Quintesson vagy félvér?

25 2 0
                                    


Miko Nakadai

A bázison ébredtem fel, ami fura mert a tetőn voltam eddig.

- Végre hogy felkeltél! - ugrott a nyakamba Tessa. - Azt mondtad levegőzni mész és nem meghalni! - rángatott engem legjobb barátnőm.

- Tényleg levegőzni mentem! - néztem Tessa szemébe. - Lehet a sírástól elaludtam és majdnem lezuhantam... - gondolkoztam hangosan.

- Szerencséd hogy Optimus akkor vett észre mielőtt zuhansz egyet. Látszott a szemeden a sírás Miko és az is hogy elaludtál. - mondta Ratchet.

Jövök egyel Optimus-nak. El is feledkeztem arról hogy kint voltam, de ami a legrosszabb hogy nem is volt nekem testvérem.

Eközben az Álcák hajóján

Night Terror

Úgy érzem magam mint aki újjá született. A Sötét Energon jobb hatással nem is lehetne rám, mint a drog. Nem is emberből vagyok hanem egy olyan lény aki különleges.

- Night Terror érzel valami változást? - kérdez meg Megatron.

- A múltat! Ha szabad ilyet mondanom. - hajoltam meg.

- Ezt mégis hogy érted? - nézett rám Airachnid.

- Sötét Quintesson-ok nem léteztek? - néztem Megatron-ra.

- Igen voltak régen Sötét Quintesson segédeink. Ezt miért kérded? - kérdezte kíváncsian Megatron.

Leültem török ülésbe és hirtelen szürkés fém színt kapott a bőröm és a ruhám is alkalmazkodott így kaptam levegőt is, a hajam meg fehéres árnyalatú lett. Megatron és Airachnid nagyot nézett mikor megláttak engem egy új testben.

- A rég elveszettnek hitt Tauszert királynőnk lánya. Üdv itthon Szuiko hercegnő! - hajolt meg Megatron Nagyúr.

- Nem lehet hogy inkább egy félvér vagyok? Tauszert egy Quintesson volt, de emberi vér is folyik az ereimben. - néztem Megatron-t. - Ráadásul jobban szeretem a Night Terror nevet. Az jobban illik hozzám. - néztem a főnökömre.

Megatron a kérdésemre nagyot nézett. Egy félvér az ő hajóján kicsit furcsa, de nem is izgalmas. Megatron hosszú néhány percig csendben volt majd mély levegőt vett és elkezdett magyarázni a katonáinak, hogy rám is hallgatniuk kell. Éreztem Airachnid-en hogy megeszi a sárga irigység, mert egy félvér Quintesson vagyok. Pedig elismerem minden tevékenységét és csodálom is őt.

- Lehet, de még az sem kizárt hogy ténylegesen Sötét Quintesson légy! Most pedig menj vissza a Földre és küldöm a további információkat az ősi fegyverek kapcsán! - adta parancsba Megatron.

- Értettem Nagyúr! - hajoltam meg és egy Űrhídat nyitva jöttem haza.

Amikor a házhoz léptem éreztem hogy más is van a közelben, Aqua-t leszámítva. A levegőbe emelkedve csendben végig repültem a ház területet és megtaláltam egy piros színű Autobotot. Elsőre majdnem Cliffjumper-t mondtam volna, de nem mert ő egy egészen más személy.

- Hát te meg hogy kerültél ide? - suttogtam alig hallhatóan.

Lapulnom kellett hogy ne vegyen észre. Vele volt Miko is, aki láthatóan le volt törve.

- Nem is tudom Knock, lehet nincs is itt... - mondta Miko szomorúan.

- Valahol erre kell lennie a háznak! Tudom, mert erre volt egy fegyver raktára Megatron-nak. - mondta a piros.

- Ajjajj! - mondtam ki hirtelen.

Piroska fegyvert rántott és lőtt egyet utána jöttem én, csak éppenséggel egy fény nyalábot lőttem ki.

- Szuiko? - kérdezte a piros.

- Még mindig Night Terror vagyok! - vágtam földhöz piroskát.

- Rólam el is felejdkeztél? - jött meg a másik Quintesson. - Amanda Nakadai-ból lettél Night Terror az emberi Álca és most Szuiko a Sötét Quintesson? Eléggé fura vagy. - csapott meg árammal az rohadék.

Lerúgtam magamról és Miko-ra néztem és onnan a mentő osztagra akik jöttek.

- Látom megjött a fogadó bizottság! - nevettem el magam. - Én nem az a tipikus kamasz voltam akinek hittél te lány! Nem adom könnyen magam! - fogtam meg Miko-t.

Felrepültem vele az égre és hagytam hadd sikoltson.

- Amanda Diana Nakadai azonnal tegyél le! - kezdte a főnököt játszani.

- Ahogy szeretnéd! - engedtem el.

Hagytam hadd zuhanjon egy kicsit, de aztán a másik Quintesson elkapta. Jó volt amíg tartott ez az egész én addig is elhúztam a csíkot. Érdekeljen is engem hogy mi van velük, de gyorsan vissza mentem az odúmhoz és egy egyszerű álcázással nem is látszódott. Be dőltem az ágyba és utána már aludtam egyet, mert fárasztó volt a mai. Egy Quintesson-nak nagy az ereje és további edzéseket kell végbe vinnem hogy jól menjenek a dolgaim.

🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶

Íme a kép Szuiko-ról, azaz Night Terror-ról

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Íme a kép Szuiko-ról, azaz Night Terror-ról. Remélem tetszik mindenkinek☺️😊

Ember az ÁLCÁK között (Transformers Prime f.f)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora