Розділ 9 «Каліфорній». Частина 6

14 1 0
                                    

— Вони збираються зробити що? — із глузуванням у голосі хлопець переварював нещодавно почуті новини. — Впіймати Чорного Кота? І як же це цікаво?

— Я так і знав, що твої витівки до добра не доведуть, — зітхнувши, Плагг уже був готовий сказати горезвісне «А я ж казав!», — довів людей до сказу. Ось вони і влаштовують полювання на причину їхніх бід, тобто на тебе.

— Але іронія в тому, що я нічого не зробив, — пирснув брюнет, підводячись зі свого місця і прямуючи до виходу з кімнати, — навіщо їм я?

— Саме тому, — Плагг без особливого ентузіазму говорив далі, — що ти нічого не зробив! Цілковито. Навіть, коли міг, не став. Ти міг би стати героєм, як і Ледібаг, але натомість став лише символом біди. Знищивши тебе, люди сподіваються здобути спокій.

— Теж мені, — хлопець невдоволено пирхнув, мажей рикнув, — і взагалі не нагадуй мені про неї!

Така агресивність була виправдана, адже минув тиждень після їхньої першої зустрічі з Ледібаг, але план Ракеша не просунувся ні на міліметр. Після того випадку він зустрічав її ще двічі, але нічого не змінилося за цей час. Вона була такою ж холодною, гордою і надто правильною. Саме це і змушувало його так затято хотіти її. Як якусь рідкісну коштовність, як щось єдине у своєму роді. Як щось, що може мати лише одна людина в усьому світі. Цією людиною Ракеш і хотів стати. Вона була неприступною горою, чию вершину він так прагнув завойювати та підкорити своїй волі. Всі скарби світу можуть опинитися біля його ніг, варто лише забажати, але не вона. Перша та єдина жінка у світі, яка відмовила йому, була також і єдиною, що так зацікавила його. Ось це і дратувало хлопця, просто виводило з себе. Вперше те, чого він так хотів, не йшло йому прямо в руки, чим ще більше приваблювало його. Така суперечність зводила з розуму. Він не міг отримати її через що ненавидів, але через це хотів ще більше. Парадокс у чистому вигляді.

Відчинивши двері, юнак вийшов із кімнати. Він вирішив подихати свіжим повітрям і вирушив у двір. Але крім суто фізіологічної потреби, хлопець бачив у цьому ще й можливість. Можливість провітритися та прочистити голову від непотрібних думок. Остудити розум і повернути думки до ладу.

Усі ці кілька днів Ракеш не міг викинути з голови ту дівчину. Щоразу, варто йому тільки відволіктися, забути і просто спустошити голову, як вона одразу займала собою всі його думки. Такі почуття він відчував уперше, тому бісився. Зараз хлопець був гіршим за осиний вулик. Усі буквально боялися до нього підходити. Якщо раніше нарватися на його поганий настрій було собі дорожче, то зараз це й зовсім не становило великої праці, оскільки поганий настрій став його постійним станом.

Metal.MonochromeWhere stories live. Discover now