Merhabalar tekrar başka bir bölümde bir araya geldik
Kitabın gidişatını değiştirmeden birkaç olay ekleme kararı verdim. Umarım siz de beğenirsiniz. Sanırım bu bölümde köstebek hakkında pek bir olay olmadı ama güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum geç geldi içinde hepinizden çok çok özür dilerim.
Birkaç sorunumuz varmış bunun kitabın en alt kısmına bıraktım yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim ona göre hareket etmek isterim
Keyifli okumalar
Odaya Berna'nın çığlığı doldu.
İkimiz de az önceki mutlu halimizden arınmıştık. Kapıya dönen bakışlarımızla adımlarımızı bir oldu. Koşarak dışarıya çıktığımızda elindeki silahı başına dayamış bir Berna ile karşılaştık. Gerçekten psikolojisi iyi değil.
Gözlerim şaşkınlıktan açılmış, ellerim titriyordu. Fatih beni omzumdan tutup köşeye çekmeye çalıştığında kıpırdamayan bedenim ona engel oluyordu.
Ayaz ise soğukkanlı bir davranışla konuştu. "Berna, hadi uzat elindeki silahı"
Genç kız kafasını hızlıca iki yana salladı, düşen göz yaşları dudaklarını es geçiyordu.
"Ne olur Ayaz? Bu silahı bıraksam geri mi dönersin bana. Yine sevmeye çalışır mısın beni?" sarsılarak ağlıyordu. Gözleri bana döndüğünde intikam hırsının ateşleri bedenimi delip geçiyordu.
"Ama benden önce sen" parmağıyla beni işaret etti "Sen öleceksin"
Silahı kendinden çevirip bana doğrulttuğunda yaklaşmaya korkan askerler daha da geri çekilmişti. Ayaz hızlıca önüme geçip kendini bana siper ettiğinde Fatih omuzlarımdan tutup geriye çekmişti.
Bir el ateş edildi.
Bir el ateş edildi
Bir el ateş edildi.
Kulaklarımı kapatıp cenin pozisyonuna getirdiğim bedenim hızlıca yukarıya atlamıştı. Büyük komutanın gelmesi ve Berna'nın elindeki tabancayı alması bir oldu.
Ayaz'ın yanına gittiğimde gözlerimden bakışlarını çekmiyordu. Dolan gözlerim vücudunda bir delik aradı. Hıçkırarak ayaklarına düştüğüm sırada gözlerim kapanmıştı.
✨🌌✨
Boğazımdaki yanma hissi ile oluğum yerde kıpırdanarak uyandım. Deri bir koltukta yatıyordum. Ayaz'ın çalıştığı odada uyuyordum.
Gözlerim odanın içinde onu aradığı sırada arkadan sesini duydum.
"Uyandın mı yavrum" oldukça sakin ve huzur veren bir ses tonu vardı. Elinde dosyalarla karşı odadan çıkıp yanıma gelmişti. Dosyaları orta sehpaya bıraktığında dizlerinin üzerinde bacaklarıma çömelmişti.
"İyimisin" ağzımdan fısıltı halinde çıkan ses ona ulaştığında gülümseyip yüzüme düşen tek tutamı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Kurusıkı"
Gözlerim üzerinde dolanırken kelimesini açıklamak için duraksadı. "Elindeki kurusıkıymış, komutan çok sinirlendi ama bana değil ona. Berna aslında yurt dışında değil, Türkiye'de bir psikoloji kliniğine yatırılmış. Ailesi olayı açık etmemek için yurt dışında kafa dağıtmaya gitti diyerek insanları oyalamış. Az önce ise daha yeni çıkış işlemleri yaptırılmış ve karargaha getirtilmiş. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süveyda (+18)
RomanceKollarını belime sardığında, boşta kalan kollarımı sırtına kapatmıştım. Kokusu çok güzeldi, böyle hafif gibiydi ama sanki iz bırakmak ister gibi içime işliyordu. Saçlarıma gömülü yüzünü görmek istedim, derince nefeslendiğini duymuştum. Kulağıma eği...