Group

145 27 8
                                    

Shuhua hızlıca adımlarını toparladı ve önündeki gruba yaklaştı. Tzuyu'nin koluna girdi ve adımlarını yavaşlattı.

"Bir şey mi gördün orda? "

Shuhua olumsuz anlamda başını salladı. Telefonunu çıkartıp duyduğu sözleri yazdı. Ara tuşuna bastığında içindeki bulamama korkusunu bastırmaya çalıştı.

Biliyorsun - Sezen Aksu
Dinlemek için buraya tıklayın.

Rahatlamış ve derin bir nefes vermişti.

"Ne yapıyorsun? "

Shuhua arkadaşına döndü. Tzuyu'nin meraklı bakışları onu delicek sanmıştı. Eğer 'Soojin'i hatırlatan bir şarkı duydum ve onu araştırıyorum.' derse öldürülme ihtimali vardı. Asla anlaşamadığı eski sevgilisinden uzak durması hakkında bir konuşma daha dinlemek istemiyordu.

"Bir şarkı duydum orada, çok hoşuma gitti. "

Tzuyu anlamış gibi başını salladıktan sonra onlardan iki adım önden giden arkadaşlarına seslendi.

"Minatozaki Sana! Cho Miyeon! "

Ikisi de durmuştu. Ilk arkasını dönen Miyeon oldu. Sana heyecanlı bir şekilde ilerlemekte oldukları yerden gözlerini alamıyordu. Miyeon arkadaki ikiliye katılırken Sana ellerini yüksek bel pantolonunun ceplerine atmış ve mağazaya doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Shuhua yetişmiş bize, çok beğendiğin bir şey mi gördün? Seslenmesek gelmiyordun. "

Shuhua olumsuz bir şekilde kafasını salladı. Cevap verecekken Tzuyu onun yerine lafa atıldı.

"Şarkı duymuş, onu dinlemiş. "

Tzuyu bu konuşmadan sıkılmış ve onları beklemeyen kadına bir daha seslenmişti.

"Hey Sana, Bizi bekleyecek misin? "

Sana sinirlenerek arkasını döndü ve Tzuyu'ye baktı.

"Eğer o elbiseyi biz gitmeden alan olursa bana hem yemek hem kişi başı bir tane elbise almak zorundasınız! "

Üç kız da arkadaşlarının bu haline gülmüştü. Sana tekrar önüne dönmüş, ilerdeki mağazaya hızlı adımlarla yürüyor, hatta yavaş adımlarla koşuyordu.

 Sana tekrar önüne dönmüş, ilerdeki mağazaya hızlı adımlarla yürüyor, hatta yavaş adımlarla koşuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Biliyorsun - ShujinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin