Grădina arăta frumos și peste tot erau lumini strălucitoare, suspendate. Toți erau îmbrăcați în costume și rochii scumpe, ochii lor privindu-ne cu atenție în timp ce treceam de ușile mari, maro, care dădeau afară.Brusc, simt că mâna lui Connor o lasă pe a mea în timp ce se apropie de un grup de bărbați cu care să vorbească, unul dintre ei fiind bărbatul blond pe care l-am văzut la începutul acestei săptămâni.
Mă apropii să-mi iau niște apă pentru a-mi ușura gâtul uscat și, în timp ce beau lichidul rece, îmi ridic ochii din spatele paharului spre locul în care stătea Connor, cu corpul lui înalt înălțându-se deasupra celorlalți bărbați cu care care vorbea.
Ochii lui se îndreaptă spre ai mei, aproape de parcă ar fi știut exact unde mă aflu tot timpul și mă întorc repede, ținându-mi strâns paharul cu apă, în timp ce îi simt privirea arzătoare asupra mea.
Oftând, mă uit la petrecere fără să știu ce să fac. Nu îi cunoșteam pe cei mai mulți dintre acești oameni și Connor mă părăsise deja, deși era petrecerea noastră de logodnă.
Și, desigur, a trebuit să văd dintr-o dată singura persoană cu care nu voiam să vorbesc deloc.
Respir adânc când o văd pe mama mergând spre mine, cu un zâmbet murdar pe față. Anastasia merge aproape în spatele mamei, îmbrăcată într-o superbă rochie roz care îi scotea corpul în evidență. Tata nu era la vedere, probabil era ocupat cu o altă întâlnire.
"- Sofia! Văd că te-ai transformat deja în micuța lui curvă, nu-i așa?" Mama rânjește, privindu-mă de sus în jos. Un râs vine de la Anastasia și le zâmbesc doar ca oamenii să nu creadă că ne uram.
" - Te-a abandonat deja logodnicul tău? Nu sunt surprinsă." Anastasia mă batjocorește în timp ce mă privește de sus în jos.
" -El... Doar vorbește cu niște oameni." spun, uitându-mă în spatele mamei, spre locul în care era Connor. Maxilarul îi era încleștat în timp ce vorbea cu un bărbat scund și durduliu din fața lui, bărbatul blond fiind acum dispărut.
De ce era atât de supărat?
"- Cine dracu vă credeți voi doua ca sunteți?" Aud o voce în spatele meu și îmi întorc capul să văd bărbatul blond pe care mi-am amintit brusc că îl cheamă Matteo.
Matteo îmi înfășoară umerii mei cu brațul lui și mă trage aproape de el, privind în jos la mine cu un zâmbet viclean și aruncând brusc un deget mijlociu către mama și Anastasia.
Mă uit în sus la el cu ochii mari, în timp ce mama gâfâie șocată.
"- Știi cine suntem !" Mama țipă, dar este închisă de mâna lui Matteo în față.
„Nu mă interesează cine ești, acesta este logodnica domnului Agosti și daca n-ai bun simt si ai lipsa de respect înseamnă că nu respecți mafia italiană, înțeles bunicuță?" spune Matteo, dându-și ochii peste cap și ducându-mă acolo unde sunt băuturile alcoolice.
" - Încă nu am ajuns să ne întâlnim cum trebuie, nu-i așa? spune Matteo, pe cale să-mi întindă un pahar de vin, dar își mișcă repede mâna înapoi și își mijește ochii la mine.
"- Stai, cati ani ai?" Se întreabă, ținând paharul cu vin și mai departe de mâna mea.
"- Eu... am 18 ani." mormăi și el se uită la mine cu un zâmbet viclean.
"- Chiar te-ai gândit că vei scăpa și îți dădeam să bei ? El râde, iar eu dau repede din cap că nu.
"- Oricum nu aveam de gând să beau". spun eu, încercând să mă apăr în timp ce-l privesc cum pune cealaltă băutură deoparte.
CITEȘTI
The Mafia's Princess
RomanceSofia Novikov, fiica cea mică a liderului mafiei ruse, a fost ținută departe de ochii publicului toată viața. Insă sora ei Anastasia Novikov a fost însă mereu în centrul atenției. Cu silueta și personalitatea ei perfectă, toată lumea o adoră. Era ui...