HİKAYE 3 BİNİ GEÇTİ OKUYAN YORUM ATAN OY VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM HEPİNİZİ TAKİP ETMİŞİMDİR 💍💍💍
YAZDIM SMUT YAZDIM AAYAYAYAAYYAY
Chana duygularından bahsetmeden önce:
Seungminden:Chanı seviyordum ama duygularımı açmak için erken olduğunu düşünmüştüm. Bana olan bir ilgisi olmuştu ama sadece abi-arkadaş ilişkisi olduğunu düşünüyordum.
Chana farklı gözle baktığım için ilk başlarda kendime kızmıştım.
(Chanın ona sadece arkadaş olarak ilgi verdiğini düşünüyor o yüzden kendine kızıyor)
Ona felix'in başına gelenleri anlatacağım sırada bana Avustralya'ya gideceğini söylemişti. Birşey diyemedim. Susmayı tercih ettim. Eve gittiğimde ağlamamı durdurmak istedim ama yapamamıştım.
Ertesi gün Chan buradan gitmek üzereydi. Ona duygularımı söylemek ve eğer benden uzaklaşsa bile hislerimi söylediğimden pişman olmayacağımı düşündüm.
Eve geldiğimde ağlamamı durduramamıştım ve chana sarıldım.
>>>>>>>>>>>>>>>
Şimdiki zaman:Seungmin'den:
Bana sunacağı teklifi merakla bekliyordum.
C: Bak...2 seçeneğimiz var Min. Seninle Avustralya'da güzel bir yaşantımız olacak..Ya da sen.. Sen burada kalacaksın.
Chan Bana 'tüm yaşantını bırak ve benimle yeni bir başlangıç yap' diyordu.
Herşey çok güzeldi ve istediğim gibiydi. Chan beni seviyordu. Ama neden kalbim ağrıyordu? Ona güvenebilirdim. Pek arkadaşlarım? Onlara nolacaktı.
Birşey diyemedim. Düşünmem lazımdı ama Yeteri kadar zaman yoktu. Ağzımdan sadece tek bir söz çıktı..
>>>>>>>>>>>>>>
Felixten:
♡♡
Arabanın içinde erekte olmuş penislerimiz bizi zora sokuyordu. Hastaneden çıkabilmiştim ama hyunjinle olan yatamazlıkların sonucu önümde olan şişlikti.
Eve gitmek için sabırsızlanıyorduk. Ev yakındı ama bizim için zaman geçmiyordu.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Kucağında bulunduğum bedenin öpüşüne karşılık veriyordum. Sırtıma soğuk duvara çarpacaktı ama hyunjin eli ile bunu engelledi. Üstünde bulunan gömleği çıkarttım.
Nefesim yetmeyince ayrıldım. Boynumla ilgilenirken bir yandan yatak odasına çıkıyordu.
Penisim beni zorlarken birde hyunjinin köprücük kemiğimi ısırıp yalaması beni daha da tahrik ediyordu.
Üstümde olan tişörtü çıkartıp yere attı. Gözlerini bir saniye olsun ayırmıyordu benden.
Şortumu çıkartıp karşısında bokser ile kalmamı sağladı. Kendi pantolonunu da çıkartıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Kucağına yerleşip öpüşüne Zevkle karşılık verdim. Elleri vücudumu keşfediyordu.
Uzun parmağı deliğimi bulunca belim yay gibi gerilmişti. İçeri sokmak yerine etrafında gezdirip benimle oynuyordu. Dudağını ısırdım. Ağzıma gelen demir tadıyla ile gülümsedim. O ise benimle biraz daha oynayıp sonra içine sokmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...