LOVE THAT BEGINS WITH HATRED~YOO JEONGYEON & CHRİSTOPHER BANG
J̶̶e̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶g̶̶̶y̶̶̶e̶̶̶o̶̶̶n'̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶n
Sabah erkenden uyandım. Sıcak bi duş alıp aşağıya kahvaltı yapmaya indim. Kahvaltımı yapıp yukarı yeni okul kıyafetlerimi giydim. Ha bu arada ben Jeongyeon. Yoo Jeongyeon Galaxy Okulunun sahibinin kızıyım. Önceden babamın okuluna gitmiyordum çünkü babam öyle istiyordu. Ama ben her zaman babamın okuluna gitmek istedim. Ne yaptıysam babam kendi okuluna gitmemi istemedi. Ama ben ne yapıp edip kendimi o hiç sevmediğim okuldan attırıp. Babamı kendi ait olduğum okula gitmeye ikna ettim. Artık bu okuldayım ve bu okulun Kraliçesi olacağım.
Jeongyeon'un giydiği;
̶̶Y̶̶a̶̶z̶̶a̶̶r̶̶d̶̶a̶̶n
̶Tabi Jeongyeon'un okulun zorbalarından haberi yoktu. Okulun zorbası da Jeongyeon da birbirlerini çok iyi tanıyordu ve birbirlerinden nefret ediyorlardı. Ama Jeongyeon'un bilmediği şey o kişinin kendi okulunun zorbası olduğunu bilmiyordu.
̶̶C̶h̶a̶n'̶d̶a̶n
Alarmımın çalmasıyla uyandım. Yine o lanet olası gün geldi Pazartesi günlerinden nefret ediyorum bi de hiç yetmezmiş gibi o saçma sapan dersleri görüyoruz. Özellikle matematik o dersi bulanı bulursam yaşatmam. Neyse ben kendimi tanıtmadım ben Christopher Bang ama bana Chan derler. Galaxy okulunun en çok tanılan kişilerinden başta gelirim. Nedeni ise bu okulun zorbası olmamdı. İnsanları incitmekten zevk alıyorum. Ama biri benim sevdiklerime zarar verirse işte o zaman bittiler.
Chan'ın giydiği;
̶Y̶a̶z̶a̶r̶d̶a̶nJeongyeon hazırlanıp çıkmıştı ve çok heyecanlıydı yeni okulunun kraliçesi olmak için o okuldaki kız arkadaşlarıyla birlikte plan yaptılar. Arkadaşlarıyla tam bir çeteydi taki Liseye gelene kadar Liseye gelince o dokuz kişilik grup sekiz kişilik bi gruba dönüştü ama kızlar her zaman Jeongyeon'a destek çıktı. Ve Lise ikinci sınıfa gelince Jeongyeon kendini bu okula aldırmıştı bunların kızlar çetesi tekrardan dokuz kişi olmuştu. Jeongyeon okula gelince onu karşılayan sekiz tane kız vardı Nayeon, Momo, Sana, Jihyo, Mina, Dahyun, Chaeyoung ve Tzuyu'ydi Jeongyeon koşarak kızlara sarıldı ve hasret giderdiler. Tabiki görüşünce kızlardan bir sürü dedikodu olduğunu öğrenir ve okul bahçesindeki bi banka oturup konuşurlar. Kızlardan bazılarının sevgilileri vardır. Jihyoo ve Tzuyu'nin sevgilisi vardır. Bunlarda zorba çetesinden dir Jihyo'nun sevgilisi Lee Know (Minho) Tzuyu'nin sevgilisi ise Seungmin'dir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love That Begins With Hatred | Jeongyeon + Chan
FanfictionChan:Gerekirse evet Jeongyeon:O biraz sıkar ya