JK sz.sz.
Jin furcsa módon nem volt lent, de Tea nagyban sütött valamit. Érdeklődve álltam mellé és néztem mit süt. Nos valami tojásos ízét csinált szóval rá ültem a konyha pultra és csak néztem a kaját. Ki hitte volna hogy Teahyung egy kis konyha tündér. És még az illeta is jó volt, de nem cseréltem volna le Jin hyungot azért sem. Viszont ebből a gondolatból a séf rángatott ki. Elém állt és meg támaszkodott a combomon. Érdeklődve figyeltem arcát, mire ő csak mosolygott. Tegnap este óta ezek szerint újra kedves lesz velem, bár rá kérdeznék hogy miért volt olyan amilyen, de az rá ér majd akkor mikor a többiek el mentek majd. Én is csak mosolyogtam rá. Ezt a csöndet ő törte meg egy kérdéssel.
- Kérsz kaját? - tette fel. Mire én csak bologattan neki. Ezen kicsit nevetett és szedett nekem is. A kezembe nyomta és magának is szedett, majd fél ült mellém a konyha pultra. Eszegettünk és közbe dumáltunk valami teljesen idiótaságról. Persze közben azon gondolkodtam hogy mondom el neki a dolgot miszerint én szeretem. De közbe rá is figyeltem. Végül ott kötöttünk ki a beszélgetésben hogy milyen kínos volt mikor debütáltunk a stlisunk. Tudtam hogy nem csak én érzem és örülök hogy TeaTea is így gondolja. Végül Jin szólt ebbe bele, azzal hogy vagy le száljunk vagy még üt minket. Én félek tőle és Tea is szóval egyből le szálltunk és a kanapére mentünk. Ott folytattuk a beszélgetést.Végül a nap hamar el telt és azon kaptam magam hogy éppen a többiektől búcsúzunk.
- Gyerekek! - kezdte Eomma - Semmit ne törjetek el amíg nem vagyunk itt, és ne csináljatok semmi rosszat. Kb este 6 körül jövünk. - most komolyan 3 órát terveznek távol lenni. Mindegy! Ez idő alatt szerelmet kell vallanom Vnek és meg kell kérdezném őt a dolgokról. Huh.. képes vagy rá Jungkook! Vissza ballagtam a kanapéra a köszönés után, és Tea is követett. És csöndben ültünk több mint 1 órája. Francaba! Elegem van! A végén fel robbanok. Oké kezdjük! Gyerünk JK! Nincs vissza út.. Na jó még van de muszáj meg tenni!
- Tea.. beszélnünk kell! - mondtam komoly hangon. Vagyis próbáltam nem tudom mennyire sikerült.
- Rendben, nekem is kell beszélnem veled! - mondta komolyan ő is. Jézusom.. talán neki kéne először beszélnie.
- Kezd te! - mondtam gyorsan. Féltem hogy olyat mond ami össze tört volna, ezért inkább ő kezdje.
- Tudod van valaki aki tetszik.. - kezdte. Jaj nee! - És nem igazán tudom hogy mondjam el neki! - fejezte be. Szóval tényleg nincs esélyem nála. Pedig már volt bennem egy kis remény.
- Értem.. Szerintem csak állj elé és vald be neki. De miért engem kérdezel akinek nem volt még kapcsolata? - kerdtem zavartan. Ezt a részét tényleg nem értem de most mindegy volt. Mert fel állt és le térdelt. - Tea.. - kezdtem de be fogta a szám.
- Tudod.. nagyon régóta el akartam mondani valamit.. Mostanában kerültelek tudom, és sajnálom de kellett egy kis idő. Mikor még láttalak Hobi hyunggal össze szorult a szívem. Azt hittem hogy ti ketten jártok vagy ilyesmi ezért is voltam egy ideig ilyen. Aztán Hoseok meg nyugtatott. És tudod, régóta úgy érzem hogy többet érzek irántad mint barátság. Nagyon remélem hogy te is így gondolod mert nem akarlak el veszíteni Kook. És nagyon szeretlek!- fejezte be. A végén meg fogta az arcom és még csókolt. TEAHYUNG MEG CSÓKOLT! ENGEM!? Mi a franc folyik itt? Persze nem telt bele kis időbe vissza is csókoltam. ( író.m.: amúgy közbe a fake loveot hallgatom ami nem nagyon passzol ehez) Végül levegő hiány miatt el váltunk egymástól. A piros arcom a kezembe temettem.
- Tea - néztem fel végül rá.. - Én is szeretlek.. - pusziltam meg a száját. Mire ő egyből ajkaim után kapott és csókolt meg újra. Olyan jól csókol! Nem hittem volna hogy ennyire jó. Majd ahogy el váltunk ismét homlokát az enyémnek döntötte. És úgy nézett rám. Kicsit hülyén nézett ki de most nem zavart. Élveztem a helyzetet, és soha nem akartam hogy vége legyen. De ennek is vége volt. Ő fel állt és vissza ült mellém török ülésbe. Érdeklődve figyeltem őt így felé dorultam én is teljes testemmel.
- Nem akarom hogy el hamarkodjuk ezt.. Szóval mit szólnál ha előtte el mennénk egy randira? - kerdte mosolyogva. - De majd akkor ha haza értünk a Dormba. - mosolya csak úgy csillogott.
- Jó ötlet, de már mindent tudunk egymásról.. - mondtam a mosolygó fiúnak. TeaTea csak még fogta a vállam és úgy nézett a szemembe.
- Azért nem mindent - mondta vigyorogva. Huh.. oké.. - De addig is! Mit szólnál ha meg néznénk egy filmet? És ha veled aludnék? - fordult el egy kicsit. A fülén láttam hogy piros szóval valószínűleg az arca is az volt.
- Jó! - leplezni se tudtam az örömömet amit most éreztem. Kerestünk valami jó filmet és el keudtuk nézni. Majd rám nézett és újra meg csókolt. Soha de soha nem gondoltam volna hogy őt fogok csókolni, és sokkal jobb is mint el képzeltem.Tea sz.sz.
Méz édes ajkait csókoltam végre. Mindig is erre vágytam. Alig várom hogy el kezdődjön a közös kalandunk. Mindig is szerettem Jungkookot de mindig is féltem el mondani neki. Aztán Jin hyung mondta hogy ő látja hogy néz rám, és csodálkozik hogy nem vettük meg észre hogy a másik is szereti. Persze én akkor nem hittem neki, mivel JK egy csodálatos fiú, és nem hittem hogy valaha is bele szeretne egy olyan emberbe mint én. Majd volt az a J-hopeos dolog. Akkor kicsit össze törtem. De végre midnen olyan mint amilyennek lennie kell. Egy idő után rá másztam, és el döntöttem így jobban a kanapén. A filmet teljesen figyelmen kívül hagyjuk mind ketten. El kezdtem le hamozni róla a pólót, és simogatni kezdtem melkasát. Ő hirtelen fel sohalytott, mire piros lett én meg csak jobban kanos. Végül magamról is le vettem a pólót. És már készültem volna a nadrágját is le kapni a nyusziról, de ekkor valaki be robbant a bejárati ajtón és elkezdett felénk futni. Én röktön fel kaptam a fejem hogy mégis ki a franc zavart meg minket. Igazából nem éppen arra számítottam hogy ketten lesznek, és az egyik Namjoon lesz míg a másik J-hope. Talán Namjoonra gondoltam de Hobira nem, inkább Jinre vagy Jiminre. Mindegy is. Hoseok nekem ugrott ezzel le is estem a szeppent fiúról. Majd a kezembe nyomta a polcon hogy öltözek fel. Persze azonnal meg tettem. Mire vissza néztem Jungkookira rajta is volt már póló és Rap Monster beszélt. Érdeklődve figyeltem őket hogy meg is ki a franc van? Végül a maradék három ember is meg jelent, de rajtuk nem volt már se kabát de cipő. Jimin érdeklődve figyelt minket, Jin meg csak mosolygott rám. Yoongi meg csak.. Nos ő csak Yoongi volt, ugyanazzal a tekintettel nézett minket mindig, vagyis fáradt, kómás, ideges és kb ennyi. Végül Jungkook fel ment, és Nam ide jött hozzám. Jaj.. Hoseok el ment, és egyedül maradtam a Leaderrel. Szuper! A többiekkel is el tűntek egyedül Jin nem.
- Tea.. Mi történt? - kerdte nyugodtan a vezetőnk.
- Semmi(?). De ezt én is kérdezhetném. Mégis mi a fene volt ez? - akadtam ki. Már majdnem együtt voltunk teljesen Kookieval erre ők be rontanak azon a kurva ajtón.
- Az most mindegy! Fontos hogy ne itt lent csináljátok! - mondta Jin, majd itt hagyott és Nam meg csak követte őt. Én meg azonnal mentem JKhoz.______
Hosszabb rész, több idő. Szóval mindenkitől kérek egy kis hálát. Najo nem kell. Remélem tetszett és boldog mindenki hogy végre JK össze jött Vvel. Szóval yeyy. Köszi ha el olvastad💜💜💜❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Veled Vagyok Örökké (vkook/taekook)
RomansaBefejezett "- 1,2,3: Üdvözöl a BTS! Hallani lehetett ezt az egész teremben, miközben Jimin vissza nézte a felvételt. Hello a nevem Jeon Jungkook és a BTS K-pop fiú banda legfiatalabb tagja vagyok. Örvendek! És ez egyben az én történetem" Igazából ne...