Taehyung'la eve geldikten sonra direkmen yatağa girmişti ve beni de yanına çağırdı.
Neden böyle olduğunu bir türlü anlamadım ve
çok üstelemeyip yatağa girdim.Ona arkamı döndüm o ise yaklaşıp kollarını belime sarıp yüzünü enseme gömüştü.
İçimde kötü bir his vardı ve atamıyordum!Daha fazla üstelemeyip uykuya dalmayı umuştum.
Taehyung'un uyuduğunu nefes alış verişlerinden anlamıştım.Daha fazla yatakta oyalanmayıp yataktan çıkıp mutfağa indim.
Biraz masada oturduktan sonra mesaj sesiyle irkilmiştim.Taehyung'un telefonu olduğunu görünce elimi uzatıp almıştım.
Bu saate kim olduğunu merak ettim ve gördüğüm mesajla elimdeki su yere düşmüştü.
Bilinmeyen numara:
Güzel geceydi tekrarlamak isterim:)
Görüldü✔️✔️Telefonda elimden kayıp düştüğünde dizlerimin tutmayacağını anladığımda masanın kenarına tutundum.Bana yarım saatlik işi olduğunu ve önemli olduğunu söylemişti.
Kendime bu ihaneti yediremezken Taehyung'un uykulu bir şekilde mutfağa girmesiyle gözümden yaş gelmesi kaçınılmaz oldu.
"Jungkook,bebeğim bir şey mi oldu?"demesiyle hıçkırarak ağladığımda daha fazla onu telaşa sokmuştum.
Bana yaklaşınca ondan uzaklaşıp,"Yaklaşma bana.Bana İşim var diyip gittiğin yer Jennie'nin yanı mıydı?"dediğimde afallamıştı.
"Jungkook dinle beni bi-"dediğinde sözünü tamamlamasına izin vermeden devam ettim.
"Ben günlerdir senin bir derdin olduğunu deli gibi düşünüp üzülürken senin derdin Jennie miydi?"diye bağırmıştım.
Artık dizlerim tutmadığı için kendimi yere doğru bırakmıştım.Bana yaklaşmaya çalıştığında bağırıp benden uzaklaşmasını sağladım.
"Bitti anladın mı?Yüzünü bile görmek istemiyorum.Bir daha adımız bile yan yana geçmesin!"dediğimde bir adım geri gitmişti.
"Jungkook beni bırakamazsın!Asla bırakmam seni asla duydun mu?"dediğinde kafamı hızla olumsuz anlamda sallamıştım.
"Bende bana ait olduğunu sanıyordum aptal gibi!"dedikten sonra ayağa kalkıp odamıza çıkıp telefonumu alıp çıkacaktım ki Taehyung'un kolumu tutmasıyla olduğum yerde kaldım.
"Beni bırakamazsın bende seni bırakmam!Benimsin duydun mu?Şuan gitsen bile tek nefes uzağındayım Kim Jungkook!"dediğinde güldüm.
Haklıydı ne yaparsam yapayım beni bir türlü bırakmayacağını biliyordum.Kolumu tutan elini çektikten sonra kapıdan çıkıp Jimin'in evine gitmek için arabaya bindim.
Jimin'lere doğru sürmeye başlamıştım.Hıçkıra hıçkıra ağlayarak!Geldiğimde arabadan inip hıçkıra hıçkıra ağlayarak kapıyı çalmıştım.Ardından adım sesleriyle kapı açıldı.
Jimin yeni uyandığını belli eden yüz ifadesiyle beni gördükten sonra yüzünde şaşırmış ifadeyle hemen beni tutup içeri soktuktan sonra hemen sarıldı.
Ah hayat hiç mi yüzüme gülmez!Beni anlayan tek kişi diye geçirdim içimden.
"Bebeğim iyi misin?Bir şey mi oldu?Jungkook korkuyorum noldu?"demesiyle söze girmiştim.
"Taehyung beni Jennie ile aldattı!"dedikten sonra tekrar Jimine sıkıca sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamıştım.
Ne kadar Jimin'in omzunda ağladım bilmiyorum ama geri çekildim.
"Bebeğim sakin ol öncelikle.Açıklaması var mıydı peki?Yani nerden anladın?"demesiyle o da şaşırmıştı.Böyle bir şeyi beklemiyordu.
Durmayan göz yaşlarımla birlikte söze girdim.
"Taehyung son günlerde sürekli dalgındı.Bugün de ben yatamadım."dedim ağlayarak.
"Ben mutfağa inip biraz oturduktan sonra Taehyung'un telefonuna baktığımda Jennie'yle sarılmış fotoğrafını gördüm!"dedikten sonra hıçkırmaya başlamıştım tekrar.
"Ve altına güzel geceydi yazmıştı.Ben iş için gittiğini sanmıştım ama Taehyung Jennie için gitmiş Jimin!"diyip tekrar omzuna yaslandım.
Suga yalpayarak yanımıza geldiğinde beni görünce afallamıştı.Ben konuşmak istemediğimden Jimin kısaca özet geçmişti.
Jimin yanağımı öpüp,"Hadi bebeğim yüzünü yıkadıktan sonra seni yatıralım."dediğinde kafamla yavaşça onayladım.
Yüzümü yıkadıktan sonra yatağa yatırmıştı beni Jimin.Saçıma öpücük kondurduktan sonra bir kaç motive sözleri söyleyip gitmişti.
Her ne kadar yanımda kalmak istediğini belirtsede düzenlerini hiç bozmak istemeyip reddetmiştim.
Suga da ısrar etmişti ama reddetmiştim tekrar.
Yastığı gözyaşlarımla ıslatıktan sonra saçlarımı çekiştirmeye başladım.Tırnaklarımı elime sertçe geçirdiğim için hep kanamışlardı.
Kaç saat ağladım bilmiyorum ama yorgun düşüp uykuya dalmıştım.Fakat bir kaç saat sonra uyandığımda kalkıp oturmuştum.
Saat 7.35 geçiyordu.Normalde bu saatlerde kalkması imkansız ve uykuya aşık olan ben şuan uyku benim için zindan gibi bir şeydi!
Üzerime hırka geçirdikten sonra dışarı çıkmıştım.Taehyung ile uyumaya o kadar alışmıştım ki artık onsuz uyuyamıyordum.
Bundan sonra artık alışmam gerektiğini kendime hatırlatıp biraz yürüdükten sonra yerde küçük bir kedi görmemle aklıma kendi kedim gelmişti.
Çok özlemiştim şimdiden ama dönüp asla alamazdım.Umarım Taehyung mamasıyla suyunu verirdi aksatmadan verirdi!
*************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealousy love | Taekook
Action[tamamlandı] Teahyung'un minik ve kıskanç sevgilisi Jeon Jungkook, Jungkook'un kuralcı ve baskıcı sevgilisi Kim Taehyung.