Ti dva stejní

14 1 0
                                    

Ahoj! Chtěla jsem vám ještě říct že jsem stratila lásku k MHA:,) takže ted budou Atwow NxA příběhy! Užívejte tak zatím pp!

AONUNG

Dnešek byl jako každý jiný. Vstal jsem se své skrýše a viděl jsem svého otce jak se s někým domlouvál. Nebyl jenom jeden byla to celá rodina?- A:c-co se tady děje? T:synu tohle jsou Sullyoví. Musí tady bydlet na nějakou dobu. A:tati- co?- hele tak to jako ne. Tohle je naše uzemí! T:ja vím..oni jsou ale z lesa a ten prý celý zhořel. A:ugh- bože! 

Aonung si začal procházet všechny pozorně dobře. Obcházel si je podstivě a koukal na každého jak by ho chtěl zabít. Jak si ale tak prohlížel jednoho kluka pozastavil se u jeho ocasu. A:HEJ ROTXO ČUM NA TO! R:KAMO CO TO JEE?! T:kluci! A:ty vole zase ona- Byla to Tsireya na ní se pak začal zadívat jeden z Sullyových jmenoval se Lo'ak. Oba si vráceli zamilované pohledy ale jediné tajně!..

N:h-hej přestante! 

R:kamo se podívej na svůj ocas jestli se tomu tak ještě dá říkat

A:pfft-

Jak se tak kluci dívali na ocas toho kluka jmenoval se Neteyam je nejstařší od svých sourozenců.Aonung se začal se začal dívat přesněji. Ale to se pak Neteyam otočil no vypadal..jak rajče- Pfft- začal jsem se pochtávat. TON:kluci!!přestante!! To jsme pak vzali nohy na ramena a běžely pryč.

Tu noc jsem ležel ve svém pelechu a přemýšlel jsem..ale..proč? Vždycky lehnu a spím..hmm..ten kluk no co ne- okay to je divný jdu radši spát..

Rano jsme všichni stali a hned skočily do vody..ale..to se všichni tak dobře známe a musely jsme se před tima debilama předvést tak jsme naskočily na Tulkuny a jezdily podvodou a na vodě. Vsichni koukali jak kdyby jim někdo ukradl duše. Uviděl jsem toho kluka ale díval se na Rotxo- počkat co- tak to ne hehhee to se musí napravit.

Seskočil jsem z tulkuna a naseld na Ily. Navál jsem POMALU kontakl a začal se soustředit. A ono to zabralo kluk hned odvrátil pohled na mě a věnoval ho jenom mě. "super tak ted pojd" řekl jsem si. Ily se sebou začal máchat a ja začal trochu panikařit. A:h-HEJ TATI!! TOMU BLBOVI NĚCO JE!! TNO:UŽ TAM BUDU!! Ilymu něco bylo ale co? Než tam můj tat'ka doběhl tak už jsem letěl rychlostí dopředu.

A:d-do prDELEEEEEE!! Machlo to se mnou, divím se že jsem neodletěl. Ily začal stoupat a ja tím více panikařit. Ale podíval jsem se dozadu a ten kluk se díval na mě..na mě!! nesmím to posrat jinak jsem v prdeli!

Mírně jsem si šikmo čapnul nad ilyho chytl jsem se za madlo a zapnul svaly. Ily vzletěl a ja jsem letěl. A:YOHOOOOOOOOOO!! vítězně jsem si zakřičel. Ale ted jak dolu?.. Ily byl vysoko a muj tata na mě začal křičet at už s ním letím dolů. ALE JAK?!

 skusil jsem ho zatahat za jeho cop k teremu jsem byl LEHCE připojen a on rařval malem jsem snad ohluchl. Ale každý je někdy debil a tak jsem svoje rude vyndal z toho madla a zacpal si uši..pak mi došlo že se nedržím. Začal jsem strácet rovnováhu a k tomu na mě všichni křičeli.

Začal jsem padat.

A:n-neneneeeEEEEEE POMOOOOOC!!!

Začal jsem padat ily byl tak 50 metrů nad zemí.

Doufám že se vám zatím líbi<3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 24, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ti dva stejníKde žijí příběhy. Začni objevovat