1. Fejezet

36 5 1
                                    

-Már megint ez az idegesítő pali! Annyira elég már belőle-ordít ingerülten Donka és a rövid haját kezdi szálanként tépkedni

-Hagyd békén a fürtjeidet, nem hiszem el, hogy téged ez ennyire fel tud idegesíteni-vágok közbe gorombán majd megragadom a cérna vékony csuklóját és magamhoz feszítem

-Te vagy túl butha lelkű, tudod mennyire irritáló, ahogy előadja a jó fej tanárt közben felad százötven szót tegnapról mára úgy, hogy tudd őket betűről betűre jól kiejtve és tudd is őket rendesen használni, ez eszméletlen-ecseteli totálisan kikelve magából és közben küzd a lefogott csuklója szabadságáért

-Megtanultad?-nézek rá kérdően mire ő halál megvető bátorsággal felel az előbb feltett jogos kérdésemre-Igen!-válaszol büszkén mire engem önt el az ideg

-Megtanultad és még háborogsz? Én meg sem tanultam, komolyan mondom nem hiszlek el-bukik ki belőlem a szörnyű igazság és tudatosul bennem a tény miszerint kettesnél nem valószínű, hogy jobbat fogok produkálni

-Jó de kitűnőre állok és tartanom kell magam-kontráz mire azt érzem mindjárt atombombává válok és hatalmasat robbanok

-Én meg hármasra mégsem sírok, borzasztóan sötét vagyok az olaszhoz de te nem, inkább segíts különben olyan vehemenciával fogok megbukni ebből a tantárgyból, ahogy még soha senki. Egyébként tudod milyen butának érzem magam melletted? Vagy mennyire megalázó az unokatestvéreim előtt, hogy konkrétan segg hülye vagy ehhez a nyelvhez és mutogatnom kell nekik mert nem értik másképp mit akarok?-kiabálok míg Donka feleslegesen próbálkozik lenyugtatni.

Hirtelen megcsapja a fülemet a Harry Potter főcímdala ami egyet jelent a becsöngetéssel. Tehát mindjárt kezdődik ez az isten verte olasz óra. Három kerek perc elteltével emelt állal, tenyérbe mászóan vigyorogva belép Dr. Farkas Jovanni. Akinek egyébként sanda gyanúm, hogy nem ez a valdi neve csak felvette amikor úgy döntött kiköltözik fél évre Olaszországba. Amit nemmellesleg minden egyes órán elmond és egyre inkább lebetonozódik bennem a tény miszerint az olasz tanárom egy mérhetetlenül arrogáns pöcs.

-Sziasztok gyerekek kérlek benneteket vegyetek elő egy üres írólapot és véssétek a jobb felső sarokba a teljes neveteket!-mondja önelégült vigyorral az arcán ami egyre inkább irritáló kezd lenni.

Lediktált tíz magyar szót, mire büszkén ledobta a méretes hátsóját a vörös kipárnázott tanári székre. Megereszt egy gúnyos mosolyt és felnyitja az újonnan vett valószínűleg méreg drága laptopját. Nagyban próbáltam előcsikarni az agyamból azt a kő kemény semmit ami ezzel a szódogával kapcsolatban a fejemben volt. Tizenöt gyötrelmes perc után beadtam a dogát amin összesen két olasz szó és egy mondat állt. Amint meglátta a szenvedésem eredményét erőset fintorgott és hozzám szegezte a kérdést

-Mennyit tanultál te erre a dolgozatra?
-Nem volt időm rá szóval ennyit amennyit most óra előtt tudtam.-jelentem ki mogorván mire tükrözi a bunkó arckifejezésemet
-Jól van.-nyögi ki magából a megszokott felfuvalkodott hangján

Lassan visszakódorgok a helyemre és előveszem a jegyzet füzetemet, illetve jegyzet füzetnek hívják de én a saját agyszüleményeimet, úgy nevezett történeteimet írom bele. A legújabban magamat írtam össze az egyik osztálytársammal Bajnokkal. Igen, bejön nem is kicsit, már csak az a probléma, hogy úgy váltogatja a csajokat mint mások a koszos zoknijaikat, tehát nagyon gyorsan. Bajnokot leginkább a borostyán jellemzi és így is hívjuk a barátnőimmel. Mármint gondolom mindenki tisztában van azzal a ténnyel miszerint a lányok minden féle titkos beceneveket adnak a kiszemeltjüknek. Általában egy rájuk jellemző tulajdonságról, tényről, hobbiról, igazából mindenről amit az ember el tud képzelni. Példának okáért itt van Bátor, Donka szerelme aki mivel focizik (egyébként egy csapatban Bajnokkal) focilabda lett. Igen, nagyon sok energiát nem öltünk a tökéletes becenevek megalkotásába de ez nekünk így is teljesen megfelel. Amúgy szerintem bajnok tudja, hogy embertelenül bele vagyok esve, mint vak ló a gödörbe. Ja és még meg sem említettem, azért lett az én drága kiszemelten borostyán mert a szeme olyan színű mint a kedvenc futónövényemé, ami történetesen a borostyán. A szeme pedig mint a vagyonokat érő kő a borostyánkő. Bajnoknak erős a testalkata pláne a lábai izmosak, gyanítom ez a posztja miatt van. Csatár. Méghozzá az évfolyam legjobbja. Múltkor elcsíptem egy beszélgetést amint az egyik felsőbb éves azt ecseteli a hasonlóan végzős osztálytársnőjének, hogy Bajnokot lehetetlennek látszik kijátszani. Ráadásul a hevesen gesztikuláló tizenkettedikes a legjobb tudomásom szerint nem támadó, és még nem is középpályás se nem védő. Ő egy nagyon erős kapus. Mondjuk valószínűleg kapott már tőle nem kevés gólt, ami sértette a hiúságát és a hatalmas egóját.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Alfahím Where stories live. Discover now