Másnap:Nagy nehezen elaludtam tegnap, és még viszonylag elég nyugodtan is keltem fel.
Biztos azért mert még van elég vízumom és nem kell aggódni a játék miatt egy kis ideig.Ahogy felkeltem a fürdő felé vettem az irányt hogy meg mossam az arcom és fogat mossak na meg hát átöltözzek.
Mikor készen lettem úgy döntöttem kinézek hogy kint van-e Arisu. Kisétáltam a szobából és sétálni kezdtem a hosszú folyosón, majd szembe jött velem egy fekete hajú pc-s srác.
Fél mosolyra húzta a száját majd mikor egymás mellé értünk megragadta a kezem.
- látom új vagy kicsi lány. - mondta ijesztő hangnemen.Nem válaszoltam csak zavartan néztem rá.
- úgy látszik velem jössz egy kicsit, méghozzá egyenesen az ágyba. - mondta egy nagy mosoly kíséretében.
- nem! - adtam határozott választ
Ezzel nagyon felidegesíthettem ugyanis egy fegyvert vett elő. De ezt nem lehet... nem lehet erőszakot használni sem fegyverrel sem anélkül. Na meg persze nemi erőszakot sem.
- ide figyelj kicsi lány. Vagy velem jössz, vagy szétlövöm a fejed. - mondta miközben egy fegyvert tartott a fejemhez.
- én a helyedben nem tenném! - jelent meg Chishiya mellettünk. Iszonyat megkönnyebbültem, szinte elmondani nem tudom mennyire. Nem fogom senkinek oda adni a szüzességem főleg nem erőszakból.
- ohh Chishiya, én meg a te helyedben nem szólnék bele. - mondta miközben közelebb lépet az említett felé.
- miért? Talán megölsz Niragi? És a kalapos? Neki mit mondasz, miért öltél meg? - állt le beszélgetni Chishiya az ezek szerint Niragi nevezetűvel.
Nem kellet se több se kevesebb Niragi hátrább lépet.
- majd még találkozunk! - indult el Niragi miközben nyelvét ki nyújtva kacsintott.
Mikor már látó körön kívül volt, oda álltam Chishiya mellé.
- köszönöm. - mondtam a földet bámulva.Chishiya Szemszög:
- köszönöm. - mondta Hina.
Igazából tényleg segítettem neki mert még csak rossz bele gondolni is hogy megerőszakolják, de ezt nem fogom kijelenteni neki mert akkor az egészbe többet fog beleképzelni.
- hidd el nem miattad csináltam. Alapból utálom Niragit, és ez egy jó pillanat volt hogy belé állhassak. - mondtam
- nem baj, akkor is neked köszönhetem hogy nem ölt meg, vagy nem rángatott magával.- mondta Hina
Hina szemszög:
- nem baj, akkor is neked köszönhetem hogy nem ölt meg, vagy nem rángatott magával.- mondtam neki, bár kicsit azért rosszul esett hogy csak saját vágyai miatt szólt rá Niragira.
Erre csak egy gúnyos mosoly kíséretében elkezdett el sétálni majd vissza pillantott és integetett. - majd még találkozunk. - mondta
Én egy ideig csak egy helyben álltam majd elindultam az eleve megtervezett helyre.
Mikor kiértem, nem volt kint Arisu de viszont Kuina jött oda hozzám.
- sziaa.- köszönt lelkesen Kuina.
- hali. - köszöntem vissza
- nincs kedved beszélgetni?- kérdezte mosolyogva.
- de, persze! - válaszoltam.
ESTÁS LEYENDO
Csak most tudom milyen szeretni
RomanceSziasztok! Ez egy Chishiya x Hina könyv, aminek nagyjából történet egyezik a sorozatéhoz de nagyon sok dolog nem olyan lesz!