ölüm defteri

0 0 0
                                    

Bu bölüm benim hislerimi anlattığım bölüm eğer bu bölümü okuyorsanız bilinki ben  artık bu hayattan vazgeçtim. Anneme verdigim sözler için sabrediyorum .

27 şubat 2023 ,pazartesi  saat:23.16
Çok kez inandım insanlara hepsi hüsran icimdeki hisleri anlatmak için defterleri doldurdum şarkılarımla beni bir onlar anladı . Çok yorgun hissediyorum kalbimdeki acıyı dindirmek icin kendimi bozdum oysa sadece  tertemiz sevmistim herkesi  değermi böyle kırıp dökmenize hiçmi duşunmediniz beni hiçmi gelmedim akliniza . Bu gün yine ayniydı ataklarla baş etmeye çalışıyordum bir onun sesi iyi gelirdi .  Elime aldım silahı doğrulttum kafama artik kafamda her şeyin sonuna gelmiştik zaten  .  Ben artik daha fazla yaşamak istemiyorum   surekli güldüm mutluydumda . Bana gülüşümü bile fazla gördünüz   ne yaptimki size  evt cok hata yaptim   her gece allahim affet  diye yalvarmak istiyorum  .  Bunları hak edicek kadar kötü biri değilim inanın  bana olurmu lütfen . Sadece sadece biraz mutluluk istiyorum. Onu merak ediyorum iyimi diye  ulasamiyorum   yine bir atak daha geçirdim  cok kötü gidiyor korkuyorum . Yaşadiklarimi  anlatmadigim icin  derdim yokmus gibi davrandilar yanlarinda  ağlamadım diye   uzulmuyorum sandılar insan oldugumu unuttular ben  her güldüğümde içimde ölen hisleri hiçbiriniz görmedi  ben koştum o bayirlarda  o bayirlarin sonu hiç gelmedi .  Ay ışığı derlerdi bana  ay ışığı kendi yolunu bulamıyor size nasil yol göstericem bilmiyorum  affedin beni  lütfen . Yukardaki şarkı benim bu ara  en cok dinledigim şarkı kendimi buluyorum..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

neden bu sebepsiz boşlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin