17

413 30 27
                                    

3M beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3M beğeni

lmagazines: Ünlü dansçı Lalisa Manobal ve sevilen şarkıcı Park chaeyoung öğlen saatlerinde birlikte görüntülendi. Bir kesim sevgili olduklarını iddia etse de bazıları arkadaş olduklarını söylemekle yetiniyor. İki taraftan da henüz bir açıklama gelmedi. Siz ne düşünüyorsunuz?

a: yuh park chaeyoung ve lalisa mı?? 

b: çok yakışıyorlar

c: ne sevgilisi ya lalisa iğrenç bir lezbiyen değil

d: kim de derse desin her türlü arkalarındayım ikisi de çok değerli sanatçılar.

e: lisa bu kıza fazla

f: @e o kız dediğin en iyi solo sanatçı ödülünün sahibi kendinize gelin.

g: ben fan hesabı kurarım

h: lisa daha iyilerine layık

ı: chaeyoung çok güzel değil mi

j: aşırı iyiler yalnız

k: sevgili olamazlar abi

daha fazla yorum için tıklayın


lalisa telefonu elimden aldı ve koltuğa bıraktı. 

"okuma artık şu saçmalıkları." gözlerimi kapatıp sırtımı koltuğa yasladım.

"böyle olacağı belliydi. Kimse seni bana layık görmüyor." lalisa sinirle soluyup ayağa kalktı.

"insanların ne söylediği umurumda değil chaeyoung. Senin de olmamalı!" yanımda duran çantayı alıp koltuktan kalktım. Biraz tek başıma kalıp düşünmem gerekiyordu.

"ben gideyim. Yarın konuşuruz olur mu?" lalisa volta atmayı durdurup bana döndü.

"gerçekten öylece kaçıp gidecek misin?"

"kaçmıyorum sevgilim sadece biraz düşünmem gerekiyor." lalisa iç çekip yanaklarımı avuçları içerisine aldı.

"seni çok seviyorum chae." gülümseyip yanağını öptüm. "bende seni çok seviyorum."


eve geldiğimde kendimi yatağa atmıştım. Şimdi ne olacaktı? Korkuyordum. İnsanların tepkilerinden, Lalisa'ya yetememekten, onu mutlu edememekten korkuyordum. Linç yiyeceğimiz biliyordum ve böyle bir şey yaşandığı zaman onu bırakıp gidemeyecek kadar da çok seviyordum. Onun iyiliği için her şeyi yapabilecek olsam da onsuzluğa dayanamazdım.

Elimdeki şarap bardağını masaya bırakıp lalisa'yı aradım. Çakırkeyiftim ve ne yaptığım umrumda değildi. Sadece içimden geçeni yapacaktım.

"Alo? Chaeyoung?" Sesi endişeliydi.

"Lisa~"

"Chaeyoung?" Sesi o kadar tatlı çıkmıştı ki gülümsedim.

"Beni özledin mi? Ben seni çok özledim."

"Bende seni çok özledim bebeğim. İçtin mi sen?" Kıkırdadım. Bana yine bebeğim demişti.

"Biraz. Sana bir şey sormalıyım."

"Sor sevgilim." Yattığım yerde doğrulup boğazımı temizledim.

"Ne olursa olsun benimle birlikte olacak mısın?" Bir kaç saniye sessizlik oluştuktan sonra cevabımı aldığımı düşünüp telefonu kapatıyordum ki Lisa konuştu,

"Her ne olursa olsun chaeyoung, her zaman yanında olup ellerini tutacağım." Gülümsedim. İstediğim cevap buydu.

"İyi geceler Lisa. Seni seviyorum." Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Aldığım cevap cesaretimi artırmıştı.




9M beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

9M beğeni

roses_are_rosie: my girl 🤍 @lalalalisa_m

@lalalalisa_m: my love 🤍

@a: hassijtir

daha fazla yorum için tıklayın

Artık herkes biliyordu, lalisa manobal ve park chaeyoung sevgiliydi.




Umarım okumaktan keyif almışsınızdır.

Kendinize iyi bakın ❤️

novaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin