[7]

8 2 2
                                    

Rosé-
Bu hayattan gitmeme sadece 1 saat kaldı üzgün değilim aksine aşırı mutluyum.Bu hayatım sonra eriyordu.Ama Lalisa...Bensiz ne yapacaktı?
Hiç bir şey bilmiyordum sadece hastane yatağına oturmuş yanımda bir Beyaz gül ve not duruyordu.
Bunlar Lalisa'ya aitti.Bunu ona vericektim onu sevdiğimi asla unutmasını istemiyordum..
----------
Lalisa-
Hastane odasına girdiğimde çığlık attım.Yatakda cansız bedeni ile yatan Rosé'yi gördüm.Ona bu kadar kısa sürede veda edeceğimi düşünmezdim.
Yanındaki mektup ile gülü gördüm mektupu alıp okumaya başladım.

Merhaba Lalisa!
Seninle tanışalı kısa bir süre oldu.Sana bu kadar kısa sürede, daha vedalaşmadan gittiğim için üzgünüm.
Sana evimin anahtarını vermek istiyorum.Evimin anahtarı hemen çantamda evime girip senin için aldığım tam 14 tane gülün arasındaki notu bulacaksın.Neden 14 tane diye sorarsan seninle tanışdığımız günden beri beyaz güller aldım.
Umarım seversin.
Seninle hiç bir sorunumu paylaşmadım çünkü paylaşacak zamanım yoktu.Ne zaman öleceğimi sana söylemediğim için üzgünüm.Eğer bu hayattan gitmek istersen evimde tavana asılı hazır bir şekilde duran halat ile kendini asabilirsin.
Seni çok seven Rosé.

gözyaşlarımı tutamadım ağlıyordum ama deli gibi ağlıyordum.Kötüydü çok kötüydü ama Rosé için dayanacaktım.Sakinleşmeye çalışıp Rosé'nin çantasından anahtarı aldın ve Rosénin evine gittim

White Rose||ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin