Miután beszéltem Xavierrel iszonyatosan boldog voltam.
Aztán rájöttem hogy 00:00 van szóval aludni kéne tehát igy is tettem.-másnap reggel-
Ujjabb nap.
Ooooo basszus készülnöm kell!!
Felhívom Amy-t.-Na mizu csajszi?-kérdezte kómás hangon.
-Fuu minden jo csak ruhát kellene választani segíts kérlek-mondtam idegesen.
-Oké,oké mutasd a választékot-mondta.
Tessék:
-Egyértelműen az ötös-mondta határozottan.
-Életmentő vagy ,köszi imádlak-mondtam majd felvettem és elindultam.
-suli előtt-
-Hol van már?!-mondtam idegesen.
Pár perc mulva meguntam és már indultam volna be amikor egy ismerős hangot hallottam.-Várj!-mondta felém futva.
-Csak hogy ideértél Xavier-mondtam gúnyosan majd bementünk a suliba és elkezdtük a díszítést.
Miközben tettem fel a szalagokat megborúlt a létra és majdnem leestem de Xavier elkapott.
-Jól vagy?-kérdezte rémülten.
-Igen,köszi-mondtam megilyedve.
-Biztos?-kérdezte féltve engem én pedig nemtudtam mit mondani mert elvesztem a gyönyörű szemeiben.
-Haho,Eva biztos jól vagy?-kérdezte megint.-Nem,nem vagyok jól-basszus tényleg nem érzem jól magam.
-Miért,mi a baj??-kérdezte nagyon félve.
-Fáj a fejem meg a bordám-válaszoltam könnyezve.
-Eva bevigyelek a korházba?-kérdezte idegesen.
-Nem ,nem kell csak vigyél haza kérlek-válszoltam.
-Rendben,de ott maradok veled és nem fogadok el nemleges választ-válaszolta.
-Oké csak menjünk-mondtam.
YOU ARE READING
Szeretni és szeretve lenni
RomanceA 16 éves Eva szerelembe esik de a fiúnak a legjobb barátnője kell aztán beleszeret Eva-ba.