Stěhování

473 17 2
                                    

Dneska jsou to přesně 2 roky co se stalo vše kolem mě a Dominika. Dneska se taky stěhujeme s Tinou do našeho společného bytu. Řekla mi že mě samotnou nenechá no a tak jsme došli k závěru že se přestěhujeme do vlastního.

„Ellis, dneska jdeme s Davidem do baru. Zapomněla jsem ti to říct" plácla se do čela.

David je náš kamarád se kterým jsme se seznámili před rokem na nějaké oslavě.

„aha no já stejně nemám co dělat" řekla jsem s úsměvem

Začala jsem se připravovat. Lehčí make-up, no nic moc extra. Na sebe jsem si vzala tohle:

„Sluší ti to" nadzvedla obočí Tina a usmála se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Sluší ti to" nadzvedla obočí Tina a usmála se

„jo já vim" zasmála jsem se

Když jsme došli před určený bar nadechly jsme se a poté zase vydechli. Vstoupili jsme a do nosu mě praštil smrad cigaret, chlastu a trávy. Proklouzly jsme až k baru kde na nás mával David.

„čau kočky. Sluší vám to" řekl a objal nás

„tak třikrát vodku" zahlásila Tina.
Víte ona Tina chlastá mnohem víc než já i když se to nezdá je to tak.

David vytáhl pytlíček s bílým práškem
„dáte si kokeš?” zeptal se David
„že se vůbec ptáš” řekla jsem a zasmála se
„jasný” přikývla Tina
Šli jsme na záchod a na skříňce která tam byla David udělal tři čáry. Všichni jsme si sňupli.
Zachvilku to začalo působit. Odešli ode mě všechny problémy a já se uvolnila.

Vzala jsem Tinu za ruku a šla s ní na parket. Začali jsme nesmyslně tancovat.
„já si jdu zapálit jo?” řekla jsem Tině a ta jen kývla.

Nějak jsem se proplížila davem lidí a vyšla jsem před klub. V klidu jsem si zapálila.

A do prdele. Na rohu baru stál Jakub s Dominikem. Ne kurva proč já. Rychle jsem zahodila cigaretu a letěla za Tinou

„Tino kurva musíme odtud do prdele” řekla jsem jí udýchaně. Najednou jako kdybych byla střízlivá a nic v sobě neměla.
„proč?” zbystřila
„protože venku na rohu baru stojí Jakub a Dominik” zaječela jsem přes hlasitou hudbu. Tina na mě vykulila oči. Vzala mě za ruku a rychle jsme vyběhli z baru. Stáli tam furt ale my kolem nich jenom prolítli jak smrad.

„do píči to bylo fakt o fous. Bůh ví co by se stalo kdyby jsme se potkali vevnitř” řekla Tina a snažila se to rozdýchat.

Máme tu první část z pokračování povídky "Miluju tě Dominiku"
Doufám že se vám to líbí ❤️
Budu ráda za každou hvězdu ⭐
Váš Toustík 👀❤️

Nikdy jsem tě nepřestala milovat /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat