19 частина

134 13 4
                                    


Виходячи з машини, переддімною відкрився огляд на клуб, біля дверей стояло двоє масивних чоловіків. Массімо йшов попереду, а я з Ізою позаду. Після того, як я ночувала в його кімнаті, він не промовив до мене й слова, лише кидав на мене пронизливі до душі погляди. Проходячи повз двох здорованів, мені стало не пособі від їхнього холодного погляду та вигляду, зайшовши в середину, мені в носа ринув запаї нікотину та алкоголю. 

Через коротку, червону сукню було важо йти , а на лиці чорна маска, яка не давала можливості нормально роздивитись приміщення, але Іза була наполегливою в тому щоб я її надягла. У неї було точнісінька сукня, але інша маска. Тепер я зрозуміла чому. Усі жінки буди в таких самих вбраннях. Пройшоаши далі, я побачила сцени з пілонами, біля яких танцювали дівчата, теж у червоному, але вже в спідній білизні.

«Куди я попала?»подумала я.

Йдучи на підборах з чорними шпильками.
Через надзвичайно незручні підбори, я йшла повільніше, від чого відбивалась від друзів. В один момент Іза помітила мою відсутнісь біля себе та швидко підійшла до мене, взявши мене під руку. Дівчина з посмішкою подивилась на мене та повела мене швидше. Велюрові стіни так і манили щоб до них доторкнулись. Пройшовни головну залу, ми опинились у Vip-зоні, біля них стояв охоронець, який відчинив нам двері.

– О нарешті прийшли, я вже думав ви не прийдете.– донісся грубий чоловічий голос.

Я перевела свій погяд на чоловіка, який тримав склянку, явно з алкоголем, а на його колінах сиділа дівчина. Чоловік шось прошептав їй на вухо від чого та зухвало посміхнулась, після того вона встала з нього і пішла на вихід похитуючи стегнами. Йога волосся було зачесане назад, а піджак був розстібнутий. Массімо сів на диван, а за ним сіли й інші. Я сиділа поміж Остіном та Ізою. 
– Навіщо мене сюди притащили в цей бордель?– тихо шепнула я до Ізи. Та лише знизила плечима та повернулась назад до розмови чоловіків.

                             *********
– Відійди від мене!– крикнула я Массімо, який намагався відволікти мене від танцю. Гучна музика лилась з колонок.

Після надзвичайно нудної розмови, яку мені довелося слухати. Ми з Ізабелою вирішили піти потанцювати, але трішки перебравши з червоним вином, ми втратили контроль. Друга пляшка явно була лишньою. Моє тіло рухалось в такт музики. Поруч танцювала подруга, а біля неї крутився Джо, який намагався вивести її на вулицю, але у нього мало, що виходило.

– Карлотто, не випробовуй моє терпіння. Ходімо.– сказав той схопивши мене за талію. Я всіма силами намагалась вирвати його міцну руку від себе. Хлопець, ігноруючи мої дії, повів через танцюючих людей на вихід. Йога тепла рука міцно тримала мене, хлопець шільніше притис мене до себе від чого стало неймовірно спекотно, його жар тіла грів мене в цей осінній вечір.

Мої кроки здавали неймовірно важкими. А підпори вже грозили зламатись від моїх необережних кроків. Массімо намагався пришвидшити крок, щоб пошвиде вийти з клуба. Але в один момент мене підхоплюють на руки зерез те з горла вилітає високий писк. Але в мене вже немає сил пручатись. Змирившись, я поклала голову йогму на теплі груди. Аромат темного шоколаду заполонив легені та приємно оргорнув свідомість , після чого поринула в царство Морфея.

Массімо Моретті:

– Мої люди спрівпрацюють з Крістофером Беретті, виходить, що він вже як два роки веде всі перемови.– сказав той та я зловив його погляд на рудоволосій. – А то випадково не Карлотта Беретті?- з секундним переривом сказав той–  Дуже схожа на брата та така ж рудоволоса.– сказав той допиваючи терпку рідину в склянці.
– Так, то вона.– сухим голосом сказав я, роздивлючись Карлотту, яка тихо розмовляє з Ізою.
                          
                        *********
– Слухай, давай їх вже забирати звідси?–пробурмотав мені Джо, дивлячись на мене. Без слів я кивнув та ми пішли до дівчат. Карлотта танцювала біля Ізабели, яку вже почав виводити на вулицю Джо.

– Відійди від мене!– крикнула та коли я намагався взятии її за руку. Її волосся вже не було ідеально вложеним, але хаос на голові мені подобався навіть більше.
– Карлотто, не випробовуй моє терпіння. Ходімо.– сказав я міцно схопивши її за талію. Її спроби відпихнути мою руку були марними від чого я ще сильніше притис дівчину до себе. Нарешті я повів її на вихід, але Карлотта рухалась надто повідьно. Не витрачаючи ні хвилини я підняа її на руки та продовжив йти. Після її писку я відчув, як її тіло розслабляється, а її голова опускається мені на груди.

You are a light in a dark time |18+Where stories live. Discover now