Bölümü şarkıyla dinlemenizi istiyorum..
Bir sonraki bölümde görüşürüz.. ne zaman gelir bilmiyorum.. Keyifli okumalar.. kendinize dikkat edin..
.....
Midas'ın odası doktorun uyarılarına rağmen oldukça kalabalıktı..
Artemis yatağının yanına bir sandalye çekmiş, öylece alnını kardeşinin eline dayayarak uyuklarken, Seymen Pencereden dışarıyı izliyordu..
Olan biten her şeyi, Bade'den dinlemişti..
Öğrendiği andan beri, Zeus'u öldürmesini söyleyen fısıltılarla boğuşuyordu..Yapamazdı, çünkü o , Sevdiği kadının kardeşiydi.. Ama dedi kendi kendine..
Onun kardeşi benim kardeşime tecavüz edecekken, hiç kimseyi düşünmemişti.Kendi kardeşinin kanına girmeyi göze almıştı, Zeus'u Gece klübünde gördüğü andan beri hiç sevmemişti zaten, yıldızları barışmamıştı bir şekilde..
Duru Midasın solunda kalan koltukta otururken, kapanan gözlerini kırpıştırıyordu..
Ama daha fazla dayanamayarak kafasını geri verip, kendini uykunun kollarına bıraktı.
Bade abisinin onun omuzlarına bıraktığı ceketi, bir kaç adım atarak Durunun üzerine örttüğünde, Seymen hiç bir şey demeden aniden çıktı odadan..
Bade hızla abisinin peşinden çıktı.
"Abi.." seslenişi ile Duran Seymen bakışlarını kardeşine çevirdi
"Gir içeri, geleceğim." Dişlerinin arasından hırladığında, Bade ona doğru ilerledi.
"Öfkeyle bir şey yaparsan, pişman olursun.. sakın.." elini abisinin omuzuna doğru uzattı.
"Öldüreceğim o piçi!!" Seymen bastırdığı öfkesini özgür bırakırken, Bade kafasını hayır der gibi salladı
"Ölüm kurtuluş olur, bana bırak.. "
Seymen şaşkınlıkla kardeşini süzdü.
"Ne demek bu? Ne demek bana bırak! Sen bu işe karışma-"
"Bana bırak!" Dedi Bade dişlerini birbirine geçirerek.
Bu abisinin karşısında ilk diklenişiydi , belli ki sonda olmayacaktı.
Seymen neye uğradığını şaşırmış bir şekilde Bade'yi süzdü.
"Ne var aklında?" Dedi fısıltıyla
"O pisliği , karşıma çıktığı için pişman edeceğim.." elleri Midas'ın olduğu odayı gösterirken tısladı dişlerinin arasından
"Ona bunu yaptığı için.. pişman edeceğim! Ve bunu, ne Artemis bilecek! Nede Midas! Duydun mu." Gözleri kocaman olduğunda abisiniz uyarıcı bir sesle konuşuyordu.
"Bade korkutma be-"
"Kimse!" Dedi tıslayarak.
"Tamam.."
Seymen'in sözüyle , Bade arkasını dönüp derin bir nefes çekti içine.. ve Midas'ın odasına doğru ilerledi.
Yavaşça içeri girdiğinde, Artemis ve Duru'nun hala uyuduğunu görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRAS 7 +18 (Sezon Finali- Devam edecek.)
Novela Juvenil3 Kardeş, dünyanın farklı şehirlerinde, birbirlerinden kopuk hayatlar yaşarken, Zamanını bekleyen bir Miras, hepsini bir Araya toplayacak.. Sahip olacakları yeni mevki, kimini yıkıp geçerken, kimine Amacını bulduracak.. Aşklar, imkansızlıklar, Ve bo...