Aquesta història comença amb un home el qual és molt feliç en la seva vida actual, es diu Gerard, un home sense preocupacions el qual un dia es troba amb un altre desconegut.
Era un home encaputxat, amb la deducció del Gerard pensa que té uns quants anys més que el, l'home es presenta com a Marcos i li ofereix una oferta que no pot rebutjar li diu: —Hola, senyor desconegut, ¿que et semblaria una petita ofrena eh.?
¿-Ofrena? —Si, et sembla bé que et doni un tiquet de loteria que segur que guanyaràs, però a canvi de què te n'aniràs molt lluny i no tornaràs a veure a la teva família?
El noi sense donar-se cap temps de pensar, diu que si sense cap pensament sobre les conseqüències, Marcos fa un pas endavant i li va donar de mà a mà.
El tiquet el qual brillava amb un to daurat i al Gerard si li van dilatar les pupil·les el primer que va fer va ser cobrar-se el tiquet amb una cara innocent sense saber el que li passaria.
Es va tornar molt ric i se'n va anar de vacances als Estats Units i es va comprar una casa per passar la seva estada allà, en aquell moment ell estava molt feliç, era una casa amb piscina, un balcó gegant, 10 habitacions, 3 banys i una cuina americana enorme.
Van passar unes quantes setmanes i el Gerard es va anant sentint sol a poc a poc amb el pas de temps i com tampoc podia fer conversacions molt elaborades amb la gent, ja que no sabia molt d'anglès tampoc podia socialitzar molt.
Amb el pas del primer mes i això li va anant provocant a poc a poc una incapacitat per confiar molt en la gent, i per això comença a odiar la seva nova vida.
I l'únic en el qual pot pensar és a tornar a casa i comença a tenir
èpoques dures per culpa de la solitud, al cap del tercer mes enllà ja no pot aguantar més i no pot fer més que pensar en com tornar a casa...
YOU ARE READING
La felicitat i els diners
Short StoryUn llibre que traca d'un home el qual es troba en una situació trampa amb un desconegut que li ofereix un tiquet de loteria amb una quantitat enorme de diners però amb la condició de no poder veure a la seva família mai més.