Babam eve geldiginde gergindi . Varya kesin fatih abi ile konuştu aaaffff abi demicektim
Diyerek ellim ile hafifce dudağıma vurup ; salak kız eğer herkesin içinde de abi dersen ayvayı yedin.
Diyerek kendime soylendim.Akşam yemeğine abimin gelmesi ile başladık.
Hasan : Bu gün fatih bana zeyneb' e talip olmak istediğini söyledi...Demesiyle
benim çorbayı püskürmem bir oldu ve herkesin bakışı üzerime odaklandı .Musab : Ne diyorsun baba sen öyle şey mi olur ...
Dedi sinirleHasan. : Fatih'in bana söylediklerini söylüyorum.
Meryem: Anlamistim ben bu deli kizimada dedim şakasını falan yapma diye ..
Fatma : sevundum valla fatih uşak iyidir hem sevumde iyi kadun..
Bakışlarım abimi bulduğun da sinirlendiği her halinden belliydi Allah yandık valla patlicak şimdi..Hasan: Anladığım kadarı ile kızım seninde gönlün var .
Deyince bir öksürük tuttu beni ... Baba ne gönlü ya sende ... Abimin yanında şöyle diyip durma adam kalpten gidicek şimdi.
Abim sert bir şekilde bakışlarını bana yollayıp
Musab : Zeynep!!!
Dedi uyarici sesleBen : Şey yani abi immm şey yani evet bir mahsuru yoksa bn yani fatih ab.. ile yani evlenmek isterim.
Heh ben ne demiştim Allah'ım iyice saçmaladım aaaffff adam talip olmak isterim demiş ben evlenmek isterim dedim Allah beni ...
Meryem: kiz Allah seni fatih oğlum ile evlenmeye dünden meraklı gibi
Dedi bana doğru fısıldayarak ..
Musab: Fatih he fatih ... Onun abisi nereye kayboldu
Dedi yüksek sesle..Fatma: Usagum evelenecegu adama abu diyecek halu yok heralde..
Musab: Düne kadar diyordu..
Hasan : Musab ses tonunu ayarla .. eğer kardesin kabul ediyorsa sana bir şey demek düşmez.
Musab: Öylemi.... Oldurucem o fatihi oldurucem. Ben bilmiyormuyim kizim seninle neden evlenmek istediğini ..
Diyerek bir hışımla yerinden kalktı.
Cesaretimi toplayarak bir hışımla bende ayağa kalktım.
Zeynep: Abi sen yengem ile evlenirken bize sormadın bnde ...
Cumlemi tamamlamami izin vermeden sinirle bana dönüp işaret parmağıni bana daogru sallayarak
Musab: Sakın Zeynep sakın !!!!
Deyip odayı terk etti .
Elif : Şey ben bir bakayım.
Diyerek abimin peşinden oda gitti.
Hasan : Kızım evlilik ciddi bir meseledir. Bunun farkındasın dimi iyice dusun taşın ve annen ile bana düşünceni bildirirsin.
Diyerek babamda masadan kalktı.
Fatma: Uyyy kız vermek kolay değildir . O yuzden tepkiler çok normal e mi kzim ne abine ne de babana gönül koyma emi ..
Diyerek oda masadan kalkti.Aaaafffff bu iş sandigimdan da zor olucak gibi.. yaaa bn hayatimda hiç bu kadar duygusal bir şey yaşamadım ailemle aaafffff
Meryem: Anlatsaydin şu işi bana en başında şimdi böyle olmayacaktı . Dün kaçıp kaçıp durdun.
Zeynep: Ne fark edicekti anne . .. sanki anlamadın mı ... anladın...
Meryem: Anladım da bu kadar ani olucagini anlayamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şer Görünenin Ardındaki HAYIR
SpiritüelElif gibi bu dar-i Dünya'da dimdik ayakta duran sadece Allah Teala'nın huzurunda acizliğini gösteren bir kul. Elif ; Tek başına Anne olmaya hazırlanan 25 yaşında bir kadındır. İslam'ın gerekliliğini elinden geldiğince yerine getirmeye çalışan biri...