Merih bandajı sertçe bileğimde sıktığında ağzımdan küçük bir inleme kaçmıştı.
Merih yüzüme ters ters bakarken çokta umursamadım.Ona ne yalan atacağımı bilmiyordum , bu olayları ona nasıl anlatacağımı bilmiyordum.
Sadece olayları akışına bırakacaktım.Gözlerim merdivenlerin dibinde yatan bedene gittiğinde içimden sırıtmıştım.
Bu insanları ilk öldürüşüm değildi ama hala keyif alıyordum.Bir kaç adam eve girip kadının bedenini bacaklarından tutup sürüklemeye başladığında sadece açık gözlerine bakmıştım.
Bu benim intikamımdı.
'Neler olduğunu anlatacakmısın'
'Neyi anlatmamı istiyorsun'
'Olanları ikra'
' sadece su içmeye kalkmıştım , kadının arkamda olduğunu hissedince dönüp bakmıştım elinde bıçak vardı...bana doğru koşup saldırdığında kendimi korumaya çalışıyordum...sonrası işte makul '
'Durup dururkenmi saldırdı'
'Evet ne olmasını istiyordun 'İnanmayan gözlerle bana bakarken emin bakışlarımı mavi gözlerine çevirmiştim.
Ne kadar böyle bakıştığımızı bilmiyordum.. emin olmak için bakıyordu inanmak için gözlerime bakıyordu.Merih derin bir nefes alıp önümde doğrulduktan sonra kapının alacaklı gibi çalmaya başlamasıyla bakışlarımız aynı anda kapıya dönmüştü.
Sanırım beklediğim an gelmişti.
Merih kapıyı açtıktan sonra mert öfkeyle içeri girmişti.
Koltukta geri yaslanıp olacakları izlemeye başladım.
'Ne oluyor mert'
'Abi basıldık'
'Ne diyorsun'
' baskın yedik abi biri şikayet etmiş zar zor kaçabildim '
'NE DİYORSUN LAN SEN 'Merih sertçe merte yumruk attığında sırıtmaya başlamıştım.
'Abi '
'KES LAN...KİM ŞİKAYET ETMİŞ BULDUM DE BANA '
'Abi adamlar araştırıyor'Yakalanma korkusu umrumda bile değildi , ben ona zararın en büyüğünü vermiştim.
Zevkle olanları izliyordum.'1 saatin var mert bul onu bana '
'Tamam abi '
' bu olayları üstlenecek birini bul '
'O işi hallettim abi 'Mert evden çıkarken merih kendini sinirle yanıma atmıştı.
Kafam onun olduğu tarafa döndüğünde tüm odağım merihti.'Bu işi kendim halletmeliydim kafamı sikeyim'
'Sen halletseydin o zaman '
'İkra şimdi zamanı değil beni çıldırtma '
'Çok korktum 'Merih sertçe bana döndüğünde omzumu sallayıp bakışlarımı önüme çevirdim.
'Ne kadar zarar ettin'
'Neden zararımımı karşılayacaksın '
'Bilmek istiyorum'
'300 bin dolar 'Gözlerim fal taşı gibi açılırken dudağımı büzmüştüm. Bu mevla gerçekten çok büyüktü, umarım batardı.
'Benim için sorun değil bu para çerez param '
Kafamı hızla ona çevirdiğimde şansıma tükürmüştüm.
Gerçekten merih bu kadar zenginmiydi.'Sen-'
'Evet ikra bu mevla benim için bir şey değil ben paradan yana sıkıntıda değilim sadece içimizdeki hayini bulmaya çalışıyorum'Eğer merih benim yaptığımı öğrenirse işler istediğim gibi gitmezdi.
'Acaba'
'Acaba ?'
'Bana saldıran kadınla bir bağlantısı olabilirmi'Evet yalanlarıma bir yenisini daha eklemiştim. Bu baskıyı üstümden çekmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHR-i TUTKU +18
Художественная проза'SENİ ÖLDÜRÜRÜM ' Ettiği bu boş tehdit beni sadece gülümsetmişti , gerçekten bu tür şeylerden korkmamımı bekliyordu. Ona sadece acıyordum , çünkü ettiği o kelimenin bende bir faydası yoktu , dolu bir cümleydi ama benim için oldukça boştu. 'NE GÜLÜ...