Sadi'nin büyüleyici bakışlarından satıcı kızın sesiyle kurtulabildi Songül.
Katalogu getirdim efendim bakmak isterseniz diyerek uzattı Songüle.
Gerek yok dedi Songül Sadi de olan bakışlarını kıza çevirirken.
Bu seçtiklerimden birini deneyeyim dedi gelinliklere yönelerek.Teşekkür ederiz. Biz alalım o katalogu Elif hanım dedi Sadi
Güzel karıcığımın içine sinmedi çünkü buradakiler. Biz bakalım katalogdan , sizi çağırırız bir şey olursa.Tabi efendim diyerek ayrıldı kız Sadi ve songülün yanından.
Kızın adını nereden öğrendin Sadi.
Yaka kartında yazıyordu .
Niye aldın ki katalogu şimdi. Bakmayacağım ben gelinlik falan seçelim bunlardan birini olsun bitsin.Seçeceğiz birini Songül ama tabii ki içine sineni dedi Sadi kataloga bakmaya başlarken.
Zamanını almasaydım ben senin. Beni beklerken sıkılma yani boş yere.
Zaman hiçbir şey Songül şahane bir an yaşayana kadar dedi Sadi yüzün de küçük bir tebessümle.
Sonra Songüle yanına oturması için eliyle koltuğu işaret etti.
Songül ne cevap vereceğini bilemeden oturdu sadinin yanına.
Hadi istediğini seç dedi. Sadi katalogu songüle uzatarak.Sadi bak laf edeceksen hiç bakmayalım. Deneyeyim şu seçtiklerimden birini.
Ağzımı açmıyorum merak etme. İçine sinmeyen bir şeyi yapmanı istemiyorum. Sen bak istediğine fikrimi merak edersen sorman yeterli dedi Sadi gülümseyerek.
Songül de gülümseyerek baktı sadinin yüzüne. Verdiği cevaplara kızsa mı sevinse mi bilemiyordu.
15 dakika kadar kataloga göz gezdirdi Songül. Sonun da bir modeli gözüne kestirmişti. Bu nasıl ? diyerek uzattı katalogu sadiye.
Sade.. ama aynı zaman da ihtişamlı da . Senin gibi dedi Sadi.
Duyduğu cevapla Songülün gene yanakları pembeleşmiş ağzı kalbin de atmaya başlamıştı.
Öldürecek bu adam beni diyerek kalktı sadinin yanından.
Bir şey mi dedin karıcım dedi Sadi songülün ne söylediğini merak etmişti.
Yok demedim bir şey. Sen git damatlığını dene. Ben de bu gelinliği isteyeyim Elif hanımdan.
Tamam karıcığım diyerek kabine doğru yöneldi Sadi.
Sadi giyince yanıma gel ben de göreceğim diye bağırdı Songül arkasından.Sadi damatlığını giymiş aynada kendine bakıyordu.
Tamam oldu ya. Damada benzedik işte. Gideyimde Songüle bakayım diyerek gelinliklerin olduğu taraftaki kabinin önüne geldi.Songül ise hala kabin de gelinliği giymekle meşguldü.
Songül hadi kızım geç kalacağız ya.
Tamam Sadi bekle biraz.
Yüz görümlülüğü falan istiyorsan takayım üç beş bir şey.
Sakın Sadi bak uğraşamam.
Eee çıkmıyorsun dedi Sadi dükkanın içinde volta atarken.
Geldim diyerek açtı Songül kabinin perdesini.Sadinin ise gördüğü manzara karşısın da dili tutulmuştu.
Nasıl olmuş dedi Songül etrafında dönerken.
Sadi içinse o an zaman durmuştu sanki.Güzel.. güzel diyebildi kekeleyerek.
Emin misin Sadi olmuş mu? Abartılı değil değil mi ?
Gayet güzel komiserim. Geline benzemişsin dedi kendini toparlamaya çalışarak.Ben nasıl olmuşum bu arada diyerek konuyu değiştirmeye çalıştı Sadi bir yandan da Songüle diktiği gözlerini başka bir yöne çevirebilmek için çabalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir küçük sadgül meselesi
RomanceTesadüf diye bir şey yoktur olması gereken olur. Songül ve Sadi'nin de hayatlarının kesişmesi tesadüf değildi olması gereken oldu. Sadi yeni hayatında Songül için her şeyini veremeye hazır. Peki Songül'ü bekleyen gerçek ne? Ve bu gerçeği kimden v...