Şiddetli bir baş ağrısı ile uyandım. Gördüğüm rüyadan sonra afallamıştım.
Hemen yatakta doğrulup kalkmaya yeltelendim. Yatağın ucunda duran suyu hızlıca alıp içtim. Kendime gelebilmek için öncelikle yüzümü yıkamalıydım. Yüzüme çarpan soğuk su vücudumu iyi hissettiriyordu. Aynada karşılaştığım yüz kesinlikle ben olamazdım. Ama hayır bu bendim! Önceki gece aldığım fazla alkolden dolayı çok bir şey hatırlamıyordum. Hepsi kesik kesik şeylerdi. Fakat yüz ifademden her şey anlaşılıyordu.
Gördüğüm kabus başımın ağrısını ikiye katlamaya yetmişti. Aslında kendime söz verip dengeli beslenecektim. Odama gidip hızlıca bol bir sweatshirt ve bol bir eşofman giydim. Ve gözüme ilk çarpan ayakkabıyı ayağıma geçirdikten sonra sigara yaktım. İçime çektiğim zehir aslında benim için mükemmeldi. Anlatılamaz bir duyguydu.
Son zamanlarda sözümü tutmadığım için baya bir kilo vermiştim. Sigarayı söndürdükten sonra aynanın karşısına geçip yüzümün mahvolmuş bir halde olduğunu gördüm. Göz altlarıma kapatıcı sürüp kapatmaya karar verdim. Makyaj işimi de hallettikten bir süre sonra aklıma telefonumu elime henüz almamış olmam geldi.
Telefonumu ufak bir arayıştan sonra yatağımın içinde buldum. Saate baktığımda 09.48'di. Dün gece neden o kadar alkol aldığımı düşünürken galerime girmemle yüz ifademin almış olduğu hal değişti.
Cidden böyle bir şeyi yapmış olabilir miydim? Sadece kafamda kesik kesik olaylar vardı ve birleştirmek oldukça zorluydu. Gece yanımda Eddam vardı. Hemen onu aradım. Telefonu kapalıydı.
Kahretsin böyle bir zamanda neden telefonu kapalıydı? Hemen Eddam'ı bulmam gerekiyordu. Yoksa kafayı sıyıracaktım.
DEVAM EDECEK...