NOT : bu hikaye tamamen hayal ürünüdür.
Berna'dan
Birleşmede bir yarışma olacakmış inanmıyorum ham de Dans !!! Kesin ben kazanacağım bundan eminim hilmicem felan kimmiş? Ben Hayatımı dansa adadım ama yinede eğlenceli olacak.
#
#
Turabi'den
Şu birleşmeden sonra Hakan ile aynı adada olacağız kardeşş . Inşallah bir an önce elerler şu pis hesapçı yılanı 😡
#
#
Birleşme anında herkes temiz ,Süslü, mutlu ve Heyecanlı gözüküyordu. Herkes birbirinden güzeldi yemek yediler ve dans ettiler Hadise gelmişti çok mutluları.Birleşme bitmişti adaya döndüler ve külübelerini yapmaya başladılar. Hepsinin uykusu gelmişti . Merve Hasan ile konuşuyordu :
H: çok eğlenceliydi ama içimde kötü bir his var.
M:Hasan abi olabilecek en kötü şey oldu yatacak yerimiz yok !
H:Haklısın . Hadi sen de git sizinkiler uyudu .
#
#
Sabah olmuştu Turabi başını kaldırınca birsürü kafa onlara bakıyordu yanında hilmicem yatıyordu onu dürttü . Hilmicem garip bir şekilde kafasını çevirdi Turabi bir daha dürttü hilmicem bunda Gözlerini açtı birden birsürü insanı bir arada görünce çok şaşırmıştı . Sonra birden bir Çığlık geldi bu Serenay'ın sesiydi . Hilmicem kalktı ve koşmaya başladı onun arkasındanda birsürü insan !!! Doğukan da koşuyordu sonra hilmicem'in gözü karardı.
#
#
Hilmicem'in göZleri Sahra'nın sesi ile açıldı Sahra" ya imdaaat niye bağladınız bizi birakın bizi . Ya biz buraya yarışmaya geldik of bırakıııııın !!! " uyanınca ellerinin serenay ve hakan ile bağlı OLDUĞUNU anladı. Birden yerliler Nadya 'yo götürmeye başladı sönra Kızın elini birazcık kesip kanını bir kazana akıtmaya başladılar. Hepsi korkuyordu nadya çığlıklar atıyordu daha sonra ayaklarına da darbeler atıp kanını alacakken Pascal ellerini çözüp birinin üstüne atladı .nadya adamın bileğine sağlam bir tekme atıp kaçmaya çalıştı . Turabi yeni kendine geliyordu. Bozok ta ellerini neredeyse çözmüştü . Nadya eline gelen herşeyi o adamlara atıyordu Pascal Ateş'e düşmek üzereydi .Begüm ellerini çözüp Taşı kapıdakinin kafasına atıp dışarı kaçmayı başarmıştı .birden yaklaşık 10 kadar kişi Kızın arkasından gitmişti hilmicem hakan'a birşeyler söylüyordu .