mihriban 'ın yarın okulu vardı artık yaz tatili bitiyordu liseye geçicekti ve yatma vakti geliyordu mihriban kendini yatağına attı ve eline telefonunu aldı yatmadan önce mesajlarını kontrol ediyordu ve whatsapp a göz attı mesajlaşmaya başladı bir arkadaşıyla arkadaşının adı cenk 'di cenk ona mesaj attı ve mesajlaşma böyle sürdü ve mihriban ona baybay dedi ve mesajlaşmaları sona erdi mihriban telefonunu yastığının altına koydu mihriban yatmadan önce 20 dakika düşünürdü sonra uyurdu ve mihriban güzel bir uyku çekti sabah olduğunda cenk lüks kırmızı arabasıyla mihriba'nın kapısının önüne gelip kornaya uzunca bastı mihriban cama çıktı cenk kornaya basma rica edersem çünkü babam uyuyor uyanırsa olacakları düşünmeni bile istemem dedi cenk tamam diye bağırdı sonra mihriban saçını güzel bir fön çekti makyajını sürdü ve kıyafetlerini giyip cenkin yanına gitti cenk zengin ve yakışıklıydı cenk ile mihriban okula gitttiler yeni sınıflarına gittiklerinde yeni arkadaşlarıyla tanıştılar mihriban sınıfını çok sevdi ayrıca sınıfında bir şişko vardi o şişko mihribana aşık gibiydi derslerde sürekli mihribanı izliyordu mihriban cenk le oturmayı ttercih etti ve şişko çocuğun adıda muhammet miş muhammet mihribanın ön sırasında oturunca mihriban derste hiçbişey göremedi ve içinden:Neden hep ben die söylendi zil çaldı sınıfta bir yakışıklı vardı onun adı ise deniz idi tüm kızlar denizin önünde toplanmıştı fakat bir kız hariçdi o kızın adı elif idi mihriban elifin yanına gidip sen niye orda diğilsin dedi? elif ben istemiyorum dedi mihriban elife bir teklif sundu benimle kanka olurmusun dedi elif 'e bu fikir çok hoş geldi elifle mihriban kanka oldu zil çaldı herkez yerine oturdu din hocası sınıfa girdi din hocası olmasına rağmen açık saçık olan bi elbise giymişti erkekler sürekli gözleri hocadaydı elif ile mihriban umursamadı mihriban elife baktığında elif ise bi erkek çocuğuna bakıyodu zaman uzun bir şekilde geçti zil çaldı mihriban elifin yanına gitti mihriban ile elif dışarda gezerken mihriban elife o çocuk kim dedi elif hangi çocuk die ekledi? mihriban ise derste baktığın çocuk dedi elif şeey umutmu? dedi mihriban adı herneyse aşık olmalısın dedi elif utanarak yanakları kızardı ve cevap verdi ama çook yakışıklıııı dedi mihriban utanma yaa kankayız bizz benle herşeyini paylaşabilirsin dedi neyseki bu sohbet daha fazla uzamadan zil çaldı derse girdiler mihribanın gözü o sınıfın en yakışıklı olan çocuğuna takıldı fakat o çocuğun bir hayranı mihribanı hocaya şikayet etti hoca ise mihribanı dersten attı mihriban ağlıya ağlıya dışarı çıktı sınıfın en yakışıklı çocuğu bişeyler yapıpı mihribanın yanına gitmenin yolunu buldu o'da dışarı atıldı mihribanın yanına gitti ve merhaba dedi mihriban ise utandı yanakları kızardı ve ders bitti zil çaldı cenk mihribanla çocuğu görünce sinirlendi ve mihribana bağırdı aşkııııım ben geldim hadi gidelim dedi çocuk herneyse güle güle diyip gitti mihriban aşırı derece sinirlendi cenkin yanına gidip naaptın dedi tokat atıp otobüs bekledi ve otobüsle evine gitti annesi mihribana kızım nasıl geçti ilk günün diye soramadan mihriban odasına gitti ve denizin instagramını bulup takip etmeye başladı çocuğa mesaj yolladı özür dilerim o çocuk sadece bizi kıskandığı için aşkııııım die bağırdı yoksa aramızda hiçbişey yok die söyledi denizden mesaj geldi mihriban heyecanla açtı ve yazıyı okudu deniz önemli değil umursamadım bizim sınıfa yeni gelmiş olmalısın dedi mihriban evet yeni geldim dedi deniz yolladı ozaman delilerde doludur bu arada seni sınıftan attıran kız adına özür diliyorum dedi mihriban cevap verdi o kız umrumda bile değil diye cevap verdi...