35.rész

150 7 0
                                    

---Külső szemszög---

Az edzőtábornak vége lett. A sérülteket elszállították a kórházba, Midoriya és Mia volt súlyos állapotban. A lány állapota nem volt szokásos mert kiderült hogy vastagbélgyulladása van. Barátai egy kicsit mérgesek voltak rá hogy nem mondta el nekik, de egyben aggódtak is érte. Keigo teljesen kiakadt mert nem vette észre hogy problémái vannak lányának. Hogy miért is aggódott mindenki? A lánynak már a műtét után 1 óra eltelével fel kellett volna kelnie... de a pulzusa se volt a világon, épp hogy csak életben maradt. Az orvosok azt mondják csak eszméletlen állapotba van, majd fel fog kelni. Ők se tudják mi történik, amikor már rég talpon a helye.

Közben Midoriya is felkelt így az osztály meglátogatta őt. Kirishima elmondta neki mit hallottak Shotoval. All might és egy rendőr volt Momonál, aki elmesélte nekik hogy egy nyomkövetőt rakott az egyik gonosz hátára és onnan veszi az adást. Az este eljövetelével, Kirishima, Shoto, Midoriya, Ida, és Momo elindultak Bakugo Katsuki megmentésének segítségéért. A fiút visszaszerezte a mentőcsapat, azután nagy küzdelem volt. All for one és All might végső küzdelme, nyilván mindenki szeretett első számú hőse marad talpon, de senki nem sejtette mi folyt köztük. All might, beleadta az utolsó One for all erejét, így legyőzte ellenségét. A használt erőt már nem tudta tovább használni, le kellett mondania a hősködésről. 

Másnap reggel Katsukit kihallgatta a rendőrség, de nem mondott semmit. Senki sem tudja hogy mi történt vele, magába akarta tartani, vagy egy bizonyos személynek. Ellátogatott Miához, még mindig eszméletlen volt, kevés pulzussal. Katsuki ott aludt egy napot mellette, de haza kellett mennie, mert hát az előbb rabolták el a gonoszok és nem tudhatjuk hogy mikor csapnak le újra.

Mindenki azt gondolja, hogy vajon Mia mikor fog felkelni. Nem tudhatja senki sem. Dabi is aggódott miatta. De honnan tudta ilyen állapotban van? A főnöke, Shigaraki, megparancsolta neki hogy egy kis ideig nincs mozgás. Akkor meg honnan tudta? A kérdésre a válasz később derülhet ki, előtte nézzük meg, miért is van ilyen állapotban Mia. A lány már ájulása óta egy furcsa helyen van. Egy olyan helyen van ami nem valóság, de nem is álom. 

Hirtelen felkelt zihálva egy teljesen idegen ágyban, de még is ismerős volt a szoba. Kopogás töltötte be a szobát mire Mia ajtó felé vetette tekintetét. 

-Úgy látszik eljutottál ide is.-mosolyodott el halványan anyukája.

-Hol vagyok?-ült le a lány az ágy szélére.

-Ezt nem lehet mondani valóságnak, de még csak álomnak se.-ült le lánya mellé.-Ez egy próbatétel.

-Ugyan minek nekem az?-sóhajtott Mia.

-Mivel bírtokolod az egyik eltitkolt képességét, így muszáj megölnie téged. Úgy akar veled végezni mint velünk, megöli akiket szeretünk és a kiválasztott emberét megszállja, a helyszínen csak őt hagyja életben.

-Bakugot...-suttogta megszeppenve Mia.-Azt tervezi hogy megszállja Katdukit!-nézett aggódva anyjára.

-Épp ezért vagy itt, hogy vissza tudd tartani az érzelmeidet, és ne dühöngj folyton. A dühből nyer erőt hogy előjöjjön. Katsuki után sírtál és nem vesztetted el a fejedet mint Harunál.

-Szerencsém volt, az emlékek miatt voltam olyan hangulatban.

-Ez a sors, Mia.-ragadta meg a lány vállát.

-Megígértem neki hogy soha nem fogom elfelejteni, erre minden emlékem eltűnt.-szorította össze szemét Mia, nehogy elsírja magát.-Úgy hogy ő mindvégig tudott róla. Mennyire fájhatott neki?-csuklott el hangja.

Mindvégig! Bakugou x OCWhere stories live. Discover now