Pár centi volt köztem és a pengék között mire behunytam szememet. Vártam hogy a pengék átszúrják a testemet, de nem történt semmi...
Kinyitva szememet egy hatalmas nagy jégfalat láttam ami kivédte a pengék érkezését.
-Oi Mia!-jött elém Shoto.-Jól vagy?
-Azt hiszem meg van a rémálmom! Ettől a csávótól még a szar is megállt bennem!-sóhajtottam nyugodtan.
-Mit keresel itt?-jött közelebb hozzánk Bakugo.
-El akarnak rabolni engem, ezért menekülök!-kezdtem el távolodni de Shoto visszahúzott.
-Nem hagyjuk hogy elvigyenek! Megvédünk téged!-mondta határozottan.
-Ahj, utálom amikor én vagyok a célpont! Jó, de akkor menjünk vissza a bázisra. De még valaki célpont közöttünk.-fordultam vissza Shoto felé.
-Mindenki!-szólalt meg a gondolataimban egyik macskanő hangja, Mandalay.-A gonosztevőknek kettő célpontjuk van! Az egyik Mia, a másik meg Kacchan! Ti ketten kerüljétek el a gonosztevőket! Értettétek, Mia, Kacchan?
-Kacchan, Kachan, elég legyen már!-rohant előre emlegetett.-Ne zajongjatok már a fejemben!
A kések elindultak a fiú után mire Shoto jégfalat húzott el.
-Ne rohanj ész nélkül előre! Nem hallottad hogy te vagy az egyik célpont?!-sóhajtott Shoto.
-Előszőr "harcol", aztán meg "ne harcolj"!-ugrott ki ingerülten a jég fal mögül.-Rohadtúl nem érdekel hogy mit mondanak!
A pengék mozogni kezdtek mire Bakugo hárította érkezésüket Shoto meg újabb falat húzott.
-Mia, te meg ne állj ott egyhelyben!-kiabált le Bakugo.
-De félek!-mondtam remegve hangomon.-Ez az ember egy kannibál!-mutattam a csávóra.
-Mutassátok... a húsotokat!-motyogta foga alatt ellenségünk.
Beleborzongtam mire leguggoltam és öleltem át térdemet a félelemtől sikongatva.
-Mia, nem kell félned! Mi majd megvédünk, megmondtam! De segítened kell nekünk legyőzni őt!-állt mellém Shoto egy újabb jégfalat húzva maga elé.
-Todoroki, Bakugo, Mia!-kiáltott fel Shoji aki rohant Mindoriyával a hátán.-Az egyikőtök, kérlek... csináljatok fényt!
Tokoyami sötétárnyéka elszabadult és megtámadta a pengés csávót. Sokkolva néztük a jelenetet mire Shoji hangja zökkentett minket vissza a valóságba.
-Gyorsan csináljatok fényt! Tokoyami nem ura önmagának!
-Válogatás nélkül támad?-Shoto lerakta a hátán pihenő srácot. ,,Észre se vettem.,,-Jó, akkor a lángjaimmal...
-Várj, idióta!-rakta ki kezét Bakugo.-Nézd..!
Néztünk arra amerre ő és meglepetten vettük észre hogy Tokoyami legyőzi a pengés csávót. Megnyugodva feláltam, majd Bakugoval és Shotoval tűzzel és robbantással világítottuk meg Tokoyamit.
-Sajnálom. Megmentettetek..-motyogta nehezet Tokoyami.
-Jobban vagy?-tartottam kezemet hogy segítsek neki.
-Most már igen.-fogadta el és felemeltem a madárfejűt.-Bocsássatok meg! Túl éretlen voltam... hagytam hogy eluraljon rajtam a sötétség.
-Nem csak te vagy ezzel egyedül. Én is túl estem rajta.-mosolyodtam el halványan.-Szépen lassan erősebb lehetsz nála.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mindvégig! Bakugou x OC
Fiksi PenggemarMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...