pekâlâ, bu hikayenin mantığı pek kafamda oluşmadı.
ancak bazen mantığa gerek duymuyorum.
olduğumuz durum pek iç açıcı değil.gerçi bu durumda olmasak bile insanların yarısından fazlası çöküşteydi.pek moral veren biri değilim.ama hem sizi dinlemek, hem kendimden bahsetmek istiyorum.
ben, çok değiştim.
değişmekten kastım, insanlara farklı davranıyorum.beni takip eden arkadaşlarım bilir eminim, eskiden biraz daha sıcaktım.hayatta ve hayatımda çok şey oldu.sevdiğim kişileri kaybettim.bunlar, küsme biçiminde kaybetme değil; depremde kaybettiklerim oldu.sevmesem bile dayımın kansere yakalanması pek iç açıcı değil.insanlar değişebilir tabii.ama pek bir şey hissedemiyorum artık.nefret sözcükleri aldığımda artık üzülemiyorum, biri bana 'güzelim' artık karnımda kelebekler uçmuyor.elbette aşığım, ancak vazgeçmem gerektiğini gayet iyi biliyorum.
merve, belki bu kitabı okursun veya okumazsın, seni seviyorum.bunu bilmem kaçıncı kez tekrar ettim bilmem, sende bilmezsin.ancak bir süreliğine de olsa, renkleri görmemi sağlamıştın.hissedemediğim duyguları hissetmemi sağladın.şuan seninle alakalı olan her şeyi, kendimden, senden uzak ve güvenli bir yerde saklıyorum.sana yaptığım özel defter, kurabiyeler, notlar vesaire..belki sevmezsin bunları.veya senin beni reddetiğini bilsem bile hâlâ çabalamam sapıkça gelebilir.ama anladım, gerçekten.beni çökerttin, beni öldürdün ve artık bazı şeyleri unutmak istiyorum.seni unutamayacağım, seninle olan anılarımızı unutamayacağım, izlerimi unutamayacağım.ama artık; biraz olsun, yaşamı gerçekten hissetmek istiyorum.belki bencilce gelecek ama yaşananları unutmak istiyorum.aklımın her bir köşesinde anılarımız var, teşekkürler.gülüşünü görmedim, ama gül.beni sevseydin, benim olsaydın ve yanında olsaydım o güzel gülüşünden öpmek isterdim.ve discordda tanıştığımız için üzgün hissediyorum, çünkü beni burdanda ordanda tanıyanlar orada daha tatlı, sıcak olduğumu söyledi.sana o yanımı gösterdiğim için pişman veya üzgün değilim, ama senin gözünde savunmasız, mızıkçı, aptal küçük bir bebek olmak istemezdim.beni çok mutlu ettin gerçekten.sana çok fena aşığım, çok fena seviyorum seni, unutma.çok tatlı, çok güzel, anlatamayacağım derecede mükemmelsin.yıldızları ve güneşi kıskandıracak şekilde parlıyorsun.bunları senin için değersiz olan bir kişiden duymak pek etki etmez elbette, ancak bunları tüm içtenliğimle söylüyorum.kendine layık birini bulmanı diliyorum sevgilim, seni seviyorum.
yasemin, seninle bir kavgada tanıştık.toxic armi olan biriyle birlikte seninle kavga etmiştik, sonra anlaştık ve arkadaş olduk.tanışmamız pek iyi olmadı, özür dilerim.ancak gerçekten yerin bende ayrı.bir kaç sözcüğün bile beni mutlu ediyor, çok kafa dengi birisin.pek iyi tanımıyoruz birbirimizi ancak iyi ki varsın.mutlu olmayı hakeden birisin, keşke daha güzel tanışsaydık.bir derdin olduğunda, bana her zaman yaz lütfen.elimden geldiğince yardım ederim sana..kendine dikkat et, seni seviyorum.
eylül, burada tanıştık ve pek olmadı.ancak çok samimisin.iyi ki tanıştık diyorum, dünde dediğim gibi bir derdin oldumu yaz bana.elimden geldiğince yardım edeceğim.insanları takmamak zor, ancak çabala.sana verdiğim fikirli denemeyi unutma, rahatlarsın belki.pek bir şey yazmam, tanışalı çok olmadı.ancak iyi ki varsın, seni seviyorum.
ve sen, kimsin bilmem.ancak seni üzenleri unutmaya çalış, bir sorun oldu mu; ben buradayım.daima burada olacağım.insanlar acımasız olur, bu yüzden savaşmayı iyi öğrenmemiz gerek.ailen baskıcıysa onların dediğini yapman daha iyi olur, çünkü bu şekilde geleceğin parlak olur."her şeye gözlerim doluyor ama" diye düşünmemek gerek, normal bir şey bu.pek dertlerinizi bilmiyorum, o yüzden yorumlara yazın ki destek olayım size.kendinize iyi bakın, sizi seviyorum.
♡