The True face of Paimon

17 1 0
                                    


Jsem vášnivý fanoušek a hráč akční RPG hry Genshin Impact, kterou hraji od doby, kdy ji vydali pro veřejnost. Mám na ní odehráno několik hodin a užívám si ji naplno. Avšak nedávno se mi stala událost, kterou z hlavy jen tak nedostanu.

Očekával jsem aktualizaci 3.4.Sledoval jsem také video prezentaci, co nového v ní bude. N a svůj věk jsem byl nadšený, jak dítě, kterému rodiče koupili skin do Fortnitu. Když aktualizace vyšla, začal jsem ji stahovat a náhle mě zaskočila velikost. Měla 6,66 GB. „Mmm, zajímavé", řekl jsem si a dál jsem to nějak neřešil. Po načtení hry jsem se rozhodl, že udělám nějaké world questy, jelikož jsem jich tam měl opravdu moc. Zaujal mne quest s názvem The true face of Paimon. „Že by Paimon něco tajila?", řekl jsem a přijal jsem quest, který nebyl daleko od Mondstatdu. Malý kluk byl zajat 4. Hilichurly. Nebylo to nic těžkého, i když měli vysoký level. Poté, co jsem je pobil, se spustila cutscéna, která mě překvapila. „Zajímavé, World Questy nikdy neměly cutscény", řekl jsem si a sledoval jsem. Malý kluk děkoval a začal mluvit: „Thank you for saving, Traveler and emergency food, hahah". Taky jsem se zasmál a řekl jsem: „Emergency food, omegalul." Jenomže v tu chvíli, co to dopověděl, byl záběr na Paimon, která se začala mračit, zrudla vztekem, odněkud vytáhla nůž a začala toho malého kluka bodat do břicha. „I am not a f*cking emergency food, you little sh*t", řekla démonickým hlasem. Strnul jsem. Nedokázal jsem říct ani hlásku, z toho, co jsem viděl. Nic tak brutálního jsem v té hře nikdy neviděl. Vždyť je to hra pro děti. A taková nenávist se v ní probudila jen proto, že jí někdo řekl „Emergency food". Kluk neměl šanci. Moje postava i mrtvola toho malého kluka zmizeli z cutscény. Nevím, kam se poděli, zůstala tam jen Paimon, která se otočila a dívala se přímo na mě. Jako by se snažila prolomit čtvrtou stěnu. Obloha se zbarvila do rudé barvy a začal foukat silný vítr. Pak se jí zbarvili vlasy do zrzava, oči jí zčernali a na hrudi se jí zjevil pentagram, a pronesla se zlým úsměvem větu, která mě vyděsila: „I will find you". Jakmile to dořekla, monitor zbělal a vyskočila hláška „GenshinImpact.exe přestal pracovat". Bylo mi hrozně, zvedl jsem se chodil po pokoji dokola, abych se uklidnil, ale nepomáhalo to. Nemohl jsem to nikomu říct, protože by mi to stejně nikdo nevěřil. Zmocnil se mě špatný pocit, nevěděl jsem, co mám dělat. Jediné, co jsem udělal je, že jsem vypnul počítač a snažil jsem se to dostat z hlavy pryč.

O dva týdny později jsem si večer čistil zuby a uslyšel jsem chychot. Rodiče jsou na noční směně a já jsem byl sám doma. Hrdinsky jsem si v duchu řekl, že se to ozývá zvenku. Pak jsem se odebral do svého pokoje spát. Bylo kolem půl druhé v noci, když mě vzbudil nějaký divný pocit, že nejsem v pokoji sám. Rozhlížel jsem se z postele svýma rozmžouranýma očima po pokoji, ale nikoho jsem neviděl. Podíval jsem se pak pod postel a spatřil jsem ji. Ležela tam a pomalu lezla ven. Byla to Paimon. „Ty nemůžeš být skutečná, jsi postava ze hry", řekl jsem. „Tak mě polib a pocítíš mou skutečnost", řekla Paimon svým roztomilým hlasem. Po slovech, která řekla, jsem zapomněl na to, co jsem viděl ve hře. „Asi je to jenom sen, co se mi může stát", řekl jsem a pomalu jsem se blížil k ní. Jakmile se naše rty spojily, rozbušilo se mi srdce, jako nikdy předtím. Cítil jsem chuť jablek. Byl jsem v euforii. Měl jsem překrásný, až vášnivý pocit. Při tom líbání mi začala strkat jazyk do pusy, což bylo zvláštní. Tak jsem to udělal taky XD. V tu chvíli se Paimon ďábelsky usmála a svými zuby se mi zakousla do jazyka. Naříkal jsem, z té bolesti mi slzely oči. Pak se ode mě vzdálila a vytrhla mi půlku jazyka. Začal jsem křičet a z pusy mi tekla krev. „Ploč", řekl jsem snaživě. „To máš za to, že jsi se smál", řekla naštvaně. Pak vytáhla nůž a bodla mě do hrudníku. V tu chvíli jsem se vzbudil, úplně zpocený se slzami v očích. Podíval jsem se na sebe a řekl,"Uff, byl to jenom sen". Pak jsem znovu usnul.

Ráno jsem vzbudil, oblékl jsem se a šel do školy. Odpoledne jsem přišel domů a řekl jsem si, že si zahraju Genshin Impact, že tomu dám ještě šanci. Zapnu hru a quest byl pryč, ani v logu nebyla, jako by nikdy neexistovala. Tak jsem v klidu hrál. Po půlhodině hraní mi přišlo oznámení, že mi přišel email. Byl to reklamní mail od Hoyoverse s názvem P.A.I.M.O.N. Byly v něm napsány informace o nových eventech a dalších novinkách. Očima jsem mail prohlédl a úplně dole bylo napsáno, "Pro více informací klikněte zde". Kliknul jsem a otevřela se stránka, která nepatřila Hoyoverse. Vypadala děsivě. Jako pozadí byla Paimon ve zlé variantě se svým démonickým úsměvem na tváři. Vzpomněl jsem si na ten sen, co se mi zdál, a zbledl mi obličej. Byl tam text, který byl v zalgo fontu a nebyl nějak zvýrazněný. Stálo tam „I am not Emergency food", dont play with me, a pod ním bylo video. Bylo to video z kanálu Okabenshin, ve kterém Nahida četla myšlenky Lumine a pak Paimon. Na Nahidě bylo vidět zděšení, pak byl záběr na Paimon se zlýma očima, jak pští. Po přehrání videa se stránka sama zavřela. „Co to bylo?", řekl jsem a vypnul jsem počítač.

Hned potom mi přišla zpráva ze skrytého čísla, kde bylo napsáno: „I hope that you will remember it", a na konci zprávy byl můj nick, který mám ve hře.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 14, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pravá tvář PaimonKde žijí příběhy. Začni objevovat