Prolouge

101 8 5
                                    

Merhabaa ^^ Bu hikaye için uzun zamandır uğraşıyorum.Yazın daha kolay yazacağım için şimdi yayınlıyorum
Multimedia,Katheryn Hope Grace.
Sia-Fire Meet Gasoline ile okuyun.
**********************
Katheryn,ailesiyle birlikte piknikten dönerken mutluydu.Katheryn Hope,çantasından kulaklığını ve Iphone 6 telefonunu çıkarttı.Babası,Range Rover arabalarını kullanırken,annesi telefonda görüşme yaparken ve abisi de nişanlısı ile mesajlaşırken, o müzik dinlemeye karar verdi.En sevdiği şarkılardan biri olan Ariana Grande-Love Me Harder dinlemeye karar verdi.Ekran kilidine bakarken sertçe yutkundu.2 yıldır sevdiği Zayn,lanet olsun ki başkasıyla sevgiliydi.Bu onu üzüyordu,ruhsal ve fiziksel olarak yoruyordu.2 yıldır onu fark etmemişti.Yorulmuştu ama Katheryn Hope Grace asla pes etmezdi,yılmazdı.Sağına ve soluna baktığında buranın ıssız ve korkutucu olduğunu farketti.O sırada ters yönden ve onların geldiği yerden geliyordu, tam o sırada ise büyük araba sertçe Grace ailesine çarptı.
*****
Katheryn,başını cama oldukça sert bir şekilde vurmuştu ama bilinci hala yerindeydi.Bu yüzden yapabildiği kadar abisini,annesini ve babasını öptü.(Burası çok saçma oldu pf)Yavaş hareketlerle telefonundan kulaklığını çıkardı.Love Me Harder,başa sarılırken,Katheryn ailesi öldüyse ölmeyi diledi,böylece aşkından da vazgeçecekti.Eğer ölmediyseler,o da yaşamayı diledi ve aşkı için savaşmak istedi.Sonra ise acıyla gülümsedi.
"Ateş,benzinle buluşuyor, Zayn."

Çok mu iğrenç oldu dgshdgfsshdjiagsgs

Fire Meet Gasoline♌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin