2.Bölüm: pigy boy ile tanışma

390 29 274
                                    

2. BÖLÜME SON HIZ DEVAM BÖHÖHÖHÖHHÖHYT

(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)

Sabah beni uyandıran Kanao oldu. Aslında okul saatine daha vardı ama Kanao beni kahvaltı için uyandırmıştı, önceki okulumda sabah kahvaltısı yapmıyordum.

Okul üniformaları- ????????? Önceki okulumda formalar çok çirkindi ama bunlar çok güzel (animedeki sarı formalardan)
Kanao ile yemekhanede kahvaltımızı hızlıca yapıp geri odamıza çıktık kitaplar ve ders programı önceden dağıtıldığı için ilk günden ders işlenecekti.
Kanao ile okula yürümeye başladık . Okula varınca çok heyecanlandım Googledeki fotolardan bin kat daha güzeldi.
Okula girip Kanao beni sınıfa götürdü. Sınıfa girince bizim enişteyi gördüm.

Bizim girdiğimizi görünce daha doğrusu Kanao'yu görünce

Tanjiro: Günaydın Kanao-san!

Kanao: Günaydın.

Ayol aşıklar yiag romantik film izler gibi onları izliyordum ki Kanao beni tanıttı.

Kanao:Bu Nini-chan benim yurttaki oda arkadaşım, bizim okulumuza transfer geldi.

Nini:Ben Nini Kiyomi tanıştığıma memnun oldum.

Hafifçe eğilerek selam verdim ve Tanjiro'da eğilerek

Tanjiro:Kamado Tanjiro. Bende memnun oldum.

Dedi gülümseyerek. Kanao'nun ondan neden hoşlandığını anlıyorum TAM BİR İSTANBUL BEYEFENDİSİ!!!!

Kanao ile aynı sıraya oturduk hemen Tanjiro'nun arka sırasına.
Tanjiro arkasını döndü ve Kanao ile sohbet etmeye başladı.

Tanjiro:Yaz tatilin nasıl geçti Kanao-san?

Kanao: Güzeldi. Dersaneye gittim.

Tanjiro:Ne güzel.

Kanao:Seninki nasıl geçti?

Tanjiro:Benimde güzel geçti Zenitsugille eğlendik!

Zenitsugil kim aq der gibi baktım ikisine.
Bu sefer Tanjiro bana döndü.

Tanjiro:Senin tatilin nasıldı Kiyomi-san?

Nini: Bana adımla hitap edebilirsin.

Tanjiro:Ah peki. Tatilin nasıl geçti Nini-san?

Nini:İyi. Anime izleyip manga okudum sadece.

Bunun üzerine Kanao ve Tanjiro biraz güldüler. Kanao'nun gülmesi beni rahatlatmıstı beni kıskanmasını istemem enişteme karşı.

Birden sınıfa bağırarak biri girdi gözleri dolmuştu.

???:AAAHAHGAGGAGGGG TANJİRO YARDIM ETĞ BU DOMUZ BENİ ÖLDÜRECEKĞ!!

Domuz mu? Bu sarı saçlı ağlak çocuk ne saçmalıyordu ne biçim sınıf bura aq.

Tanjiro:Ne oluyor Zenitsu??!!

Zenitsu dedikleri bu çocukmuş. Tipi beklediğim gibi değil ama bununda tipi tatlıymış yawşasam mı?

Zenitsu:O BOK KAFALI OKULUN ARKASINDAN DEMİR SOPA ALIP BENİ ÖLDÜRECEĞİNİ SÖYLEDİ BU MAL YAPAR BENİ SAKLAYIN!!!!!KANAO BENİ KURTA-

Zenitsu denen çocuk beni görünce donup kaldı ve birden kendini düzeltip

Zenitsu:Öhm bu güzel kız bizim sınıftan mı~~?

Nini:wtf?!?!?!?!?!?!?!?!?

Böyle diyince şok olmuştum bu çocuğun cidden sorunu neydi?????

Zenitsu benim elimi tutmaya çalışınca Kanao Zenitsu'ya müq bir şekilde Osmanlı tokadı yapıştırdı.

"Pigy Boy" | İnosuke x reader (modern Ver.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin