nju i ta misao natjerala je da vrisne iz petnih zila dok ispusta suze nesvjesno.

-" sledeci nece biti u njene noge vec u glavu dragi presjednice! Ako mediji ili policija cuju za ovo necu prezati ubicu je! Radi mirno i pametno"

Miler prekine snimanje, a Ilay dodje do nje.

-" u redu je Zoe"

Nije bilo u redu, ona je plakala i drhtala kao prut od straha dok gleda u jednu tacku.

Cim konopac spadme sa nje odjurila je u sobu par puta se spotpetljavajuci uz stepenice. Za njega su ovi normalne stvari i inace bi stvarno ranjavao svoje zrtve ali prvi put se ne cini ispravno. Otac nece doci danas, tek sjutra i postavice jasne uslove i sve ce se zavrsiti...

Plakala je u svom krevetu, neka cudna realnost je spucala u trenu. Ovo nije odmor i igra, a tako se cinilo...

-" Zoe"

Podigla je pogled ka vratima, a Ilay je sa tanjirima usao u sobu. Da nije preplasena, nasmijala bi se tom super opasnom liku sa hranom u rukama.

-" Jesi li ok?"

-" sjajno sam, pucao si mi u noge!!"

Drekne i poskoci zaboravljajuci na svoj strah

-" sta da si me pogodio"

-" Zoe trebam da te ubijem ako ne budu svi uslovi ispunjeni, ne znam zasto mislis da bi mi bilo zao da sam te pogodio"

-" Izadju iz sobe!"

-" donio sam ti dorucak i da sam hteo da te ranim uradio bih to... Ja ne promasujem Zoe nikada i zato nimada ne bih dopuatio da te zaboli bilo sta. Nisi ni ti mene pustila"

To je smirilo na tren, a on sjeda pored nje i u krilo joj stavlja przena jaja i paradajiz.

-" vec sjutra ces biti u svojoj kuci"

-" a ti u zatvoru"

Opet joj se osmijehnuo, a ona i dalje ne prestaje da drhti od straha. Nije imala apetita, ostavila je tanjir na pod i samo se zgucila uz zid.

-" Ne trebas da se plasis"

-" sjutra sledi haos"

-" Znam"

-" znas... sta ako tata dovede vojsku?"

-" Zoe, tvoj tata ce doci sa par ljudi, ostatak ce postaviti svuda oko nas,  ali svaki pokusaj da nesto uradi je uzaludan..."

-" tako lagano pricas o tome, kad ovo sve prodje, ja vise necu biti ista Zoe"

Nije ocekivala da ce se njegova glava naci na njenim koljenima.

-" ako zelis,  opet cu te oteti, odvesto sa sobom i napraviti ti veliku bastu"

-" Vidis, pristala bih na to, jos ako napravimo  malu kolibicu i okitimo je cvijecem"

-" pored jezera, da hvatam ribu i spremamo je na logorskoj vatri"

-" Javi kad da se spakujem"

-" posla bi sa mnom?"

Ne znaju kad se ovo sve pretvorilo u ovakav razgovor ali na tren su zaboravili na sve.

-" pa ako me otmes nemam izbora, samo bez Milera. Stalno me gleda kao da cu da pobjegnem"

-" to mu je posao"

-" pa rekla sam da necu, svakako ostala bih ovde radnije nego da se vratim u tatinu kucu sa 100 cuvara"

-" Siguran sam da mozes iza kuce da napravis bastu"

-" Ne pitaj, majka bi zavrsila u ludnicu da samo pokusam... Sta ako me tvoj tata ubije sjutra?"

Opet je zadrhtala od straha na tu pomisao  koja ja samo tako dosla.

-" Zoe niko te nece ubiti samo nemoj da bjezis"

-" plasim se svega sto sledi, a ti si tako lagan"

-" niko te nece ubiti, necu dati da ti se ista desi. Bicu cijelo vrijeme uz tebe  do samog kraja, pusticu te da odes kad predjemo nasu teritoriju i nasi ljudi sprece vase da reaguju. Bices ziva i zdrava bez ogrebotine"

-" Hvala"

Krenuo je ustati i zauataviti ovu toplinu  medju njima ali njena ruka zavrsi u njegove kovrdze njezno ih jos vise mrseci.

-" Nemoj da me zaboravis kad odes tamo"

-" na stomaku imam vjecni podsetnik"

Toplita ga oblije od glave do pete  dok njeno bezazleno ceskanje cini da se njegov prijatelj trza bas kao i  tijelo.

-" Zelim i ja podsetnik na tebe"

-" nisi se valjda vezala za otmicara?"

-" Ti nisi stvarno otmicar... i ovo nije otmica... bice samo sjutra kad krenemo glumiti da se mrzimo"

-" Zoe mrzimo se"

-" zelimo se Ilay ne mrzimo se"

Rekla je pre nego svoje usne spoji sa njegovim i time stvori uspomenu koju ce  imati da ovaj period.

Kada ljubav poraniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin