Gerçekler

281 29 71
                                    

Selamın aleyküm

İyi okumalarrrrr

Oy vermeyi unutmayalım!

...

"Ah siktir edin Jeon'u parayı aramızda bölüşelim.Zaten safın teki."

Jungkook duyduğu şey ile adımları ani bir şekilde durmuş gözlerinin dolmasını engellemeye çalışmıştı. Doğru mu duymuştu o. Taehyung yapmazdı ki ona öyle birşey yapmazdı dimi?. Bekledi taehyung'un ona bir şey demesini onlara ağzının payını vermesini bekledi ama olmadı. Taehyung sadece sustu ve hiç bir şey demedi.

Jungkook dolan gözlerinden akan yaşlara engel olamayarak geri geri yürümeye başladı ve arkasını dönüp hızlıca odasına çıkan merdivenlere yöneldi. Burda ağlamamalıydı şimdi olmazdı.

Taehyung uzun süre sessiz kaldıktan sonra"Hayır öyle bir şey olmayacak ben,sen ve biz ne alıyosak o da onu alıcak gerekirse ben almam ama o alıcak o sözleşmeyide baştan yapıcaz, o bunları hak etmiyor" dedi ve elindeki bardağı masaya sert bir şekilde koydu. Sanki itiraz kabul etmiyorum der gibi bu hareketin üzerine üyeler'in hepsi anladığına dair mırıltılar çıkarmıştı.

Taehyung elindeki saati tekara gözlerinin önüne getirdi nerde kalmıştı bu çocuk bir şeymi olmuştu niye bu kadar geçikmişti ki? Taehyung biraz hava almak için dışarı çıkacağını söyledi.Dışarı çıktığında cebinden sigara paketini çıkarıp bir dal yaktı,biraz ilerledikten sonra ara sokakta ağlama sesleri duydu.Kafasını o tarafa doğru çevirdiğinde onun Jungkook olduğunu anladı ve hemen sigarasını yere attı.

Yanına koşarak gittiğinde yerdeki çocuğun bedenini küçültmeye çalıştığını fark etti"Jungkook?"Jungkook hafifçe başını kaldırıp ona baktığında daha da ağlamaya başladı.Taehyung eğilip omzuna dokunduğunda Jungkook elinin tersi ile Taehyung'u itti."Hey,neden ağlıyosun söylemek ister misin hm?"

"Git başımdan!" Sesi beklediğinden gür çıkmıştı.Taehyung ne olduğunu anlamaya çalışırken Jungkook konuşmaya başladı "Size diğer yarışmalarda başarılar" diyip ayağı kalktı.Taehyung bi anlık şok geçirse de hemen kendine geldi ve Jungkook'u kolundan tutup duvarla arasına sıkıştırdı."Ne demek istiyorsun?"

"Diyorum ki size başarılar ben artık yokum"Taehyung sinirle nefesini verip" Düzgün söyler misin rica ediyorum bak"
Jungkook gözyaşlarını durduramadığı için kendine sövüyordu."Hyung bana bi açıklama borçlusun "

"Artık söyliyecek misin!!"Jungkook bu sözlere karşı daha fazla ağlamaya başladı.Hıçkırıklarının arasından" Duydum sizi hyung,konuştuklarınızı herşeyi,saf olan Jungkook burda artık öğrendiğine göre gidebilir miyim?"Taehyung mırıltılar eşliğinde küfür savurduktan sonra"Bak öncelikle para işini hallettik onları uyardım bir daha böyle bi-"

"Para derdinde değilim Hyung!!!Sorun paramı sanıyosun?Sorun bana saf muamelesi yapmanız,sorun beni hiç saymanız!. Bana zaten söyleseydiniz ben almazdım ki parayı" Diye sinirle ve ağladığı için bir o kadar da cılız çıkan sesine karşı taehyung sadece iç çekmişti. İçtiği alkol miktarından mı yoksa karşısındaki çocuğun ağlarken ne kadar güzel olduğunu fark etmesindenmi bilinmez başı dönmeye başlamıştı.

Jungkook yine konuşmasını bekledi ama yine sadece susuyordu. "Tamam ben anladım hyung, çek şurdan ellerini çeksene bee" Sonlara doğru taehyung'u göğsünden itmesiyle zaten ayakta zor duran taehyung sendelemişti. Jungkook düşecek korkusuyla kolundan tutmak için öne doğru atılsada. Düşmediğini görmüştü ve gözlerini devirmişti. Yanından geçip gitmek isterken taehyung onu belinden tutup arkasında ki duvara bastırdı. Jungkook ona kocaman açtığı gözleriyle bakarken onun çoktan gözlerini kapattığını gördü
Taehyung biraz baş dönmesi ile ayakta zor duruyordu.

Your Voice~taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin