┏━❁❘༻༺❘❁━━┓
Tuna minik bedenin göğsünde gözlerini açarken gülümseyerek sıcak tene öpücükler bıraktı.
Hâlâ uyku akan gözleriyle huzur içinde uyuyan bedenin güzel yüzüne bakarken yumuşak yanağı öptü, kıvırcık saçları okşadı.
Sevgilisi çok yorulmuştu, günlerce uyusa hiç şaşırmazdı!
Yattığı yerden doğruluğu zaman aşağıya kaymış elbiseyle karşılaştı ayrıca sütyenin de sağ kısmı yukarıya çıkmış askılar düşmüştü, kim bilir uyurken ne pozisyonlara girmişlerdi de bu hale gelmişti kıyafet!
Utanarak gülerken sevgilisini uyandırmamak için sütyeni ve elbiseyi yavaşça düzeltti ama maalesef başarısız oldu.
Maylea gözlerini açıp esnerken bir güzel gerindi. Bacakları arasında duran adamla bakıştığı an kocaman gülümserken kollarını uzatıp sarılma bekledi ve istediğini saniyeler içinde aldı.
"Günaydın." diye fısıldadı Tuna eski yerine iyice yerleşirken saçları arasına bırakılan öpücükle sıcak boynu öptü. "Güzel uyudun mu? "
Başını olumlu anlamda salladı Maylea, üstündeki adamın sıcaklığı ve ağırlığı altında gece boyunca ezilmek gerçekten mükemmel bir histi. Şaka yapmıyordu, gerçekten mükemmeldi! Bir güzel gerinip kıvırcık saçları öptükten sonra yumuşak yanakları kavrayıp öne fırlayan dudakları da öptü.
"Sofra çoktan hazırdır. Biz de kalkalım, karnımızı doyuralım. " dedi Tuna aldığı olumlu baş sallamasıyla ayaklanırken "Bugün alışverişe gidelim, sana kıyafetler alalım. " diye ekledi.
Maylea heyecanla alkış yaparken eteğine takılıp yüz üstü yatağa düştü. Sevgilisinin endişeli sesiyle doğrulup gülümserken eteği göğsüne kadar bir güzel toplayıp yataktan indikten sonra şak diye bıraktı. Onun bu tatlı haline kıkır kıkır gülen adamla utanarak kabarmış saçlarının bir tutamını kulağının arkasına tararken alnına bırakılan öpücükle güne mükemmel başlangıç yaptı.
Yatağı beraber toplayıp el ele tuvalete girdiler. Birbirlerinden hiç utanmadan işlerini halledip el ele tuvaletten çıktılar. Onların bu hallerine şahit olan hizmetliler kendi aralarında fısıldaşırken bir yandan da merdivenden neşeli neşeli dans ederek inen ikiliyi izlediler.
"Biz uyandık. " diyerek mutfağa girdiğinde Tuna, çoktan sofraya oturmuş anne ve babası gülümseyerek aynı anda "Günaydın." dedi.
Küçük bir gülüşme sonunda Tuna ve Maylea yan yana oturmuş karşıdaki anne ve babayla beraber yemeğe başlamıştı.
Hayatında ilk defa gördüğü şeyleri büyük bir iştahla ağzına tepen minik bedene uzun zamandır yemeye hasret kaldığı şeyleri yiyen bal gözlü de aynı iştahla eşlik ederken "Sakin olun bakayım. " dedi adam. "Önünüzden kaçıran yok. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CYNEFİN (BxHERMAFRODİT)
Roman d'amour[TAMAMLANDI] ┏━❁❘༻༺❘❁━━┓ Bir adaya-Bakın, ıssız bir adaya düşerseniz yanınıza alacağınız üç şey nedir? Ya üç şeyi boşverin şimdi!Adanın kalbinin gerçekten canlı bir varlık olduğunu fark etseniz ne olurdu? Ay hadi onu da geçin! Bu varlığa aşık olu...