61. Häävalssi, kasinoseikkailu ja tankotanssi

14 1 0
                                    

Molempien vaatteet lojuivat mytyssä vuoteen vieressä lattialla kun nuori rakkaus ei jaksanut odottaa hetkeään yhtään kauempaa.

"Tae... meidän täytyy lähteä, jatketaan kun tullaan takaisin..." Jungkook vastusteli ja yritti työntää Taehyungia pois päältään.

"Kohta... anna vielä hetki..." Taehyung mumisi hurmiossaan suudellen himokkaasti Jungkookin rintaa.

"Riittää jo Taehyung... hellitä vähän..." Jungkook vastusti vaikka huokailikin nautinnosta. Taehyung tiesi juuri parhaiten mikä sai hänet pysymään niillä sijoillaan.

"Sä oot mun aviomies nyt... se pitäis virallistaa..." Taehyung vihjaili aikeistaan.

"Ei nyt! Meidän pitää mennä ensin juhlimaan, kun palataan niin silloin... annan sun tehdä mitä hyvänsä." Jungkook koitti saada tarjouksensa läpi.

"Olkoon." Taehyung mutristi suutaan, mutta suostui lopulta.

Jungkook sujautti ylleen suurkaupungin vilskeeseen sopivat farkut ja valkoisen t-paidan. Taehyung puolestaan päätti räväyttää tyylillään ja puki mustat nahkahousut ja mustan paljettihapsu puseron. Kaksikko näytti jälleen hurmaavalta ja käänsi jos muutaman katseen puoleensa kadulla yhdessä käyskennellessään.

Ensimmäisenä he löysivät tiensä jazz-klubille, jossa enimmäkseen näytti viihtyvän vanhempi kansa - Jungkookin silmissä he oli kaikki ikäloppuja mummoja - mutta Taehyungia miellytti paikan tunnelma, joten sinne he suuntasivat.

Jonkin aikaa he siemailivat juomiaan sivummalla kun Taehyung päätti kutsua Jungkookin tanssimaan.

"Tää vois olla meidän häävalssi. Suostuisitko?" Taehyung kumarsi kohteliaasti ja ojensi kätensä johon Jungkook tarttui hieman empien.

"Tajusin just, ettei olla tanssittu sun kanssa kertaakaan missään vielä." Taehyung totesi luotsatessa tanssipartneriaan parketille muiden tanssijoiden sekaan.

"Johtuu ehkä siitä, että mä en osaa... en nyt kuitenkaan taida pystyä välttämään tätä." Jungkook vastasi hieman hätääntyneenä tietämättä kuinka asetella itseään oikeaan asentoon.

Hitaita hän oli varmaan tanssinut viimeksi jossain yläasteen bileissä jonkun tytön kanssa hävittyään vedon luokan muiden poikien kanssa siitä kuka joutuu tanssimaan. Tämä ei ollut siis mitään tuttua hommaa.

"Katot mua ja meet vaan musiikin mukana." Taehyung ohjeisti huolettomana ja otti rennosti Jungkookia käsistä kiinni keinutellen tätä musiikin tahtiin.

"Ollaanko me liian nuoria... ehkä tänne on joku mummoikäraja?" Jungkook pohti katsellessaan ympäröiviä ihmisiä.

Käytännössä kaikki olivat varmasti jo kuudenkymmenen ylittäneitä pariskuntia - jopa äiti ja täti olisivat näyttäneet aivan liian nuorilta sinne. Kukaan ei kuitenkaan näyttänyt kiinnittävän erityistä huomiota kaksikkoon vaan kaikki nauttivat omassa kuplassa tanssimisesta.

"Tää muistuttaa niitä paikkoja joita Pariisissa oli... en ehtinyt viedä sua koskaan muualle kuin Stralightiin, joten kivaa, että voidaan tanssia meidän eka tanssi täällä." Taehyung selitti. "Sitä paitsi mieti, että mekin ollaan joskus tuollaisia mummeleita."

"Ei kamala! Parta vaan kasvaa, pälvikalju tulee, naamaa ei enää näy ryppyjen seasta, eikä ilman rollaattoria pysy pystyssä - hirveää!" Jungkook kauhisteli miettiessäänkin sellaista.

"Ei meille käy niin, me ollaan ikuisesti nuoria! Meistä tulee cooleimmat vanhukset ketä on nähty, voidaan hankkia vaikka prätkä tai jotain muuta, että näytetään vielä coolimmilta. Ja vaikka olisitkin rusina vanhus, tuun ikuisesti näkemään sut sinä nuorena pikku Jungkookina jonka aikoinani tapasin museon siivouskomerossa." Taehyung naureskeli sydämellisesti ja hipaisi Jungkookin silmille valahtaneen otsatukan korvan taakse.

I want to make You mineWhere stories live. Discover now