Фарби

408 43 8
                                    

І знову самий звичайний ранок. На наступний день мама пішла додому разом з Ліксом, який виходив на роботу. Хлопчина все ніяк не міг викинути з голови вчорашній вечір. Можна сказати він дуже вражений такій позитивній реакції мами на його хлопця, хоч це і було очікувано, але все ж Фелікс був майже впевнений, що не буває нічого ідеального, та саме ця тема може досить негативно вплинути на стосунки мамою. Та як би то не сталося, все ж проблем стало ще менше, ніж він думав, й це йому точно на користь.

У Фелікса черговий робочий день. Все йшло своїм темпом. Хвилини перетікали в години, поки Фелікс дарував покупцям настрій на відсутність віддачі. В час обіду до Ліксі навіть завітав Хан та Хьонджин. На його диво Хьонджин написав Хану щодо нового року й ті вирішили обговорити подробиці вже з Феліксом.

Юнаки сіли за облюблений ними столик. Кожен пив свої напої а Фелікс додатково жував сендвіч (в кофейні можна було купити щось як закуска до напою. Ліксі обідав саме сендвічами)

Ф:А як ви взагалі...
Через набиті щоки, старався чітко говорити Фелікс.
Д:В нього питай
Х:Я написав Джисону щодо нового року, адже він вже геть не далеко
Ф:А номер як дістав?
Х:Ну взагалі я спочатку думав написати в інст...
Ф:А як..
Х:Було не тяжко зайти в твої підписки та знайти Хана в них, а там вже й номер в контактних данних вказаний. Чому ви взагалі так здивувалися?
Ф:Ти справжній Шерлок Холмс якийсь..
Д:То де святкувати взагалі будемо?
Ф:Я думав в мене
Д:Точняк, в тебе хоч буде де спати
Х:Ми з ночівлею?
Д:Звісно так
Ф:А нічого що то моя квартира..
Д:Ти все-одно не заперечиш
Ф:Навіть не посперечаєшся..
Насупився Лікс, продовжуючи жувати

Х:Хто за що відповідати буде?
Д:Я з Мінхо за продуктами зганяємо
Фелікс аж жувати перестав.
Ф:Тобто...
Д:Думаєш тільки тобі хлопця можна приводити?
Ф:Хл... Ти..
Д:Ну так
Фелікс почав кашляти, подавившись шматочком сендвічу.
Х:Е е! Тихо тихо! Підійми руки до верху!
Д:Господи..
Фелікс підняв руки за порадою та наче стало легше, хоча і шок не покидав досі як пермаментний маркер, поки Хан подавав йому напій в кухлику Фелікса, щоб хоч чимось запити.

Чому Фелікс так здивувався? Мінхо, або ж крижаний хлопець, за прізвиськом Фелікса-це близький друг Хана з часів університету. Ну всім було відомо, якщо ти друг Хан Джисона, в комплекті йде Лі Фелікс. Саме тому з тим Мінхо вони компанією навіть гуляли, напивалися, але не довгий період життя, так як Лі не міг знайти з Ліноу такого зв'язку, як робив це Джисон. Зимний погляд Мінхо танув коли затримувався на Джисоні. Хлопець розливався в калюжу як тільки Хан торкався руки старшого чи вони взагалі вони якось торкалися одне одного. Дивно, та особливо це було видно саме на Ліноу. Хоча Хан абсолютно точно так само дурів по старшому Лі. Ніколи Лікс не думав, що зможе його побачити саме таким, але з шоком звісно була причеплена радість. Було очевидно що вони зійдуться, звісно. Але все ж так діяти на любителя котів могли одиниці в цій галактиці. Троє котів і здається в очах Мінхо четвертий, Хан Джисон. Саме тому для Йонбока це було дивом на рівні фантастики, розтопити серце крижаного Лі та ще й до рівню романтичних стосунків. Настільки сильно божевільно як і неможливо. Дивлячись на це Фелікс точно мав висновок:Хан мав щось, по типу супер сили, можливо ховав паличку з Хогвартсу десь вдома, ну або ж він реальний володар магії з шоу про екстрасенсів. Та якою саме магією він володів здається не знав навіть сам Джисон. Чи то чорна, чи то біла, ніяка з них не відміняє того факту що він абсолютно точно вміє чаклувати. Був впевнений Фелікс.

My AngelWhere stories live. Discover now