Lina Crawford
-Kész is vagyok, menj te is fürödj meg aztán nézünk valami filmet! --mondtam és le ültem az ágyra.
-És ha én mást szeretnék csinálni? --mondta és pimasz mosollyal nézet.
Fel álltam oda mentem hozzá és meg csókoltam. Mire ő fel vett az ölébe és le döntött az ágyra majd felém magasodot. Egymás ajkát faltuk mikor vettet rám egy mehetek e tovább pillantást én meg erre csak bólintottam. Le vette a pólómat és el kezdte a nyakamat be hinteni lágy csókokal. Majd mikor ki akkarta gombolni a gatyámat Jak be toppant.
-Wow, Amm ti meg mit csináltok? --kérdezi majd el takarja a szemét a kezével. Majd én gyorsan fel álltam és be rohantam a fürdőbe.
-Igen Oliver a testvérem?! --hallom hogy Jak Ollie-nak szegezi a kérdést és hallani a hangján hogy pimaszul mosolyog.
-Igen ő, de te is ám a legjobbkor jösz! --mondta majd hallotam hogy hátba veregeti Jak-et és mind ketten el röhögik magukat.
-Bocs haver, csak tudósítani akkartam Lina-át hogy meg jött Emily. --mondta.
-Végre nem egyedül lesz lány. --mondta Ollie.
-Meg jött Emily? --rohantam ki a fürdőből.
-Igen ott van az én szobámba. --mondta majd én már meg is indultam kifelé és be mentem Jak szobájába.
-Úristen Emily, szia. --mondtam majd egymás nyakába ugrotunk.
-Sziaa Lina úristen de hiányoztál már. --mondta majd még mindig egymást öleltük. Emily a legjobb barátnőm amellett hogy Jak-el jár.
-Te is nekem nagyon. --mondtam.
-Mit szólnál ha el mennénk kávézni csak mi ketten és beszélgetnénk hogy mi történt veled. --mondta majd el szakadtunk egymástól.
-Rendben benne vagyok, indulhatunk is viszont előtte még szóljunk a fiúknak. --mondtam majd vissza indultam a szobánkba Emily meg követett.
-Fiúknak? --kérdezi majd furcsán nézz.
-Hosszú story, majd el mesélem. --mondtam majd már itt is voltunk a szobánkba.
-Fiúk mi most el megyünk Emily-vel kávézni majd jövünk. --mondtam majd puszit nyomtam Ollie szájára. És el is indultunk.
Emily-nek tátva maradt a szája a cselegedettem miatt. 10 perc alatt oda is értünk a kávézóba, le ültünk egy 2 személyes asztalhoz és le adtuk a rendelésünket majd beszélgetni kezdtünk.
-Szóval te és Ollie? --kérdezi.
-Igen járunk... asszem. --mondtam kicsit zavarodottan mert én se tudtam pontosan mivan köztem és Ollie között.
-És hogy kezdődött? --teszi fel újabb kérdését.
-Mikor el döntöttem hogy ezt a szezont Jak-el töltőm, és mikor le szálltunk a gépről akkor találkoztam először Ollie-val és azt kell mondjam idegesítőnek találtam akkor. Majd utána ki derült hogy vele leszek egy hotel szobába míg itt vagyunk mert már nem volt több szabad szoba. --vázoltam fel neki a szituációt.
-Wow, értem mondjuk nem is nézztek ki olyan rosszul együtt. --mondta majd pimaszul mosolygott.
-És veled mivan? --kérdeztem.
-Igazából semmi különös nem történt ebben az 1 hónapban amíg nem találkoztunk, szóval nagyon nem tudok mitt mesélni. --mondta.
-Értem, na nem baj majd lesznek itt izgalmak ha ott nem voltak. --mondtam.
Ki hozták amit kértünk, jó ízűen el fogyasztotuk és indultunk vissza a hotel-be. A fiúk már nem voltak ott mert csapat megbeszélésünk volt, így úgy döntöttünk külön válunk Emily-vél és mindenki megy a saját dolgára.
Sziasztok! Itt a következő rész. Remélem tetszik!
KAMU SEDANG MEMBACA
Út Ami Hozád Vezet
Fiksi PenggemarA lány úgy dönt hogy el kíséri Jak Crawford-ot a testvérét a 2022-es összes futamára és majd jól el szórakozik de ez nem így alakult mert meg ismert egy számára idegesítő de aranyos srácot!!! ‼️A story kitalált pár valós eseményel‼️ ‼️BEFEJEZETT‼️