Tepkiyi veren bleedingc0rpse tepki için teşekkürler
(Biraz değiştirdim ama sorun olmaz umarım)
Tepki: Yandereyiz ama onların yanında çok utangacız. Onlar da bizden hoşlanmalarına rağmen korkuyorlar
---------------------------------------------------------
İsogai
•Sizi ne kadar garip bir şekilde bulsa da bu ona tatlı geliyor. Ama aynı zamanda da korkutuyor. Bu yüzden pek de yanınızda olmaz. Eğer sizin utangaç olduğunuzu fark ederse yakınlaşmaya çalışır. Zamanla utangaçlığınızı yenerseniz iyi bir ilişkiniz olacaktır.
Tabi ona bakanları arka planda korkutmanız dışında gayet iyi.
----------------------------------------------------------
Maehara
•Yakışıklı olduğunu ve kızların dikkatini çektiğini biliyor. Bunu siz de çok iyi biliyorsunuz bu yüzden gizli bir şekilde ondan hoşlanan kızları bulup uzaklaştırdınız. Buna rağmen onunla konuşma cesareti gösteremediniz.
---------------------------------------------------------
Nakamura
•İlk başlarda fark etmese de ona yakınlaşmaya çalıştığınızı anlar. Ama sizden uzak durur çünkü henüz size güvenemiyor ve korkuyor. Siz ise onunla konuşmaya çalışıp yine de konuşamazsınız buna rağmen çevresinde dolaştığınız için hakkında daha ayrıntılı bilgi toplarsınız.
O zeki ve cesur bir kız bu yüzden cesareti toplayıp konuşmaya başlayan o olacaktır.
----------------------------------------------------------
Nagisa
•Sizin yanına yaklaşmaya çalıştığınızı kolay kolay fark etmeyecektir. Bu yüzden sizin içinize 'beni sevmiyor mu?' düşüncesi gelebilir bu yüzden sevmesi için her şeyi yaparsınız.
Bir okul etkinliğinden dolayı beraber oldunuz ve konuşma fırsatınız oldu. Zamanla alışıp rahat konuşmaya başlarsınız.
-----------------------------------------------------------
İtona
•Bu çocuk birazcık odun olabilir. Sadece kendi yaptıklarıyla ilgileniyor bu yüzden sizi fark etmez bile. Ama siz pes etmeyen yiğit y/n' siniz. Onun ilgi alanlarını araştırıp bilgi edindiniz ve bir şekilde yakınlaşmayı başardınız.
Başlarda soğuk olduğunuzu düşünüp sizden korksa da birlikte sevdiği şeylerden bahsedip kaynaşırsınız.
-----------------------------------------------------------
Karma
•Korkması pek mümkün olmasa bile sizinle pek de ilgilenmez. Bu yüzden siz de okul başarınızı artırıp dikkatini çekmeyi denediniz ama başarılı olmadı. O kendi halinde takılan biri ve bunu fark etmez. Kendiniz gidip konuşmalısınız.
Konuşmak için karşısına geçtiniz ama kekelediğiniz veya devrik cümleler kurduğunuz için konuşma ilerlemedi. Ama artık sizin farkınızda ve ilk hamleyi o yapacak.
(Oley!)
-----------------------------------------------------------
E sınıfı annemiz/babamız bölümü yapsam okunur mu acaba birden aklıma geldi
Sonraki bölümde görüşürüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assasination Classroom - Tepki , Headcanons , One shot
Fanfiction08/12/2022 Bir şeyler yazmaya çalışıyorum... İyi okumalar:)