- Amelie, zejdź na śniadanie! - krzyknęła mama z dolu. Szybko zbiegłam na dol i usiadłam do stołu.
- I jak się czujesz? Pierwszy dzień szkoły hm? - spytała ucieszona.
- Czuje się dobrze a pierwszy dzień tak jak inny.
Dziś miałam iść pierwszy dzień do szkoły po wakacjach. W czerwcu przeprowadziłyśmy się z mama właśnie tu do Ameryki. A dokładniej słonecznej Kalifornii to wielka zmiana klimatu w porównaniu ze w Anglii ciagle padało i super ciepło nie było. Przeprowadziłam się tu z mama ze względu na ojca, ciagle nie mial czasu bo wykonywał ta swoja „mordercza" prace tak ja nazywał. Myślał ze się nie dowiem i mama. Moj ojciec jest jednym z założycieli mafii londyńskiej. Mama się dowiedziała dopiero jak miałam 13 lat. Po trzech latach się dowiedziałam a ona stwierdziła ze nie jest to dla nas bezpieczne i rozwiedli się. Teraz mam go widywać piec razy do roku przynajmniej. Ale on jest zapracowany i nie zawsze by znalazł czas dla mnie. Wie o tym tylko mama, ja i moja przyjaciółkę Vika. Vike poznałam w czerwcu gdy się przeprowadziłam i przeniesiono mnie na trzy tygodnie przed końcem roku szkolnego.
- Mamo idę do szkoły, masz dziś prace?- spytałam.
- Tak skarbie, zostawię ci obiad do odgrzania trzymaj się. - powiedziała uśmiechnięta i dala mi buziaka w czoło.
————————————-
Pod szkołą już czekała na mnie Vika. Przywitałam się z nia i weszłyśmy do szkoły.
- Ej o co chodzi czemu tyle ludzi się tam zebrało ?- spytałam Viki.
- Chyba wiem co się stało ale nie możliwe ze wrócił.
- Ale kto wrócił?
- David - westchnęła - jest jedna z popularniejszych osób w szkole. W tamtym roku był zawieszony za wagary az do końca roku szkolnego. Dlatego go nie poznałaś.
- Aa no dobrze czyli to nic ważnego, powiedzmy.
- Tak, chodź następną mamy biologie. Znów będzie gadać godzinę i przetrzyma nas na przerwie opowiadając o zasadach bhp w pracowni biologicznej. Robi tak co roku.- przewróciła oczami, ruszyłyśmy do klasy.
Gdy przechodziliśmy obok Davida złapałam z nim kontakt wzrokowy, skądś go znam i to napewno nie stąd.***********************
Hejkaa jak wam sie podoba nowa ksiazka?
Obiecuje ta dokoncze hahshs
CZYTASZ
Przysługa
RomanceZwykła dziewczyna, nie dokońca, ma trudna przeszłość, ale stara się o tym zapomnieć. Mieszka w nowym państwie, nowym mieście. Nikt nie zna jej przeszłości, oprócz przyjaciółki oraz pewnego chłopaka. Czy coś ich łączy? Skąd zna jej przeszłość? Czy są...