*6

598 26 4
                                    

Pohled Expla: Ráno som sa zobudil. Anet eště spala. Je taká rozkošná keď spí. Škubala sebou a zkopala zo seba perinu. Tak som ju prikryl. Ona sa otočila ku mně čelom a usmála sa. ,,Asi sa jej niečo pekné snívá.'' usmál som sa. ,,Áno, snívá sa jej o tobě, ty Romeo,'' zasmál sa Matúš, ,,a nehovor, že ju nemáš rád.Viděl som ťa ako sa k něj v noci tulíš.''zasmál se Matúš. ,,Bohá, Matúš.'' otočil som oči v slúp. Neznášám, keď do mňa takto rýpá, ale má pravdu. ,,Lúbim ju od chvíle, keď som ju poprvé zbadal,''zasníval som sa, ,,nie Peter, čo to hovoříš, to nejde, jí je len 16 a tebe je 18.'' povedal mi vnůtorný hlas. ,,Peter, haló, Matúš volá Petera,''vyrušil ma zo snívání Matúš, ,,poď, už je pol osmej. Ideme na raňajky, Jakub už išel.'' ,,No jó, už idem.''vstal som otváveně z postele.


Pohled Anety: Když jsem se probudila, kluci byli pryč. Asi šli na snídani. Šla jsem do koupelny a podívala se do zrcadla. ,,Bože, já vypadám.'' řekla jsem si sama pro sebe. Udělala jsem si ranní hygienu, vyčesala si vlasy do drdolu, oblékla se a nalíčila. Dneska jsem si dala jen make-up a řasenku.

Vyšla jsem z koupelny. ,,Ahoj. Ako si sa dnes vyspala? Donesli sme ti buchtu a kakao.'' Peter mi podal talíř. ,,Děkuju, ale ohledně toho spaní...'' ani jsem nedokončila větu a do řeči mi skočil Peter: ,,...Nekopol som ťa náhodou alebo tak niečo?'' ,,Ne, nekopl jsi mě, ale já se v noci probudila a ty jsi mě objímal a tulil se.'' špitla jsem. ,,Oh, tak to prepáč. Já... je to reflex. Doma mám v posteli toho creepera a kedže nemám dievča ani psa, tak sa v noci tulím k němu.'' usmíval se. ,,To nevadí, však já taky neříkám, že by mi to vadilo. Kdyby mi to vadilo, tak tě probudím a řeknu ti to hned.'' usmála jsem se na něho a jemu zajiskřilo v očích.

Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat