Sabah uykumu çok güzel almış bir şekilde uyanmıştım. Yatağımın yanındaki komodinim'in üstündeki telefonu elime aldım. Saat 8. 45'i gösteriyordu. Mesaj bölümüne girdiğimde hayley'e bana konum atması için mesaj yazmaya başladım:
Günaydın majesteleri
8.46 am
Bugün gideceğimiz restaurant'ın konumunu atar mısın?
8.46 amMesajı yazdıktan sonra bir iki dakika bekledim ama geri dönüş alamayınca mesaj yerinden çıktım. O erkenciydi. Her sabah saat 8 de uyanırdı. Hazırlanması da çok da uzun sürmezdi. Ama ne zaman bir buluşma olsa çok detaylı hazırlanırdı. Ki şuanda da hazırlandığı gibi.
Yatağımdan sakin ama hızlı bir şekilde kalktım. 1 haftalık iznim vardı ve bu son günüydü. Bu son günü iyi değerlendirmek iyi olacaktı. Lavaboya doğru yürümeye başladım. Üzerimdeki pijamalarımı ve iç çamaşırlarım'ı çıkardıktan sonra duşa doğru parmaklarımın üstünde adımlayarak girmeye başladım. Ilık su eşliğinde duşum'u aldıktan sonra kırmızı bornozum'a sarıldım ve başımı da bir havluyla sıkı bir şekilde sardım. Ayna karşısına geçtim ve yapmam gereken bakımlarım'ı yaptıktan sonra giyinme odasına doğru yürümeye başladım. Bir kaç kere kıyafetleri karıştırdıktan sonra uygun bir kombin yapmıştım.
Kombin;
Beni son derece rahat hissettiren bir kombin yaptıktan sonra hafif bir makyaj yapmaya başladım. Şeftali alt tonlu bir makyaj yapmıştım. Üzerime atmak için bir palto yanıma aldım ve dışarıda işime yarayacak bir kaç eşyayı çantama attıktan sonra odamdan çıkıp aşağı katta doğru inmeye başladım.
Aşağı katta indiğimde salondan televizyon sesi geliyordu. Salona girip baktığımda annem ve babam ayrı ayrı koltuklarda oturmuş ses çıkartmadan televizyona bakıyorlardı. Merak edip televizyona baktığımda bir hastanenin bahçesinde insanları rehin almış bir kaç kişi vardı. BİR DAKİKA. GÖSTERİLEN HASTANE BİZİM ÇALIŞTIĞIMIZ HASTANEYDİ. İNANAMIYORUM. İNSANLARI REHİNE ALAN KİŞİLER GEORGE'NİN KORUMALARIYDI. LANET OLSUN.
Salona benim geldiğimi anlamış olacaklardı ki annem ve babam yüzlerini bana çevirmişlerdi. İkisinin yüzlerinde telaşlı bir ifade vardı ve beni gördüklerinde bu telaşlı ifade daha da çoğalmıştı. Ben alelacele kendimi evin dışına attım ve derin bir nefes alıp vermeye başladım. Olamaz ya. Tam kurtuldum derken, tam toparladım derken eskiye dönemezdim. Boğazıma acı bir tat gelmeye başladı. Hayır hayır hayır ağlayamazdım. Çünkü bugün en sevdiğim arkadaşımla buluşacaktım. Hayır mia kendine gelmelisin. Şuanda orada bir sürü polis vardır ve rehineleri gözaltına alırlar. İyi düşün iyi olsun mia.
Kendimi biraz da olsa sakinleştirmiştim. İyi hissettiğim sırada telefonuma bakmaya başladım. Saat 10.15'i gösteriyordu. Bir sürü mesaj gelmişti.
Mesajlara baktığımda sadece hayley'den mesaj gelmesini beklerken alice'den ve numaralı birinden mesajlarda gelmişti.
İlk hayley'in mesajına bastım:Günaydın canım
9.57 am
Tabi ki konumu hemen veriyorum
9.58 am
📍Konum
9.58 amHemen arabaya bindim. Arabayı çalıştırdım. Bana atılan konumu açıp yola koyulmaya başladım.
Arabanın içine bir sessizlik çökmüştü. Yol boyu sadece arabanın klima sesini dinlerken bu sesi telefonumun çalması engelledi. Arabayı sağa çekip telefonu elime aldım. Arayan bana mesaj atan numaralı kişiydi. Gergin bir şekilde nefes vererek telefonu açtım.
-güzelim biliyorum beni görmeyeli çok özledin. Belki televizyona bakarsan görürdün beni. Hasret giderirdin en azından;)
Lanet olsun arayan georgeydi. Numaramı nasıl buldu? Canı cehenneme.
+ne istiyorsun ya sen benden. Ne? Bak benden uzak dur. Benden uzak durmadığın sürece hayatının sonunu getirirsin. Alice.. alice'ye bir şey yaptın mı? Onun kılına zarar gelsin seni öldürürüm ona göre. Hem, hem sen benim numaramı nereden buldun?
-çevrendekilere bence çok da güvenmemelisin. O saçının teline zarar gelmesini istemediğin kişi bana numaranı verdi. Sonuç olarak şuanda seninle konuşuyorum ve sesini çok özlemişim. Bence o sesini burada değil de ceza odamızda harcasan iyi olur çünkü az sonra o sevgili alice'cin maalesef kollarımda ölecek. Hızlı olsan iyi olur bebeğim.
+canın cehenneme. Senden nefret ediyorum anladın mı? Senden nefret ediyorum. Sakın alice bir şey yapayım deme sakın. Alice'ı neyle tehdit ettiysen sana numaramı vermiş. Ha söylesene neyle tehdit ettin?
-güzelim ben tehdit etmem, uygularım bak beni hiç tanıyamamışsın. Sadece o güzel arkadaşını sakince uyardım. Hayatından mı olmak istersin yoksa yanında paspal gibi çalıştığın doktorunun numarasını mı verirsin diye sordum o da doğal olarak yaşamayı seçti. Bence dost dediklerine bu kadar güvenme.
+ya sen kim oluyorsun da masum bir insanın hayatıyla oynayabiliyorsun ha. Söylesene! Sen onun yaşamını biliyor musun ki böyle davranabiliyorsun? Sana son kez söylüyorum. Yanına falan gelmeyeceğim ve sende derhal korumalarınla beraber rehin aldığınız kişileri serbest bırakıp defolun gidin. Yoksa sonunuz gerçekten kötü olur. DEFOLUN!
-ahahah bebeğim beni güldürüyorsun. Şuanda nereye gittiğini biliyorum. Gitmene gerek yok. Çünkü beyaz atlı prensi ile sevgili arkadaşın evlerinde rehinler. Sevdiklerinin saçının teline zarar gelmesini istemiyorsan benim yanıma gelirsin ve evimize gideriz. Nasıl fikir ahahah. Ah hadi hayatım burada beklemekten ağaç oldum.
+sen nasıl bir insansın ya. Senden nefret ediyorum. Şuanda sevdiklerimin hatırına yanına geliyorum. Ama seninle asla gitmeyeceğim. ASLA! Ağaç kıçına girsin. Ağaç olmaya devam et.
-hah şöyle kızım. Babanın sözünü dinle. Ne demiş babalar kızlarına:" sevdiklerinin her zaman yanında olmalısın." Uslu kızım benim hep söz dinler. Aferim bebeğime gurur duyuyorum seninle ahahah. Senin yerin benim yanım. Gel bebeğim bekliyorum seni.
+CANIN CEHENNEME!
Diyip suratına kapattım. Lanet olsun. Aynı filmi bir daha oynamak istemiyordum. Sinirli bir şekilde arabayı çalıştırdım ve son gaz hastaneye doğru sürmeye başladım.
☆14.bölümün sonu☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⛓𝐃𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭'𝐢𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐢-Mαzoşιѕт-🩸
AcciónDoktor ve üstün başarılara sahip bir baba ile üst düzey mühendis bir annenin tek çocukları olan Mia'nın iç sesleriyle ve onun kalbini hükmeden bir mafya olan George ile yaşadıkları bir hikayedir🥂🍷 ◇+18'dir. ◇Kitabın içeriği tamamen s€x ve olumsuz...