Felix :
Hastaneye nasıl gittiğimi bilmiyordum o kadar korkmuştum ki.Hyunjin yoğun bakımdaydı birazdan odaya alınacaktı herkes başında bekliyordu ve gerçekten bana çok kötü bakıyorlardı ne olduğunu anlamamıştım anlayamıyorum kötü bir şey mi söyledim onun farkında bile değildim.
Sanırım şu an anladım "babanın yaptıkları yetmedi mi" demem onu kırmış olmalı.
Diğerlerine Hyun'la olan konuşmamızı anlattım ve tabii ki bana kötü kötü bakmaları yetmedi Tae üstüme saldırmaya çalıştı ama ayırdılar gerçekten şu anda neden böyle bir şey dediğimin pişmanlığını dibine kadar yaşıyordum...
Sonunda Hyunjin odaya alındığında hemen ilk ben girdim.
"Hyunjin ben gerçekten öyle söylemek istemedim. Sadece sana nasıl destek olacağımı yardım edeceğimi bilemediğim için günlerdir susuyorum ve sanırım bir anda saçma sapan patladım.Gerçekten özür dilerim."
"Felix ben şu an nasıl tepki vereceğimi ne diyeceğimi bilmiyorum.Bunlar benim duymaya alışık olduğum şeyler.Ve haliyle beni kızdıran şey bu değil.Neden eski sevgilinle bu kadar samimi bir şekilde sarılıyordun?"
"Gerçekten buna mı sinirlendin bu yüzden mi kaza yaptın?"
"Saçmalama tabii ki hayır.Bu söylediklerin canımı çok yaktı evet ama şu anda bence konuşmamız gereken bu değil ben önce neden eski sevgilinle bu kadar samimi bir şekilde sarıldığını bilmek istiyorum.Ve kazanın sebebi bunların hiçbiriyle alakalı değil.Senin bir suçun yok."
"Pekala...Avustralya'ya geri döneceğini söyledi ve vedalaşmaya gelmiş bu kadar."
"Sarılmasına gerek var mıydı gerçekten?"
"Ahh gerçekten kıskançlığın hiç azalmamış. Ya tabii ki sarılacaktık sonuçta gidiyor ve onu daha görmeyeceğim.Ayrıca sevgilisi var."
"İyi bari nasıl olsa bir daha görmeyeceksin."
Han'lar daldı içeri.
"PAŞAAAAMMMMM NAZARA GELDİN NAZARA BU PİS YELLOZ YÜZÜNDEN HEPSİ VAH VAAHHH YOLUCAM ULAN SENİ BEKLE SEN BEKLE CİVCİV SURATLI O ÇİLLERİNİ TEK TEK KAZIYCA-"
Minho:"Hancım canım benim abartmasak mı he"
"Doğru diyosun hayatım başka zaman öldürürüm artık."
Tae:"Nasılsın ağrın var mı?"
"Yok gayet iyiyim siz şeyleri halletiniz mi?"
Suga:"Hallettik hallettik aklın kalmasın."
"Ne şeyleri??"Dedi sorgular bakışlarıyla Felix.
"Ne şeyi bişey yok gel biz su falan alalım."Diyip Felix'i kolundan tutup kantine götürdü Han.
___________________________________
Felix :
Bu "şey" olayını daha sonra sorgulayacaktım şu an tek isteğim Hyun'la barışmak.Suları ve birkaç yiyecek aldıktan sonra odaya gittik.Bütün yol boyunca Han bana hala kötü kötü bakıyordu.Odaya girmeden önce
"Han hadi ama abartma bu kadar lütfen."
"Felix dediğin şeyin ne kadar ağır olduğunun farkında değilsin.Biliyorum Hyunjin yine onu etkileyen şeyin bu olmadığını söylemiştir ama bu evet.Adım gibi biliyorum.Bu çocuk sen yokken neler yaşadı haberin var mı?Babanın vurdukları yetmedi mi demek ne ya sen gerçekten bunu nasıl dersin senden asla beklemezdim bunu.Acısını azaltmak için kafasındaki düşüncelerden kurtulmak için böyle bir yola başvuracak kadar kötüydü anlamıyor musun? Ortaokulda senin sayende bırakmıştı evet ama senin ölümünü duyunca intihara kalkıştı hem de kaç defa sürekli birimiz başında nöbet tutuyordu.Hep seni sayıklıyordu.Bak biliyorum senin ne kadar kötü şeyler yaşadığını,tedavi sürecinin ne kadar zor olduğunu ama lütfen kurduğun cümlelere dikkat et.
Hyunjin hiçbir şeyini belli etmez,hiçbir derdini söylemez belki şu anda da ölmek istiyor belki bu kaza yine bir intihar girişimiydi.Anlıyor musun? Hepimizin canı çok yandı eminim senin de yanmıştır ama lütfen bir daha bu şekilde konuşma. Abarttığım falan da yok eğer bugün ona bir şey olsaydı burdaki kimse seni yaşatmazdı.Bunca yıl gözümüz gibi baktık sen gelince her şey daha iyi olur diye düşünürken olduğumuz yere bak.O yüzden lütfen Felix bari sen yapma.Bir yumruk da sen vurma lütfen.Hyunjin daha yeni sende güç buluyorken bunu ondan çalma lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did I Deserve This ?
أدب الهواةBütün bunları gerçekten hakkediyor muydu? "Babanın vurdukları yetmiyor mu?" düzyazı + texting TW -kendine zarar verme -şiddet -yeme bozukluğu -depresyon -insomnia