Szalmiákszex és Ketchup- Requested vagy hogy a tökömbe irják idfk PART 1

5 0 0
                                    

---------------------------------------------------------------------

(Nem, nem számít az emelt angolos elit osztályos doktori, ügyvédi és mérnöki egyben hivatott közmunkás  képzetségem nem tudom leirni azt a szót so stfu.)

A Local Cigány Rajongói Mafia hagyta jóvá ennek a történetnek az elkészülését és létezését szóval behuzott farokkal olvasd, egy rossz szó és you will get a szaktanári.

----------------------------------------------------------------------

Side info:

Egy iskola AU.(Mindenki egy helyre jár)

Alpha hímek akik a legnagyobb chadek: Büdösgörény, Kékvöröshaj,Emo

A többi meg a többi.

Shippek:

-Szalmiákszex x Ketchup

-Szalmiákszex x Egyesátlag

-Büdösgörény x Senpai

-Kecskeember x Senpai 

-Emo x Senpai 

-Egyesátlag x Kékvöröshaj

-Büdösgörény x Kékvöröshaj

----------------------------------------------------------------------


Március, áh igen.

Kedvenc hónapom a virágzó március.

 Minden ami eddig halott volt újjá éled, kinyílik, virágzik és pompázik a tavasz színeibe. A madarak vissza szállnak a meleg éghajlatokból ahova Vincentet küldtük és csicseregnek boldogan várva hogy tojást rakhassanak párjukkal a biztonságos otthonukba. Én is ezt várom az élettöl, hogy találhassak egy normális társat akivel kikelthetem a tojásaim a fészkünkbe amit oda épitettünk a friss trágyából.

Na igen, de már a pár választásnál meg hiúsult életem célja. Nincs egy normális hímnemű se ezen a vidéken hogy megtermékenyitsen. Nincs aki ott lenne a tojások kikelésekor. Nincs egy ember aki nem szőke!

Gondolataimat egy valami zavarta meg csupán és az nem más volt mint Ketchup kutya módjára való köszönése.

"Woof." Mondta boldogan mint egy elveszett kis kutya aki annyira irritáló az úton hogy legszivesebben át hajtanál rajta mert feltartja a sort.

Ketchup egyik legjobb barátom volt, és lehetne is több ha nem hinné hogy Egyesátlaggal járok.

Ez persze nem igaz hisz legjobb stripperem palija Egyesátlag aki nem más mint Kékésvöröshaj.

Mindig róla kérdezget, mindig csak róla beszél, mindig ő a téma ami persze kurvára zavar és ami miatt még jobban felbasz hogy emiatt hogy róla kell beszélnem mindig vele kell lógnom és ebböl Ketchup azt a következtetést vonta le hogy ő basz engem emiatt meghátrált mert tudja hogy nem neki van fasza ebbe a helyzetbe.

"Szia Ketchup." Intettem neki ami rángásként jött le mert a túlgondolásaim miatt ideges lettem.

"Woof, Arf, Bark, Woof?" (Forditás: Mi a fasz bajod van te utolsó szajha?)

"A halál tudja mi a faszt mondtál de egyetértek. Ne legyél egy uwu boy now, beszélj velem mint egy férfi." Ragadtam meg az ingjét közelebb húzva.

"Nem." Ragadta meg a kezem olyan erösen hogy elengedtem az ingjét. A legközelebbi falhoz lökdösöt és lehajolt oda szoritva a falhoz. "Mit fogsz csinálni most huh?"( ͡눈 ͜ʖ ͡눈) Megcsókolt és make outoltunk aztán tökön rugtam és elmentem az órámra.

"Nem is értem hogy miért gondolja azt hogy járok én azzal a buzival. Like nem látja hogy kedvelem miért nem veszi a jelleim." (...)

Egyszer csak mozgást észleltem a radaromon és elbujtam a mosdó fülkébe. Kifele lestem a résen és azt láttam hogy Egyesátlag egy másik lányt basz! Hihetelen hogy akkora gerinctelen hogy az iskola mosdójába kell ezt csinálni amikor az ember húgyozni jön ide és nem azért hogy ezt lássa.

Gondoltam levideozom hogy otthon megnézem free pornóként de rájöttem hogy, Kékvöröshajúnak ha ezt elküldöm dráma lesz amit szeretek ugy hogy igy cselekedtem. Amikor kimentem a mosdóból akkor látta Ketchup hogy mögöttem jön ki a mesztelen Egyesátlag is és elfutott sírva. Én követtem útközbe megállitottam és lesmaciztam. Pont arra láttam Senpait jönni aki Emo-t próbálta lerázni magáról aki eléggé felbaszta. Gondoltam segitek és levegő vétel közben ki rúgtam Emot az existenciából igy meg menekitve Senpait aki végre megkaphatta a happy endingjét Büdösgörénnyel.

Ja és a csóktól terhes lettem és lettek tojásaim.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWhere stories live. Discover now