'jeongin' diye seslendiğimde bana bakti'bir şeyler sipariş ediyim mi?'
'olur'diye cevap verdiğinde telefonu içerden alip Yanina gittim 'ne yersin ben pizza ve hamburger istiyom'dediğimde 'istediğini sipariş et changbin' dediğinde telefonda pizzacinin numarasini yazdim.siparişi verdikten sonra hamburger'ciyi aradim ordanda siparişi verince beklemeye başladık.
Kapı çaldiğinda koşarak kapiya ilerledim ilk pizza gelmişti. Bir 20 saniye sonra hamburger geldi. Yemeye başladık. Yedikten sonra ortaliği topladık. Jeongin'in beni süzdüğünü fark ettim'changbin şapkayı bi taksana' dediğinde istemesemde taktim 'çok tatli durdu'
jeongin bunu söyledikten sonra ona sarildim elini belime koydu ona baktiğimda gülümsüyordu. Belimimden tutarak beni kucağına çekti ve kafasini omzuma koydu. 'seni seviyorum changbin' dediğiyle yüzüne bakmiştim 'bende'diyebilmiştim sadece.
Biranda Boynumda hissetiğim duduklar sayesinde titredim. Jeongin boynuma minik öpücükler bırakıyordu.
"Jeongin yapma." Dediğimde siritip tenimi dişlerinin arasına aldi
"Jeongin du-" sözlerimi kesen şey dudaklariydi "sadece kendini bana birak changbin' dediğinde onu dinledim. Jeongin geri işine döndü ve isirmaya devam etti. 'changbin.....' dediğinde yüzüne baktım 'sanirim kapatici almamız gerek' dediğinde koşup aynaya baktım. gördüğüm şeyle şok olmuştum'of jeongin neden bukadar sert isirdin sen gidip alirsin kapaticiyi'
"Alirim changbin şimdi gidiyim mi rahat edemiyorsan?"
"hayır ikimiz gidip alalim yoksa sen sokaklarda dolancaksin eminim. kalk bi tane boğazlı kazak giyerim ikimiz gidicez."jeongin kafasini sallayıp kalkti ben o sırada boğazli kazaği giyiyordum.ayakabimizi giydikten sonra çiktik evden ve makyaj ürünleri satan mağazaya gittik. Ordan kapaticiyi aldıktan sonra eve gittik. Eve geldiğimizde 'sana sinirli değilim sadece neden bu kadar sert isirdin?' diye sorduğumda'bilmiyorum diye cevap verdi.yukari çikip uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker(jeonbin)
FanfictionJeongin'in Instagram'da stalkladiği changbin bunu fark etmişti ve buluşmak istedi.