Stáli jsme před školou a loučili se s Jayem. Musel urgentně odjet zpátky do Ameriky. ,,Počkej!" Obejmul jsem ho a začal lehce brečet. Usmál se a obejmul mě nazpět. ,,Jedu tam jen na měsíc Wonie." Pustil mě. ,,Budu v pohodě." Usmál se a utřel mi slzu. ,,Dej na sebe i Sunooa pozor. Ano?" Dal mi ruku na tvář. Usmál jsem se. ,,Už budu muset." Řekl Jay a otočil se na auto, ve kterém řidič telefonoval. ,,Ahoj." Řekl a otočil se. Začal scházet schody. ,,Jayi!" Doběhl jsem za ním. Otočil se a dřív než něco řekl jsem mu dal pusu. Sunoo se zasmál a zatleskal. Jay se odtrhnul a usmál. ,,Tak už běž." Usmál jsem se na oplátku a pobídl ho. Zamával nám a nastoupil do auta. Mával jsem celou dobu, i když bylo jeho auto už dávno za rohem. ,,Pojď Wone. Je zima." Řekl Sunoo a šel se mnou dovnitř.
O 2 týdny později...
Počítal jsem každý den od Jayova odjezdu. Nehorázně mi chyběl a na veškeré mé zprávy neodpovídal. Doufal jsem, že byl v pořádku. Seděl jsem se Sunooem, Hyunjinem a Felixem na obědě a jedl své kuře. Nikdo z nás neměl chuť mluvit. Časem něco pípnul Felix ale jinak jsme byli potichu. ,,Já jdu. Nemám moc chuť k jídlu." Vstal jsem ale Sunoo mě zastavil. ,,Jen jez. Od té doby co Jay chybí jsi hrozně anorektický." Řekl a pobídl mě ať si dám ještě pár soust.
♬ ♬ ♬
Běžel jsem se Sunooem na tělocvik. Trochu jsme nestíhali. Když jsme doběhli, suplující učitel už zapisoval jména chybějících. ,,Tady jste!" Řekl Niki a vecpal se mezi nás. ,,Ahoj lásko." Řekl Niki a šel si pro polibek od Sunooa. ,,Tady ne!" Odstrčil ho jemně a Niki nafoukl tvářičky. ,,Jelikož učitel vůbec nenapsal co máme dělat, Půjdeme na hřiště. Vezměte si míče se kterými budete chtít hrát a za 5 minut se sejdeme tam." Řekl učitel a šel ven. ,,Asi budeme jen tak házet míče do koše ne?" Zeptal se Niki. Kývli jsme a šli si najít míče.
Vyšli jsme ven na hřiště a začali házet na koš. Sunoo se trefil jako první. ,,Hrál jsem basket v minulým městě." Vysvětlil. Niki hodil míč ale místo koše trefil moji hlavu. Začali jsme se smát. ,,Promiň." Zasmál se a zkusil to znovu. Míč se odrazil od zdi a letěl po učitelovi. Učitel míč chytil a usmál se. ,,Niki." Podal mu ho a zvedl obočí. Riki to zkusil po třetí a konečně se trefil. ,,Tak se mi to líbí." Řekl učitel. ,,Teď já." Řekl jsem a snažil se dát koš. Míč se tvářil jako když do koše spadne, ale místo toho spadl těsně vedle. Chtěl jsem to zkusit zase ale někdo mi zakryl oči. Sáhnul jsem na jeho ruce ale nepoznal jsem je. ,,Sunoo kdo to je?" Zeptal jsem se. ,,Hádej." Ozvala se osoba za mnou. ,,Jayi!" Pískl jsem a otočil se na něj. Pevně jsem ho obejmul. ,,Nakonec se to zkrátilo." Řekl a vypadal, jako když mě už nikdy nepustí. ,,Ani nevíš jak moc jsi mi chyběl." Pískl jsem.
,,Už se to nestane. A budeme navždy spolu."
———
Máme tu konec zlatíčka. Moc vám děkuji za 1K přečtení a spousty hlasů, moc si toho vážím.
-Vaše Vicki
ČTEŠ
High school loves [Jaywon] ✔
RandomAch ty středoškolské lásky. Každý už někoho má jen mladý Jungwon stále na svoji první lásku čeká. Žádná holka ho nechce, a ty co se mu líbily jsou zabrané. Jednou v září přibylo v Jungwonově třídě o 2 žáky víc. Hlavní ship: Jaywon Vedlejší shipy: Su...