SIRA ARKADASI OLUP BIRBIRLERINE ASIK OLUP TUM FANTEZILERI GERCEKLESTIRME

9 0 0
                                    

of selam aşko ben reriti cok asko kuskoyum kısmetse olur faw of erko yeto meme cokguzel offfff belle delphine üstüme osur zart zort, neyse bugün okulun ilk gğnü OMEYGATRRRR LİSEYE GEÇTİM 9A GİDİYPRIÖ HAVALI OLDUM😈😈😈💅💅💅💅💅💅😱😱😱😱😱😱😱 ders başladı cart curt sonra hoca beni tek başıma otururken gördü (hocam öl inşallah 🙏💗) ve yanıma birini oturttu LANET OLSUN LANET OLSUN!!!!! emo olup böyle çok gizemli olmak istiyorum hocam napıyorsun!?!??????? sırama oturan kokoş karıya bakınca gözlerime inanamadım😱
BU KARI ÇOK SEKSİ AH AH AH AĞZIMA OSURRRRR sonra ne mi oldu ne mi oldu NEMİOLDU😡😡😡😡 bana "ne bakıyoj amk mal mısın" dedi ODUNA BAK!?!?!???? bende utanarak ona "s-s-s-sus bee!!!!!! ya hocam bu beni güldürüo hozzam yia🥺🥺 of suss sapsikk yaa" dedim🥺 reynbodeş sonrq kızardı ve bişwy mırıldandı ne mırıldandığını duydum PUAHSHQHJWH😈 ne mi mırıldandı!?!?? SÖYLEMEM Kİİİİ tamam söylüyorum "amınakoyayım amını yaliyasım geldi" OFF ÇOK GĞZEL OLURDU bende utanarak onun duyabileceği birşekilde mırıldanarak şöyle dedim, "amımı haketmiyorsun??!?!?😡" bunu duyunca bana bakış attı mutsuz mu sinirli ayırt edemedim ama götüm korktu böyle çıtır bi manita fırsatını kaçırdım mi ben simdi😭😭💔💔💔 derste ic savas yasarjeb bi kizin bana baktigini gordum tabikide benim gibi guzel bi kariyi gorunxw herkes oyle bakiyo ama bu kizin gozu goz degil yemin ederim nazar degicej diye korktum amk dersin ortasubda bi sapsiklik yapip "NE BAKIYIESUN UCUBE!?!?!😡" diye bagirdim hoca bana cok kızdı bana bagırdı!!! oc hoca off "reriti bi siktirgit her lise dizisinde olan o detention ceza odasına siktirgit of" sonra reynbodeş hayatımın aşkı birden kalkıp "hocam bu kaşar oraya gitmek yerine gider tuvalettw amini😱parmaklar birakin bende gideyim" dedi APTAL KARI SANANEY YAAA NERDEN BILDI AMK?!
cok sinirl bisekilde ceza mi ne zikkimsa o odaya girdij sinea reynbodes bana "kizgin misin bana beybigirl😈" dedi "host ulan tacizci" dedim evet reynbodesi amimda istiyorum ama... zor kari oynicam benim amimi hakediyor mu test etmem gerek😡😡
"ya bi sus ve amini ac amk amina mahmutu istedigini ikimizde biliyoruz!!??"(mahmut reynbodesin siki btw)
LANET OLSUN COK ZEKI!?! "p-p-peki.." dedim cunku cok uwuyum bottom discord kittenim ben uwu yavasxa nayk pro taytimi asagi indirip donumu da asagi indirdim "VAY ANAM BABAM AMA BAK HARIKA" diye bagiedi amk amcisu "kes sesini biri duyucak denyo baka😡" diye kizdim hIh💔💔
sonra bu benim sikimi yalamaya basladi "ah ah ah daha hizli cok hzuel yaliyosub ag ag ah ah" orospucocu gotumu sıktı ve dediki🥺🥺"kes ulan biri duyucak tamam sesin güzel en sarkıcı sensin anladık????" ODUN AMINAKOYAYIM!?!?!?
cok kızdım "SUS BE!?! sen benım amımı hakeymıyorsun!!!!" diye bağırdım ağlayarak odadan çıktım ama sonra hayatımın askı reynbodes elımı tuttu ve dediki!!...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

alpha sigma babapro69😈 reynbodeş x aşko kuşko erko yeto💅 rarityWhere stories live. Discover now