/3/

645 36 0
                                    

-Whop whop!-surėkiau.

Per MTV grojo kažkokią gerą dainą. Aš laksčiau po butą ir valiau dulkes. Šis butas nuostabus! Jis net gi dviejų aukštų! Bute dominuoja juoda ir balta spalvos. Pirmame aukšte svetainė, virtuvė, tualetas, vonia, didžiulis balkonas, sandėliukas ir didžiuliai laiptai į antrą aukštą. Antrame aukšte didžiulis miegamasis su didžiule lova, didžiulė vonia, su tualetu, atskiras kambarys rūbams, dar vienas balkonas, darbo kambarys, didelė šokių salė ir sporto salė. Nuostabu! Butas jau buvo apstatytas, tad teko savo baldus tiesiog parduoti. Per tokį trumpą laiką juos visus ir nupirko kažkokia mergina.

Sudribau ant juodos sofos. Žvilgtelėjau į plazminio televizoriaus ekraną. Šyptelėjau pamačiusi katiną video klipe. Atsistojau ir pagal ritmą nuėjau prie dėžės, kurioje pilna nuotraukų, paveikslų ir visokių kitokių smulkmenų. Paėmiau pirmą nuotrauką. Nusišypsojau žvilgtelėjusi į ją. Tai buvo mano šeimos nuotrauka. Kokie mes nuotraukoje laimingi. Visi kartu. Bet tai buvo prieš tiek metų. Iki tėvo išprievartavimo ir mamos išmėtimo manęs į gatvę. Tą nuotrauką išmėčiau į šiukšlinę. Nekenčiu jų.

---------------------------------

-Juk supranti, kad visad sėdėti viena negalėsi,-pažiūrėjo į mane Dian savo smalsiomis akimis.

-Kaip sėdėjau taip ir išsėdėsiu,-prunkštelėjau.

-Aš taip pat maniau, bet kai susipažinau su Milena, man viskas paaiškėjo. Aš baisiai klydau,-suprunkštė jis.

-Aš vyruose nieko nebematau,-suburbėjau.

-Klausyk, pamirš kas buvo prieš tiek metų,-atsiduso jis.

-Kaip man pamiršti, kai mano tėvas atėjo prieš kelias dienas pas mane ir išprievartavo mano lovoj?! Tu manai, kad užmiršti, kaip tavo tėvas tave išdulkina yra lengva?! Taip apskritai neįmanoma!-rėkiau ant jo,-man vis dar nesuprantama, kaip tu, mano geriausias draugas, šitiek metų mane pažindamas, nesupranti, kaip mane tas įvykis paveikė,-atsidusau.

-Atleisk,-atsiduso jis.

-Klausyk, ačiū kad atėjai, bet noriu pabūti viena,-atsidusau.

-Gerai... Iki...-atsidusęs pamojo man ir išėjo pro mano duris.

Atsidusau. Sunku turėti geriausią draugą, kuris tavęs nesupranta. Juk vyrai nesupranta. Net pati stebiuosi, kaip aš jį prisileidau. Jis žinojo viską apie mane, bet niekad nelysdavo prie manęs. Esame daug kartų susipykę. Ir visad buvau kalta aš. Nemėgstu, kai per daug gilinamasi į mano gyvenimą.

-Uh...-atsidusau.

Nuėjau į virtuvę, išsitraukiau taurę ir į ją susipyliau raudono vyno. Taurę padėjau ant virtuvės spintelės, o pati užbėgau laiptais į savo kambarį. Nulėkiau į spintą ir išsitraukiau baltas, pieštuko formos kelnes. Nusimečiau juodus džinsus ir greit apsimoviau kelnes. Nusivilkau maikutę ir ją numečiau ant grindų. Perėjau pirštais per rūbus ir sustojau ties baltais, šilkiniais marškinėliais. Juos apsivilkau, bet neužsegiau viršutinių trijų sagų. Jaučiausi patogiai. Pagriebiau baltas, pūkuotas šlepetes. Pagriebiau kompiuterį ir nusileidau į virtuvę. Atsisėdau ant baro kėdės, ant baro padėjau kompiuterį. Jį įjungiau ir paėmusi taurę gurkštelėjau skysčio. Kūnas sušilo. Šyptelėjau. Pradėjau naršyti internete.

---------------------------------

Važiavau į akademiją. Niekaip nepavyko užmigti, o akademija man pasirodė geriausias variantas. Norėjau išgirsti tikrai garsią muziką. Bute sukelčiau kaimynų nepasitenkinimą. Sustojau stovėjimo parkinge. Iššokau iš mašinos ir nubėgau į vidų. Raktus turėjau, nes su akademijos direktore puikiai bendrauju. Kaip uraganas įbėgau į šokių salę. Ji buvo didžiulė. Nusimečiau kožą. Ją švystelėjau į kampą. Priėjau prie muzikos aparatūros. Paėmiau į rankas diskų krūvą. Apžiūrėjau juos ir radau savo mylimiausią. Įdėjau diską ir paleidau. Per salę nuaidėjo garsi muzikos banga. Priėjau prie didžiulio veidrodžio ir pradėjau mankštintis. Prasitampiusi paleidau savo šokius lauk iš savęs. Šokau iš visos širdies. Sudėjau viską ką mokėjau. Pasibaigus dainai išgirdau plojimus sau už nugaros. Susiraukiau ir atsisukau.

-Esu sužavėtas,-pasipūtęs vaikino balsas pasiekė mano ausis.

-Malonu girdėti,-šaltai atsakiau ir pavarčiusi akis atsukau jam nugarą. Pradėjo groti daina, su kuria atsiskaitinėjau per egzaminą. Šyptelėjau ir pradėjau savo šokį. Prie manęs priėjo tas vaikinas ir pradėjo kartu su manimi šokti. Tą patį šokį. Jo žalios akys žaismingai žibėjo veidrodyje, o jo garbanos šokinėjo su kiekvienu judesiu. Sustojau šokusi, apsisukau ant kulno ir pagriebiau savo kožą.

-Kur keliauji?-susiraukė.

-Aš šoku viena. Be partnerių,-sušnypščiau ir išėjau iš akademijos palikdama tą vaikiną su keista šypsena. Įsėdau į savo mašiną ir pikta išvažiavau atgal į namus. Trenkiau mašinos durelėmis ir užrakinusi automobilį nuėjau į pastatą. Atsidūrusi savo bute gyliai įkvėpiau. Nežinau kodėl, bet mano kūną pasiglemžė nevaldomas pyktis. Nusiaviau patus ir nubėgau į antrą aukštą. Persirengiau į juodus šortukus ir apsivilkau sportinę liemenėlę. Nuėjau į sporto salę. Joje buvo bokso kriaušė. Tai idealu. Apsimoviau bokso pirštines ir pradėjau daužti tą kriaušę. Daužiau ir daužiau iki tol, kol išgirdau durų skambutį. Susiraukiau. Kam pas mane tokiu metu? Vidurį nakties?


Kodėl mergina supyko ant vaikino? Kas tas vėlyvas svečias?



Sveiki! Na štai naujoji dalis. Laukiu VOTE, komentarų ir iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark. xoxo ♥














































Two heartsWhere stories live. Discover now