Okuyucularımmm bu şarkıyı bir kez dinleyin yarısına kadar çünkü dans etme bölümünde işinize yarayacak keyifli okumalarr 💍
Flashback: şirkette hyunjinin babasının bahsettiği anlaşma
Hyunjinden:
H: Evet baba şimdi söyle anlaşmayı imzalamak için ne istiyorlar?
B: Seni.
H: Ben ne alaka pardon?
B: Sana söyleyeceklerimi dikkatle dinle.
Hyuk-ji bizim yeni ortağımız olacaktı. Onun birde oğlu var Do-yun senden hoşlanmaya başlamış. Babasının anlaşması şu: oğlun oğlumla ilişki içinde olacak bende şirketin hisselerine yüklü miktarda parayı yatıracağımH: BABA BENİM SEVGİLİM VAR!
B: Evet. Sana karşı çıkmıştım bunun içinde özür dilerim hyun. Hyuk-ji'ye bunu söyledim ama o 'ondan ayrılacak' dedi. O adam çok güçlü seni yenemez ama felixin gücü olmadığından ona zarar verebilir.
H: Baba bende çok güçlüyüm ve felixi koruyabilirim 4,5 adamdan mı korkacağım.
B: Pekala diyelim ki öyle felixten ayrılmadın ve felix sen şirketteyken dışarı çıktı o zaman ne yapacaksın ult zeki jojuğum? GERİZEKALI BURDA SİZİ KORUMAK İÇİN SÖYLÜYORUM!
H: BANA BAĞIRMA SİNİRLERİM BOZULUYOR! BEN FELİXTEN AYRILMAK İSTEMİYORUM!
B: (derin nefes alır) sadece 1 hafta hyunjin. 1 hafta onunla sevgili olacaksın. Sonra çocuğu kendinden soğut ve ayrıl. Anlaşmayı imzalasın yeterli. Şirkete sen geçeceksin! Geleceğini düşün.
H: felixin olmadığı bir gelecek istemiyorum.
B: YETER ULAN! 1 hafta sadece 1 HAFTA yalvardım artık! Annenden kalma bu şirket batıramam anlıyor musun!?
Babam haklıydı. Bu şirkette annemin çok emeği vardı. Maalesef onu...Onu öldürmüşlerdi. Ben küçüktüm ama Babam onu öldürenleri öldürmüştü. Büyüyünce anlatmıştı.
H: P-Pekala... LANET OLSUN! SİKEYİM BU İŞİ!
B: söyleyecek misin? Söyleme hyunjin. Bundan kimseye bahsetme. Plan yaparsanız ve ortaya çıkarsa felixi sağ bırakmazlar.
H: BİLMİYORUM!
Flashback end
(Huncini anlarsınız belki eheheh mecbur kaldığı için ayrılıyor ama feliximiz inatçı)
Hyunjinden: Şimdiki zaman
F: Şimdi ayrılalım... Evden bu akşam giderim ve beni bir daha görmezsin.
H: felix?nasıl?
F: Evet göreceğini gördün ve şaşırdın şimdi ise "ay felix özür dilerim aşkmm" diye gelirsin ama BİTTİ anlıyor musun? SİKTİR GİT HYUNJİN! PSİKOPAT OROSPU ÇOCUĞU!
Diyecek ne bir kelimem ne de sözüm vardı. Büyük sıçmıştım. Felixi çok üzüyordum. Ama işin sonunda birlikte olacağımıza inanmak istiyordum.
Felix ise sinirle gitti.
Gözlerimden süzülmeyi bekleyen yaşlarımı fazla bekletmedim. Bunu ben istememiştim sevgilim.
Babası-hyunjin
Siz:
Ayrıldım.Babam:
Ne kadar zor olduğunu tahmin ediyorum. Yarın şirkete gel toplantım olacak ve sende katılacaksın.Siz:
Pekala.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampirosİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...